[Bobo]
Guld
Tack så hjärtligt!Bandet, klockan, combon! Magiskt bra!
Betyder mycket när det kommer från dig.
Tog ett nytt gruppfoto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så hjärtligt!Bandet, klockan, combon! Magiskt bra!
Riktigt skoj gäng det därTack så hjärtligt!
Tog ett nytt gruppfoto.
Mos Def!Affordable-vintage-luxury?
Tack själv, och grattis (om man nu säger så ) till en riktigt fin samling!Tack så hjärtligt!
Tog ett nytt gruppfoto.
Så bra! Du har ingen bild på tavel strukturen?Affordable-vintage-luxury?
Jag är väldigt nöjd.Riktigt skoj gäng det där
Tack tack!Tack själv, och grattis (om man nu säger så ) till en riktigt fin samling!
Fortsätter på inslagen väg.... dock på vintertid ser jag...... Inte använd på länge.Affordable-vintage-luxury?
Ja, magisktDen där kombon är så jäkla bra
Gavox på k&s?Behöver tips på Micro Chronographer, får gärna inte kosta mer än 2-3k
Sista dagen på semestern Jo men det ska bli skönt med lite rutiner
Så bra! Du har ingen bild på tavel strukturen?
Fortsätter på inslagen väg.... dock på vintertid ser jag...... Inte använd på länge.
Såg den och funderar strongt på den, men för tillfället (efter mitt inlägg) så börjar det luta mer å mer åt ”vintage” LookenGavox på k&s?
Det där blev ju kanon! Härligt att det kom till användning
Yes, CNS. Det ska tydligen gå att böja till det i en kopp varmt vatten för att få till passformen.Tack tack Tycker att det passade bra. Det kommer ifrån @thewordfox som väldigt snällt skickade det till mig, tror att det var ett CNS. Har inte så mycket att jämföra med, men det sitter bra och verkar tåligt. Något stelt kanske, men det ger sig nog
Så bra! Du har ingen bild på tavel strukturen?
Delish! Försöker hitta nåt åt det hållet men stöter mest på marinblå.Ping @kreacon Här är en lite bättre bild på tropicbandet jag fick av @thewordfox , passar väldigt bra på min Barracuda tycker jag.
Usch då, tur att det inte var värre iallafallHade en sådan innan Kom tyvärr inte överens med den så den fick vandra vidare
Och nu lite OT.
Frugan och barnen stack ut efter lunch så att jag kunde ha tid för att fixa hemma. Bestämde mig raskt för att äntligen sätta upp den nya lampan i köket. Klant som jag är kollade jag inte om strömmen var av. Poff sa det och jag fick en redig kyss! Säkringen gick och jordfelsbrytaren slog till. Byte säkringen och satte på strömmen och den förra ägarens larm gick igång, lät som f*n och grannarna strömmade till och frågade vad tusan som händer. Ingen kod har jag heller till larmet så gjorde det ända logiska, kopplade bort strömmen och drog ut kablarna från sirenen
Då passar nog ett sånt bra, ganska mycket grönt i denDelish! Försöker hitta nåt åt det hållet men stöter mest på marinblå.
Usch då, tur att det inte var värre iallafall
OnT: Verkade vara ett fint ex du hade, och rätt JDM länk också
Fy Fabian för att se döden i vitögat på detta sätt... Har du kollat hjärtat på akuten ?Hade en sådan innan Kom tyvärr inte överens med den så den fick vandra vidare
Och nu lite OT.
Frugan och barnen stack ut efter lunch så att jag kunde ha tid för att fixa hemma. Bestämde mig raskt för att äntligen sätta upp den nya lampan i köket. Klant som jag är kollade jag inte om strömmen var av. Poff sa det och jag fick en redig kyss! Säkringen gick och jordfelsbrytaren slog till. Byte säkringen och satte på strömmen och den förra ägarens larm gick igång, lät som f*n och grannarna strömmade till och frågade vad tusan som händer. Ingen kod har jag heller till larmet så gjorde det ända logiska, kopplade bort strömmen och drog ut kablarna från sirenen
skulle lätt provat men den är slutsåld och osäkert om den kommer in igen!Då passar nog ett sånt bra, ganska mycket grönt i den
ja det där ser obehagligt ut!Här händer också hemska saker!