• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bandet, klockan, combon! Magiskt bra! :cigar:
Tack så hjärtligt!:happyhappy:
Betyder mycket när det kommer från dig.:artist:

Tog ett nytt gruppfoto.:)
IMG_20200802_165028.jpg

Tack tack :) Tycker att det passade bra. Det kommer ifrån @thewordfox som väldigt snällt skickade det till mig, tror att det var ett CNS. Har inte så mycket att jämföra med, men det sitter bra och verkar tåligt. Något stelt kanske, men det ger sig nog :)
Yes, CNS. Det ska tydligen gå att böja till det i en kopp varmt vatten för att få till passformen.

Så bra! Du har ingen bild på tavel strukturen?:)

Hade en sådan innan :) Kom tyvärr inte överens med den så den fick vandra vidare :(

IMG_20200228_130902.jpg

Och nu lite OT.

Frugan och barnen stack ut efter lunch så att jag kunde ha tid för att fixa hemma. Bestämde mig raskt för att äntligen sätta upp den nya lampan i köket. Klant som jag är kollade jag inte om strömmen var av. Poff sa det och jag fick en redig kyss! Säkringen gick och jordfelsbrytaren slog till. Byte säkringen och satte på strömmen och den förra ägarens larm gick igång, lät som f*n och grannarna strömmade till och frågade vad tusan som händer. Ingen kod har jag heller till larmet så gjorde det ända logiska, kopplade bort strömmen och drog ut kablarna från sirenen :hungover:

Hade en sådan innan :) Kom tyvärr inte överens med den så den fick vandra vidare :(

IMG_20200228_130902.jpg

Och nu lite OT.

Frugan och barnen stack ut efter lunch så att jag kunde ha tid för att fixa hemma. Bestämde mig raskt för att äntligen sätta upp den nya lampan i köket. Klant som jag är kollade jag inte om strömmen var av. Poff sa det och jag fick en redig kyss! Säkringen gick och jordfelsbrytaren slog till. Byte säkringen och satte på strömmen och den förra ägarens larm gick igång, lät som f*n och grannarna strömmade till och frågade vad tusan som händer. Ingen kod har jag heller till larmet så gjorde det ända logiska, kopplade bort strömmen och drog ut kablarna från sirenen :hungover:
Usch då, tur att det inte var värre iallafall :nailbiting:

OnT: Verkade vara ett fint ex du hade, och rätt JDM länk också :greedy:

Usch då, tur att det inte var värre iallafall :nailbiting:

OnT: Verkade vara ett fint ex du hade, och rätt JDM länk också :greedy:

Mjo, kunde ju ha gått betydligt värre. Tappade ju lampf*n i golvet också när jag fick kyssen så att det kom massa glas överallt :shifty:

Ja den var i fint skick, är egentligen mitt eget fel till att jag inte fastnade för den. Köpte den som ett substitut till en Grand Seiko men det var inte rättvist mot den :(

IMG_20200228_130902.jpg

Och nu lite OT.

Fy Fabian för att se döden i vitögat på detta sätt... Har du kollat hjärtat på akuten ?

Tillbaka
Topp