Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ingen bilHelt klart!
Do it!
Finns säkert bilskrotar på island också.Har ingen bil
Grattis till pjäsen! Grym dinka
Behöver tips på Micro Chronographer, får gärna inte kosta mer än 2-3k
Helt säker på det?Finns säkert bilskrotar på island också.
Snyggt
Bilar puttas bara ned i vulkaner när de tjänat ut.Helt säker på det?
Grannen kanske har?Har ingen bil
Du menar som ett...seatbelt nato?Det borde väl gå att göra armband av ett gammalt bilbälte !?
Skulle se knasigt men fränt ut
Borde bli typ outslitligtDu menar som ett...seatbelt nato?
Det finns ju redan. Visserligen inte tillverkade av uttjänta säkerhetsbälten (även om det säkert finns) men i material avsett att likna säkerhetsbälten.Borde bli typ outslitligt
Ja.Spam spam spam spam spam eggs saussage and spam.
Men vi har väl kommit fram till att det bara betyder att man gillar sin nya klocka??
...och Nalle.Attans, jag lyckades med att trycka ut allt bottenslurp ur skyr-tetran på t-shörten.
Det såg ut som jag hade vart på pålkransfestival med Greger och Ron Jeremy
Sanningen kommer krypande......och Nalle.
Förstod nästan detBilar puttas bara ned i vulkaner när de tjänat ut.
Vad gör man inte för att täppa till och förhindra utbrott.Bilar puttas bara ned i vulkaner när de tjänat ut.
Vad gör man inte för att täppa till och förhindra utbrott.
Metoden rekommenderades faktisk för samma ändamål i en tysk handbok för barnuppfostran från 1939 med titeln Ein reich, ein volk, wollen nette kinder habe.
Prydligt Grattis
Han gav ju oss en teaser igår. Väntar otåligt!Det var väl lördag igår?
Attans, jag lyckades med att trycka ut allt bottenslurp ur skyr-tetran på t-shörten.
Det såg ut som jag hade vart på pålkransfestival med Greger och Ron Jeremy
...och Nalle.
Sanningen kommer krypande...
Iförd gul jacka som sig bör
SpännandeBlev ett litet impulsköp när jag såg att dom öppnade!
Kanske kommer kännas liten men vi får se.
Nu är det bara att vänta
Enda problemet med den metoden är att det ofta leder till växt av sycamoreträd, portaler till andra dimensioner och dansande dvärgar.
Den där kombon är så jäkla braKombon med denna länk blev minst sagt oslagbart Så jäkla nöjd att jag fick tummen ur att slå till
Bandet, klockan, combon! Magiskt bra!Bandet?!
Tack Totte.
Tanky sitter bra på högerarmen. Klart du ska skaffa en liknande!
Finns en snubbe på etsy.com som vill ha hutlöst betalt (typ 17000) för en i samma stuk, men det finns säkert billigare att hitta om man verkligen letar.