Waldorf
Guld
Lär nog dröja tyvärrTack för svaren, låter lovande! Säg till om ni blir sugna på att sälja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lär nog dröja tyvärrTack för svaren, låter lovande! Säg till om ni blir sugna på att sälja
Grym!!Dagens armprydnad. Tycker den blir bättre och bättre och den var riktigt bra från början...
Fyfan så snygg! GrattisFick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, claspe:et likaså.
Jag är mycket nöjd, den här smällde högt över förväntan.
Riktigt tjusig, grattis! Kul med ett case som ändå är lite Turtle-aktigt men smalare, blir riktigt snygga linjer. Hur stor är den?Fick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, claspe:et likaså.
Jäklar vad fin. Minns att du frågade om smakråd, men du ”safade” med en svart tillslut. Helt rätt!!Fick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, claspe:et likaså.
Riktigt snygg, grattis!! Vad gick kalaset på med moms etc?Fick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, claspe:et likaså.
Stilren. Riktigt fin. Kul. Grattis.Fick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, clasp:et likaså.
Grattis, snygg den där.Fick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, clasp:et likaså.
Själv sitter jag och väntar på att förtullningen ska bli klar av min tredje (!!!) Boldr Venture.
Trist läsning, vad strular med den nya?Och där kom nummer tre. Bättre men inte felfri. Jag ger upp nu. Det blir inte bättre än så här. Deras kundtjänst tror jag försöker så gott de kan, men ... nä.
Orkar inte bli sur på att en billig klocka var billig på fel sätt. Nu ser jag fram mot nästa äventyr. Det blir nog av ett annat fabrikat.
TackFyfan så snygg! Grattis
Yes, Lite turtle kanske, men bra mycket mera sumo. Den är 43,5, men bezel är 42mm. Men bärs som en 41ish.Riktigt tjusig, grattis! Kul med ett case som ändå är lite Turtle-aktigt men smalare, blir riktigt snygga linjer. Hur stor är den?
Hehe, nja. Efter en ganska lång disskusion om klockor och våra respektive samlingar så kom vi fram till att svart passade mig bäst För övrigt riktigt trevliga snubbar dom där två. Om någon är sugen på en Nodus så rekomenderar jag varmt att skriva några rader till dom, för en trevlig pratstundJäklar vad fin. Minns att du frågade om smakråd, men du ”safade” med en svart tillslut. Helt rätt!!
Tack så mycket! Jag vet faktiskt inte än, det var skeppat med Fedex så jag får väl en nätt liten faktura snartRiktigt snygg, grattis!! Vad gick kalaset på med moms etc?
Tack, jag gillar verkligen stålbezelen på denna. Den får stilla törsten efter din CW ett tagStilren. Riktigt fin. Kul. Grattis.
Tack! Jag rekomenderar den varmt!Grattis, snygg den där.
Trist läsning, vad strular med den nya?
Har du frågat om du kan få en partial refund eller liknande?
Som jag sa då: man ska inte underskatta feghet. Vad bra det blev.Jäklar vad fin. Minns att du frågade om smakråd, men du ”safade” med en svart tillslut. Helt rätt!!
Ja borstad insert på ett polerat bezel, fin detalj.Tack
Yes, Lite turtle kanske, men bra mycket mera sumo. Den är 43,5, men bezel är 42mm. Men bärs som en 41ish.
Hehe, nja. Efter en ganska lång disskusion om klockor och våra respektive samlingar så kom vi fram till att svart passade mig bäst För övrigt riktigt trevliga snubbar dom där två. Om någon är sugen på en Nodus så rekomenderar jag varmt att skriva några rader till dom, för en trevlig pratstund
Tack så mycket! Jag vet faktiskt inte än, det var skeppat med Fedex så jag får väl en nätt liten faktura snart
Tack, jag gillar verkligen stålbezelen på denna. Den får stilla törsten efter din CW ett tag
Tack! Jag rekomenderar den varmt!
Riktigt fin, jag gillar den, grattisFick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, clasp:et likaså.
Detta var tvillingklockan, inte sant? Så om du blir SWG så blir det med denna? Gravera den så blir den alltid kvarFick hem denna här idag, första intryck är: Fit&finish är riktigt bra, case:et påminner om en Seiko Sumo, fast mindre och bärs riktigt bra. Länken på 20mm är riktigt gedigen och bra, clasp:et likaså.
Tanken har slagit migDetta var tvillingklockan, inte sant? Så om du blir SWG så blir det med denna? Gravera den så blir den alltid kvar
Grattis. Eftersom jag betalt moms tre gånger nu för min Boldr så går det nog på ett ut.Fick hem min Boldr Venture idag. Kan inte märka ngt glapp på minutvisaren. Mycket trevlig för priset måste jag säga. Extra pluss för klockrullen sim var av fin kvalité. Behövde inte betala ngn moms och så, trots det satt en klisterlapp på paketet dom klargjorde att det inte var ett EU paket.
När jag fingranskar så hittar jag ett litet glapp. Visaren rör sig lite när man vänder på klockan. Inte mycket, bara en aning. Inte så att jag orkar kladda med att skicka tillbaka den ( speciellt med tanke på att det inte löst sug för dig). Jag behåller den och kör den som beater. Synd, när de i övrigt gjort en trevlig klocka.Grattis. Eftersom jag betalt moms tre gånger nu för min Boldr så går det nog på ett ut.
Årets julklocka? och inser nu att både tid och datum är helt fel
Fin klocka men mot Liverpool så hoppas jag att den INTE hjälperVidskeplig som jag är, idag sportade jag Squale GMT'n. Och Man Utd vann, då blir det alltså Squale GMT nästa helg också då Liverpool ska besegras på bortaplan
Haha, nä det är ju fel klocka. Och den här säsongen tror jag ingenting hjälper mot Liverpool. Men hoppet är ju det sista som överger människanFin klocka men mot Liverpool så hoppas jag att den INTE hjälper
Den blir bara snyggare o snyggare den där. Riktigt grym!Sportar denna idag igen.
Sportar denna idag igen.
Den blir bara snyggare o snyggare den där. Riktigt grym!