• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Riktigt bra pjäs, stort grattis! Är det tredje gång gillt och keeper-keeper-på-riktigt-för-all-framtid denna gång? :D
Stort tack :). Ja det hoppas jag men det har jag sagt förut :D. Väldigt allround och passar i alla lägen så den har allt som en keeper bör ha.
Slängde på ett gummi som jag tidigare modifierat för ett Breitling clasp. Får sitta ett no name så länge men det funkar. Grymt nöjd är jag i alla fall :).
2myUlqI.jpg

Ah jo! Jag tyckte först den blåa men ogillade att vågornas centrum inte hamnade med markeringarna..... den lime-riktigt var riktigt frän!

Hur som så tror inte att man behöver välja samma klocka :p
Du tänker att man går ihop från tråden för att slippa separat importavgifter? Det skiljer inte ens en hundring per klocka nämligen. Lite dålig mängdrabatt, men antar att priset redan är duktigt pressat i Early Bird. Jag ska kolla mer på den gröna, den var också fin. Vill ha bättre bilder på dem.

Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor :).
Jämfört med nypriset så är den ju faktiskt affordable som begagnad :D.
Breitling Aerospace Evo, fullset och nyservad.
Mycket gott skick och min tredje Aerospace men första EVOn.
Kan inte vara annat än nöjd :).
Nu lite bilder och mer kan eventuellt komma :D.
GRteZq1.jpg
OCW9uTp.jpg
XzCPJBH.jpg
XtrM7JO.jpg
uTAUWcr.jpg

Stenhård! Grattis och tack för fina bilder! :snaphappy::wideyed:

Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor :).
Mina gratulationer!

Gick sjukt smidigt att beställa från Barton med USPS Priority, totalen för tre band blev bara drygt 650kr och det tog inte ens två månader *ironi* :D

Blev väl sådär, missmatch på Full Lume, det gula kanske passar på min Tissot istället när den kommer hem från spa. Canvasbandet var lite utav en besvikelse och jag får leta efter en klocka det passar bättre på än på min Nivada Jumbo... men det vita satt som en käftsmäll på Maticen iallafall :D
ACBFC400-E6D6-470A-8690-492F5590BF0B.jpeg
6A5412E7-224D-4B52-B101-34A51891BAEB.jpeg
60B6E478-97EA-4DCC-A30A-C1D92120DA2A.jpeg
E2B8852E-491F-421E-B661-30DE50671458.jpeg
4B6B13F0-9758-452E-8BF3-DBFA2402A8A0.jpeg
E007BF3B-ECC2-405B-A1EB-288C3F9AA122.jpeg
D3558181-7C0C-4775-AEA9-86BDB3DC7E3B.jpeg

Gick sjukt smidigt att beställa från Barton med USPS Priority, totalen för tre band blev bara drygt 650kr och det tog inte ens två månader *ironi* :D

Blev väl sådär, missmatch på Full Lume, det gula kanske passar på min Tissot istället när den kommer hem från spa. Canvasbandet var lite utav en besvikelse och jag får leta efter en klocka det passar bättre på än på min Nivada Jumbo... men det vita satt som en käftsmäll på Maticen iallafall :D
ACBFC400-E6D6-470A-8690-492F5590BF0B.jpeg
6A5412E7-224D-4B52-B101-34A51891BAEB.jpeg
60B6E478-97EA-4DCC-A30A-C1D92120DA2A.jpeg
E2B8852E-491F-421E-B661-30DE50671458.jpeg
4B6B13F0-9758-452E-8BF3-DBFA2402A8A0.jpeg
E007BF3B-ECC2-405B-A1EB-288C3F9AA122.jpeg
D3558181-7C0C-4775-AEA9-86BDB3DC7E3B.jpeg
Det var en riktigt bra matchning med Matic! :hungry::hungry: Borde nästan levereras som original. :D

Det var en riktigt bra matchning med Matic! :hungry::hungry: Borde nästan levereras som original. :D
Tycker jag med, iallafall under perioden maj-augusti :D Fast det visste jag redan, provade med ett vitt Zuludiver som passade sjukt bra, men det var så tjockt och otympligt, Barton är betydligt smidigare och bekvämare. Väntar på ett paket från Diloy också till mina Certinor som är på spa de också, hoppas att de passar bättre ;)

GRteZq1.jpg
OCW9uTp.jpg
XzCPJBH.jpg
XtrM7JO.jpg
uTAUWcr.jpg
Snyggt och grattis chefen.

Tillbaka
Topp