Hotellet i ’The Shining’Bobo, var är jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hotellet i ’The Shining’Bobo, var är jag?
Smäller upp en jäkla bildkavalkad
Klockan kom på Nato så gjorde det lätt för mig och testade Nato samt Canvas med snabblås.
Originalband kommer på inom kort
Men vilken klocka
Tack sprutvisareGrym, gratulerar! Både bling och tool på samma gång. Älskar dom där visarna.
Och jag har ingen semester alls Inte haft nån semester längre än en vecka sen 2014, börjar längta lite nu...Lyllos dig, jag har bara två veckor kvar
Tack och pris
Har inga klockor över 2500kr
Är du från Ryssland ? FräntModerlandet hälsar
Tack sprutvisare
Moderlandet hälsar
Är sådana här bilder man visar för frugan när hon tycker man börjar få för många klockor.Börjar kanske bli dags att sälja lite...
Det värsta är att det inte är alla...Är sådana här bilder man visar för frugan när hon tycker man börjar få för många klockor.
Kolla här se hans bild han har mer.
Sicken blandning ... ganska solklart vilken tråd du hör hemma i dockBörjar kanske bli dags att sälja lite...
Haha ja, det är nog ganska tydligtSicken blandning ... ganska solklart vilken tråd du hör hemma i dock
Spännande, hur är det?Idag testar jag Lundgrens nya Österlen snus
Idag testar jag Lundgrens nya Österlen snus
Intressant, berätta merIdag testar jag Lundgrens nya Österlen snus
Sköna samlingsbilder kan vara bra till mycket Här är en från när det var dags att ställa om till sommartid för något år sedan eller två.Är sådana här bilder man visar för frugan när hon tycker man börjar få för många klockor.
Kolla här se hans bild han har mer.
Strålande. Jag har ju lite fler önskemål när det gäller två-tids-zonsklockor med 24 timmars bezel, nämnligen att de är 48 eller 96 klicks också. Dykarbezel passar väl bäst med uni-direktionella 60 eller 120 klicks.
Smak av Österlen, röda och gula äpplen.Intressant, berätta mer
Nej förlåt! Göteborgare uppvuxen och bosatt i Småland. Bara klockan är russia!Är du från Ryssland ? Fränt
Tackar!Härliga associationer man får... Föredrar nog "syringe". Undrar vad de kallas på tyska...?
Riktigt schysst!
Helt ok men räknar vi in priset i ekvationen så blir det underkänt. Smak av röda och gula äpplen. På tok för högt pris, klockrent förpackat dock.Spännande, hur är det?
Finns en annan lösning.....Börjar kanske bli dags att sälja lite...
Lite som den här. Ett par chips för 499kr.Smak av Österlen, röda och gula äpplen.
Helt ok, men alldeles för högt pris för en dosa snus, men förpackningen är klockren
Kul att testa iaf