• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor :).
Jämfört med nypriset så är den ju faktiskt affordable som begagnad :D.
Breitling Aerospace Evo, fullset och nyservad.
Mycket gott skick och min tredje Aerospace men första EVOn.
Kan inte vara annat än nöjd :).
Nu lite bilder och mer kan eventuellt komma :D.
GRteZq1.jpg
OCW9uTp.jpg
XzCPJBH.jpg
XtrM7JO.jpg
uTAUWcr.jpg
Mycket, mycket bra! Grattis till den! :)

Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor :).
GRteZq1.jpg
OCW9uTp.jpg
XzCPJBH.jpg
XtrM7JO.jpg
uTAUWcr.jpg
Grattis! Vissa begagnade Breitlings är verkligen affordable och passar utmärkt i tråden. :)

Hehe här går det undan - tack!
Vad tycker du om känslan mellan OM och Squale original?
Jag tycker Squales vanliga svarta gummi känns tunt och klent, vill hellre ha något som ger mer närvaro...
Borealis och Obris Morgan är helt klart kraftigare men jag gillar verkligen Squales original också. Squales New Tropic är dock kraftigare än Squales andra band. :)

GRteZq1.jpg
OCW9uTp.jpg
XzCPJBH.jpg
XtrM7JO.jpg
uTAUWcr.jpg
”Eventuellt”= extremt aktuellt,snygg är den allt,grattis

Jag brukar lägga ett mail till Elshan och fråga om han kan köra via DHL. Det brukar han gå med på :) Har bara dåliga erfarenheter av FedEx.

Haft lite kontakt via messenger. Grejen är att jag är mellan två adresser dom senaste två veckorna. Vill bara vara säker att klockan kommer till rätt ställe. Bra förslag med DHL. Han nämnde att shipments börjar nu i veckan.

Nu var det ett tag sedan jag köpte nått via Zelos. Men visst var det Fedex som gällde? Hur är det när Fedex inte kan leverera. Tar PN över då?

Jag brukar lägga ett mail till Elshan och fråga om han kan köra via DHL. Det brukar han gå med på :) Har bara dåliga erfarenheter av FedEx.

Jag gjorde likadant då mina tidigare erfarenheter av FedEx är att Postnord tar över försändelsen, och det skapar flera extradagar och otydlig spårbarhet. Iaf här i Hälsingland. :)

Fick min första Zelos levererad via DHL Express efter önskemål. Så jag mejlade Elshan dagen efter detta köp, fick svar direkt att det fixar han.

Utöver att Zelos är fantastiska klockor får man verkligen alltid samma positiva känsla av hans service och vänlighet, vilket i mina ögon gör det extra roligt att bära en Zelos :)

Jag gjorde likadant då mina tidigare erfarenheter av FedEx är att Postnord tar över försändelsen, och det skapar flera extradagar och otydlig spårbarhet. Iaf här i Hälsingland. :)

Fick min första Zelos levererad via DHL Express efter önskemål. Så jag mejlade Elshan dagen efter detta köp, fick svar direkt att det fixar han.

Utöver att Zelos är fantastiska klockor får man verkligen alltid samma positiva känsla av hans service och vänlighet, vilket i mina ögon gör det extra roligt att bära en Zelos :)
Tack för tipset, gjorde detsamma. Det verkar som att flera har fått leveransbesked i facebookgruppen

GRteZq1.jpg
OCW9uTp.jpg
XzCPJBH.jpg
XtrM7JO.jpg
uTAUWcr.jpg
Riktigt bra pjäs, stort grattis! Är det tredje gång gillt och keeper-keeper-på-riktigt-för-all-framtid denna gång? :D

Tillbaka
Topp