Stort tack .Kul, stort grattis, hoppas du blir riktigt nöjd med den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack .Kul, stort grattis, hoppas du blir riktigt nöjd med den!
Mycket, mycket bra! Grattis till den!Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor .
Jämfört med nypriset så är den ju faktiskt affordable som begagnad .
Breitling Aerospace Evo, fullset och nyservad.
Mycket gott skick och min tredje Aerospace men första EVOn.
Kan inte vara annat än nöjd .
Nu lite bilder och mer kan eventuellt komma .
Stort tack chefenMycket, mycket bra! Grattis till den!
Grattis! Vissa begagnade Breitlings är verkligen affordable och passar utmärkt i tråden.Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor .
Jag brukar lägga ett mail till Elshan och fråga om han kan köra via DHL. Det brukar han gå med på Har bara dåliga erfarenheter av FedEx.Nu var det ett tag sedan jag köpte nått via Zelos. Men visst var det Fedex som gällde? Hur är det när Fedex inte kan leverera. Tar PN över då?
Stort tack . Ja så kan det nog vara även om man nog i detta fallet är och petar på den gränsen .Grattis! Vissa begagnade Breitlings är verkligen affordable och passar utmärkt i tråden.
Borealis och Obris Morgan är helt klart kraftigare men jag gillar verkligen Squales original också. Squales New Tropic är dock kraftigare än Squales andra band.Hehe här går det undan - tack!
Vad tycker du om känslan mellan OM och Squale original?
Jag tycker Squales vanliga svarta gummi känns tunt och klent, vill hellre ha något som ger mer närvaro...
Tyvärr har Squale ingen bild på bandet och därför har vi ej lagt upp det men vill du ha ett så löser vi det, skicka mig ett pm så tar vi det därifrånAlltså, jag fattar inte
Är det warm yellow från Obris Morgan du har på? Det finns väl inte hos @Zackrissonsur.se ? Jag hittar inte i alla fall...
Ja det var ju inte det mest korkade man läst idagPromenaderna avlöser varandra...
Pisslava och ett par mycket speciella sneakers gjorda i kork.
”Eventuellt”= extremt aktuellt,snygg är den allt,grattisHåll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor .
Har en Breitling Chronomat som jag skulle vilja bli av med om någon är sugen. Ny servad, nypolerad. Har dock ingen ask eller cert kvar. Lämnar två års garanti på den Är någon intresserad skicka PMGrattis! Vissa begagnade Breitlings är verkligen affordable och passar utmärkt i tråden.
Tackar”Eventuellt”= extremt aktuellt,snygg är den allt,grattis
Jävla skit. Fan vad sugen jag blir då. Fina. Och en good cause och allt.Nytt från kickstarter.. inget "vi tar bort alla mellanhänder"-fuffens
Vad tycker ni? https://www.kickstarter.com/project...save-a-turtle?ref=discovery_newest&term=watch
Jag brukar lägga ett mail till Elshan och fråga om han kan köra via DHL. Det brukar han gå med på Har bara dåliga erfarenheter av FedEx.
Vilken blev du sugen på? Vi kanske kan hitta fler o köpa tillsammans..Jävla skit. Fan vad sugen jag blir då. Fina. Och en good cause och allt.
Spontant den blå, men dåligt med bilder på klockorna tycker jag. Även om fokus säkert ligger på affärsidén och inte att rikta sig till klockentusiaster.Vilken blev du sugen på? Vi kanske kan hitta fler o köpa tillsammans..
Jag brukar lägga ett mail till Elshan och fråga om han kan köra via DHL. Det brukar han gå med på Har bara dåliga erfarenheter av FedEx.
Ah jo! Jag tyckte först den blåa men ogillade att vågornas centrum inte hamnade med markeringarna..... den lime-riktigt var riktigt frän!Spontant den blå, men dåligt med bilder på klockorna tycker jag. Även om fokus säkert ligger på affärsidén och inte att rikta sig till klockentusiaster.
Du har bra musiksmak min vän.Jobba tjäna pengar! Då lyssnar man på hårdrock
Nu var det ett tag sedan jag köpte nått via Zelos. Men visst var det Fedex som gällde? Hur är det när Fedex inte kan leverera. Tar PN över då?
Får säga detsamma då TackDu har bra musiksmak min vän.
Tack för tipset, gjorde detsamma. Det verkar som att flera har fått leveransbesked i facebookgruppenJag gjorde likadant då mina tidigare erfarenheter av FedEx är att Postnord tar över försändelsen, och det skapar flera extradagar och otydlig spårbarhet. Iaf här i Hälsingland.
Fick min första Zelos levererad via DHL Express efter önskemål. Så jag mejlade Elshan dagen efter detta köp, fick svar direkt att det fixar han.
Utöver att Zelos är fantastiska klockor får man verkligen alltid samma positiva känsla av hans service och vänlighet, vilket i mina ögon gör det extra roligt att bära en Zelos
Håll i hatten kära vänner för nu blir det lite off topic. Örnen har landat och jag delar gärna min glädje med er eftersom det är här jag bor .
Riktigt bra pjäs, stort grattis! Är det tredje gång gillt och keeper-keeper-på-riktigt-för-all-framtid denna gång?Jämfört med nypriset så är den ju faktiskt affordable som begagnad .
Dör frun idag?Snart är det roliga över