• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Till skillnad mot den här..... ingen som blir upphetsad av denna.
8C561C15-CF64-4A08-86F7-19398776B173.jpeg
Inget fel på den där du! Snyggt!

Det är ju oxå mysigt, dessutom dekorerat med Geneva stripes och blånerade skruvar. Själv tänker jag väl mest på t.ex NH36 och lägre grader av 2824 där glasbaksida känns lite överkurs... :)
Jo, iofs den är ju stilren o snyggt gjord. Men det händer inte så mycket..... två kugghjul och en balans. Men jag tackar för de uppskattande orden.

EB40A38A-8BBD-4F3C-B9E4-616D38A0BDFA.jpeg

@Remofflan här har du den. Absolut ej affordable. Jag hade jagat den i princip ända sedan jag blev intresserad av klockor. Nu när jag har den i min ägo ligger den i princip bara. Kan inte riktigt förklara varför heller. Den är cool och sådär gnistrande snygg när man har den på sig men föredrar min black bay och framförallt Aquadiven

Tycken Deep Sea är härlig och väll ökat skapligt i värde ändå. Många mikros för den ;)

Det är verkligen sjukt bra finish på dom, synd för en annan att dom har börjat bli mera eftertraktade.. Haha oj vilken dag du verkat ha haft.. har verkligen riktigt respekt för ström

Var på vårdcentralen idag och där testade hjärtat med EKG, tog blodtryck, lyssnade på lungorna och pricken över i:et var att doktorn lyssnade på hjärtat med stetoskopet samtidigt som hon skällde på mig för att jag klantade mig så :angel:

Först och sista gången jag stressar när jag håller på med strömförande grejer :blackeye:

IMG_20200803_184733.jpg

Tillbaka
Topp