Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det får bli på spåret för Bobo ....Helt korrekt!
Återigen glänser du, snyggt
Var på vårdcentralen idag och där testade hjärtat med EKG, tog blodtryck, lyssnade på lungorna och pricken över i:et var att doktorn lyssnade på hjärtat med stetoskopet samtidigt som hon skällde på mig för att jag klantade mig så
Först och sista gången jag stressar när jag håller på med strömförande grejer
Magen är van, äter oftast stark mat och dessa nudlar slinker ner ganska så oftaDen där vet man att man ätit även dagen efter
Blev riktigt bra Roligt att våga rosa. Men du är ju inte den som är rädd för färg hellerDubbelpostar från Squale-tråden för den är så jävla bra och förtjänar det
Har haft lite att ta igen vid ett par tillfällen idag
Bra att du verkar vara ok i alla fall!Var på vårdcentralen idag och där testade hjärtat med EKG, tog blodtryck, lyssnade på lungorna och pricken över i:et var att doktorn lyssnade på hjärtat med stetoskopet samtidigt som hon skällde på mig för att jag klantade mig så
Det saknas en Hamtun Nanok. Även jag saknar en Hamtun NanokDen är inte aktuell i nuläget desvärre :/ En före dig i kön dessutom, OM den nånsin ska säljas (har blivit så sjukt dålig på att sälja sista året...)
Mmm, gubbvila.gubbvila
Jaaa precis!Det får bli på spåret för Bobo ....
Wow hur va den?Idag testar jag Lundgrens nya Österlen snus
Samtliga sändningar till EU går numera med DHL enligt Elshan.Nu var det ett tag sedan jag köpte nått via Zelos. Men visst var det Fedex som gällde? Hur är det när Fedex inte kan leverera. Tar PN över då?
Sjukt underskattatMmm, gubbvila.
O herre den är sjukt bra,skulle inte bära upp den själv men vilka läckra färger.Dubbelpostar från Squale-tråden för den är så jävla bra och förtjänar det
Jag fick också tre band från Barton idag, två likadana som digGick sjukt smidigt att beställa från Barton med USPS Priority, totalen för tre band blev bara drygt 650kr och det tog inte ens två månader *ironi*
Blev väl sådär, missmatch på Full Lume, det gula kanske passar på min Tissot istället när den kommer hem från spa. Canvasbandet var lite utav en besvikelse och jag får leta efter en klocka det passar bättre på än på min Nivada Jumbo... men det vita satt som en käftsmäll på Maticen iallafall
Skönt att vara tillbaka i dom kända hjulspåren igen.Blev riktigt bra Roligt att våga rosa. Men du är ju inte den som är rädd för färg heller
Har haft lite att ta igen vid ett par tillfällen idag
Jodå, sov knappt tre timmar inatt, dagen gick bra men efter maten nu fick det bli en rejäl gubbvila Så nu lär jag väl inte somna ikväll igen
Ta någon som är bevandrad inom svensk populärkultur. Där går jag bet på allt efter -02.Jaaa precis!
Vem här inne ska vi para ihop honom med?
Opps......tänkte inte på det!Jaaa precis!
Vem här inne ska vi para ihop honom med?
Ja det kan verkligen gå illa men du hade tur att det gick bra iallafall, ta hand om dig mannen!Var på vårdcentralen idag och där testade hjärtat med EKG, tog blodtryck, lyssnade på lungorna och pricken över i:et var att doktorn lyssnade på hjärtat med stetoskopet samtidigt som hon skällde på mig för att jag klantade mig så
Ja man kommer ju in i det ganska snabbt, som tur är Det bästa är väl egentligen att göra som du, eller som @Lindellc (var det va?) och inte ha någon semesterSkönt att vara tillbaka i dom kända hjulspåren igen.
Är det eken från tomten?
Ta någon som är bevandrad inom svensk populärkultur. Där går jag bet på allt efter -02.
Så elegant den zodiacen var!Jag och min Zodiac sitter ute och njuter av Augustikvällen tillsammans med en öl. Har precis grillat, gäller att ta vara på semestern
Trevlig kväll tråden
Super fucking jävla coolDubbelpostar från Squale-tråden för den är så jävla bra och förtjänar det
Bra smak Vad blev det för tredje band för dig?Jag fick också tre band från Barton idag, två likadana som dig
Det gula vart till min full lume Citizen, kändes som att antingen ha godis på handleden eller att man var fyra år gammal
Det vita satt dock riktigt bra även på min Certina, bilder får komma senare. Blev som du jättenöjd över det.
Mitt kom med NL-post, samma för dig?
Dom skulle ha tagit följande prover:Var på vårdcentralen idag och där testade hjärtat med EKG, tog blodtryck, lyssnade på lungorna och pricken över i:et var att doktorn lyssnade på hjärtat med stetoskopet samtidigt som hon skällde på mig för att jag klantade mig så
Den är bra, men inte 140kr bra. Jättefin box och sådär men det väger inte upp tycker jag. Men man känner en tydlig sötma från äpplen och även en lite syrlighet.Wow hur va den?
Jag kör Skåne den enda jag gillar utav deras sorter.
Det blev ett vanligt vitt i 22mm, tänkte att det kan vara bra att ha ett liggandes ifall om att...Bra smak Vad blev det för tredje band för dig?
Stämmer, NL med vanligt porto.... så mycket för priority. Har varit med om det förr att post från både USA och Ryssland åkt omvägen via Holland, gissar att det är det billigaste alternativet. Lite irriterande dock om man inte råkar bo i Holland eftersom man kan plussa på en vecka eller så
Shit va cool Stingrockebandet var inte min grej visserligen, fick du med ett vitt gummi också?Dubbelpostar från Squale-tråden för den är så jävla bra och förtjänar det
Imponerad? Japp Läkare?Dom skulle ha tagit följande prover:
Sen skulle du ha åkt (skjutsats !) in till sjukhus för kontroll direkt. Om strömmen gick via hjärtat så skulle man ha behållt dig för observation i 12 timmar.
- EKG
- Hjärtenzymer (troponin)
- CK
- Myoglobin
- Kreatinin
- Kalium
- Urinprov (hematuri, myoglobinuri)
Allt skulle naturligtvis ha dokumenterats då kärlskador kan uppstå långt efteråt.
Så jag tycker väl att du skulle kunna skälla tillbaka om dom inte tog dessa prover
Å en bild för OT
Vitt gummi är jäkligt najsDet blev ett vanligt vitt i 22mm, tänkte att det kan vara bra att ha ett liggandes ifall om att...
Nä, glad amatör bara, som med det mestaImponerad? Japp Läkare?