Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, säg att du är läkare! Mmm. Läkare!Nä, glad amatör bara, som med det mesta
Många som sålt sina nu? De vandrar förhoppningsvis runt på KS, men en hel del OG som flippat sina? (Ja, jag vill ha en register över ägarna)Har inte köpt någon klocka sedan april, har ett riktigt köpsug. Såg att jag missade den slitna Squale LE:n för 4450 kr
Han fick de kirurgiskt kortade i tonåren pga. överdriven masturbation.Med så korta armar?
Så där såg han ut när han var i Indien och pekade på sin favoritkandidat!Som Nalle sa.
Han ville ha en kille med sting!Det slog mig plötsligt att geting går under namnet yellowjacket på engelska
Finns här för 6300.Den var fet, ”sold out” på hemsidan. Framgår inte vad priset är heller, har du koll?
Hahaha!Nej, säg att du är läkare! Mmm. Läkare!
Många som sålt sina nu? De vandrar förhoppningsvis runt på KS, men en hel del OG som flippat sina? (Ja, jag vill ha en register över ägarna)
Han fick de kirurgiskt kortade i tonåren pga. överdriven masturbation.
Så där såg han ut när han var i Indien och pekade på sin favoritkandidat!
Jag trodde att det var som Siewerts favvoband Wasp.Det slog mig plötsligt att geting går under namnet yellowjacket på engelska
Yellowjacket är förvisso ’amerikansk’ engelskaJag trodde att det var som Siewerts favvoband Wasp.
Ett ingrepp man slutade med när det konstaterades att det innebar oönskade avkommor.Han fick de kirurgiskt kortade i tonåren pga. överdriven masturbation.
Dom här lapparna har vi fått på jobbetTackar! Ställer in en påminnelse om jag inte får en kallelse från vårdcentralen inom tre månader
Och med den stora skillnaden att Yellowjackets don’t fuck like a beast.Yellowjacket är förvisso ’amerikansk’ engelska
...som ett vilddjur.Och med den stora skillnaden att Yellowjackets don’t fuck like a beast.
~It’s just a Priest under your bed, in your closet in your head...Och med den stora skillnaden att Yellowjackets don’t fuck like a beast.
Men visst säger de wasp också? I USA alltså.Yellowjacket är förvisso ’amerikansk’ engelska
Bra program, det....som ett vilddjur.
Blackie Lawless håller med.Men visst säger de wasp också? I USA alltså.
Inte nu längre, väl?Blackie Lawless håller med.
Brorsan såg dem live i Fryshuset för ett gäng år sen. Jag vågar inte följa med på sån läskig djävulsmusik.Blackie Lawless håller med.
”Så låt de sista ljuva åren ...”Inte nu längre, väl?
Tog inte han avstånd och bytte sida?
Fattade det som att han och Sievert levde tillsammans dom sista åren...
Lawless has stated in recent interviews that he has returned to the Christian faith and considers himself a born-again Christian.”Så låt de sista ljuva åren ...”
Det låter som ett vettigt val ändå. För mycket Carrie-vibbar (inte Europelåten).Brorsan såg dem live i Fryshuset för ett gäng år sen. Jag vågar inte följa med på sån läskig djävulsmusik.
Stannade hemma och reciterade ”Gud som haver barnen kär”.
Vilken tur. Så han får komma innanför pärleporten.Lawless has stated in recent interviews that he has returned to the Christian faith and considers himself a born-again Christian.
Steven Duren.Blackie Lawless håller med.
Verkligen!Tidigare:
Nu:
Sämre kan man ha det!
Om han tar sig förbi sista steget...Vilken tur. Så han får komma innanför pärleporten.
Du ba mår! Hur kan jag ha missat att lagunitas gör stout?!Tidigare:
Nu:
Sämre kan man ha det!
Vill minnas att The Crimson Idol var ett hyfsat album.Steven Duren.
Borde väl vara första steget. Likaså att avsluta en meningen med en preposition.Om han tar sig förbi sista steget...
Kan bara hålla med!Dom skulle ha tagit följande prover:
Sen skulle du ha åkt (skjutsats !) in till sjukhus för kontroll direkt. Om strömmen gick via hjärtat så skulle man ha behållt dig för observation i 12 timmar.
- EKG
- Hjärtenzymer (troponin)
- CK
- Myoglobin
- Kreatinin
- Kalium
- Urinprov (hematuri, myoglobinuri)
Allt skulle naturligtvis ha dokumenterats då kärlskador kan uppstå långt efteråt.
Så jag tycker väl att du skulle kunna skälla tillbaka om dom inte tog dessa prover
Å en bild för OT
HahaBorde väl vara första steget. Likaså att avsluta en meningen med en preposition.