• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testar några olika alternativ då jag redan tröttnat lite på denna.

47F6CBE4-AB8A-4E05-BBA1-7515AAB87626.jpeg

5BBB36F9-D4EF-49D6-86B8-CE7AEB5E8208.jpeg

Nä, glad amatör bara, som med det mesta :hilarious:
Nej, säg att du är läkare! Mmm. Läkare!
Har inte köpt någon klocka sedan april, har ett riktigt köpsug. Såg att jag missade den slitna Squale LE:n för 4450 kr
Många som sålt sina nu? De vandrar förhoppningsvis runt på KS, men en hel del OG som flippat sina? (Ja, jag vill ha en register över ägarna)
Med så korta armar?
Han fick de kirurgiskt kortade i tonåren pga. överdriven masturbation.
Så där såg han ut när han var i Indien och pekade på sin favoritkandidat!

Nej, säg att du är läkare! Mmm. Läkare!

Många som sålt sina nu? De vandrar förhoppningsvis runt på KS, men en hel del OG som flippat sina? (Ja, jag vill ha en register över ägarna)

Han fick de kirurgiskt kortade i tonåren pga. överdriven masturbation.

Så där såg han ut när han var i Indien och pekade på sin favoritkandidat!
Hahaha! :hilarious:

Dom skulle ha tagit följande prover:
  • EKG
  • Hjärtenzymer (troponin)
  • CK
  • Myoglobin
  • Kreatinin
  • Kalium
  • Urinprov (hematuri, myoglobinuri)
Sen skulle du ha åkt (skjutsats !) in till sjukhus för kontroll direkt. Om strömmen gick via hjärtat så skulle man ha behållt dig för observation i 12 timmar.
Allt skulle naturligtvis ha dokumenterats då kärlskador kan uppstå långt efteråt.

Så jag tycker väl att du skulle kunna skälla tillbaka om dom inte tog dessa prover :meh:

Å en bild för OT :D
IMG_0783.JPG
Kan bara hålla med!
Svensk sjukvård är så ojämn, efter 2,5 hjärtinfarkter och ett klaff-fel upptäckt vid femte ultraljudet så blir man lite tveksam...

Tillbaka
Topp