Hemska minnen.Borde väl vara första steget. Likaså att avsluta en meningen med en preposition.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hemska minnen.Borde väl vara första steget. Likaså att avsluta en meningen med en preposition.
Exakt!
Ja, vad ska det vara bra för?Borde väl vara första steget. Likaså att avsluta en meningen med en preposition.
Till en början ville han kalla bandet ’Duren Duren’, men då kom Simon Le Bon och kastade rått kött på honom. Resten är historiaSteven Duren.
Till en början ville han kalla bandet ’Duren Duren’, men då kom Simon Le Bon och kastade rått kött på honom. Resten är historia
@Nicke75 Här har du en Borealis moonwatch som kan vara till salu.Testar några olika alternativ då jag redan tröttnat lite på denna.
Dom här lapparna har vi fått på jobbet
skrämmande att man ska behöva ha med sig en egen lapp till sjukhuset
Hade en sådan innan Kom tyvärr inte överens med den så den fick vandra vidare
Och nu lite OT.
Frugan och barnen stack ut efter lunch så att jag kunde ha tid för att fixa hemma. Bestämde mig raskt för att äntligen sätta upp den nya lampan i köket. Klant som jag är kollade jag inte om strömmen var av. Poff sa det och jag fick en redig kyss! Säkringen gick och jordfelsbrytaren slog till. Byte säkringen och satte på strömmen och den förra ägarens larm gick igång, lät som f*n och grannarna strömmade till och frågade vad tusan som händer. Ingen kod har jag heller till larmet så gjorde det ända logiska, kopplade bort strömmen och drog ut kablarna från sirenen
Jaaa, det är ju det. Mitt blev inte liggandes så länge...Vitt gummi är jäkligt najs
Får man fixa fläckarna av kroppsvätska själv?Borde vi inte rodda ihop en Micro/affordable märkt gul jacka för trådens-sammanhållnings-skull (och enkel identifikation) ?
Matchar den gula (något icke-affordable) KS-klockan.Borde vi inte rodda ihop en Micro/affordable märkt gul jacka för trådens-sammanhållnings-skull (och enkel identifikation) ?
Vi kan ju sätta ihop ett exklusivt kit med jacka + medföljande uv-lampaFår man fixa fläckarna av kroppsvätska själv?
Kommer som vanligt till fars dag!Vi kan ju sätta ihop ett exklusivt kit med jacka + medföljande uv-lampa
Surströmming som är så gottJag har ätit mycket random rätter i mitt liv, men surströmming blir första och sista gången jag äter det. Smakar som den ost som jag hatar mest i hela världen: Morbier. Älskar ost för övrigt...
Ni får låna min! Gul jacka får ni fixa på annat håll...Vi kan ju sätta ihop ett exklusivt kit med jacka + medföljande uv-lampa
Dom såg jag -02 (tror jag) på Stockholm stadion.
Snyggt! Jag fick inte ha mitt ifred, frun tyckte hon skulle få ha det på en av sina klockor men nu har jag beställt band till henne så jag kan få tillbaka det till min Maranez igenJaaa, det är ju det. Mitt blev inte liggandes så länge...
Vi kan ju sätta ihop ett exklusivt kit med jacka + medföljande uv-lampa
Ni två Känner mig något skyldig till detta. Förlåt allaKommer som vanligt till fars dag!
Crispie är lite mer internationell.Varför är vissa notiser på engelska och andra på svenska.
Jag såg dem i din forna hemstad 1996. På Skylten tror jag. Grymt bra!Dom såg jag -02 (tror jag) på Stockholm stadion.
Förband åt Iron Maiden på Brave New World-turnén...
Svinbra har jag för mig.
Tack, skulle jag säga. Vilken gåva!Ni två Känner mig något skyldig till detta. Förlåt alla
Du får se till så att hon bara har klockor som tar 16, max 18 mm band, gissar att du inte har så många klockor med de storlekarnaSnyggt! Jag fick inte ha mitt ifred, frun tyckte hon skulle få ha det på en av sina klockor men nu har jag beställt band till henne så jag kan få tillbaka det till min Maranez igen
Ni två Känner mig något skyldig till detta. Förlåt alla
Älskar både ost och surströmming!Jag har ätit mycket random rätter i mitt liv, men surströmming blir första och sista gången jag äter det. Smakar som den ost som jag hatar mest i hela världen: Morbier. Älskar ost för övrigt...
Nu blev jag sugen på Rice KrispiesCrispie är lite mer internationell.
Dom såg jag -02 (tror jag) på Stockholm stadion.
Förband åt Iron Maiden på Brave New World-turnén...
Svinbra har jag för mig.
Jag med! Jag med! 96 i Sölvesborg på ett litet Ungdomens Hus. Meshuggah var förband. 150pers, ganska godkänt röjJag såg dem i din forna hemstad 1996. På Skylten tror jag. Grymt bra!