[Bobo]
Guld
Jag hade fel på år. 2000 var det och även Slayer spelade som förband den kvällen.Jag såg dem i din forna hemstad 1996. På Skylten tror jag. Grymt bra!
Det var en bra kväll.
Skylten tappade sin glans när sensus tog över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade fel på år. 2000 var det och även Slayer spelade som förband den kvällen.Jag såg dem i din forna hemstad 1996. På Skylten tror jag. Grymt bra!
Hur var Iron Maiden då? Hade biljetter men sålde. Tänkte att i och med att jag redan sett dem med Blaze Bayley var det svårtoppat och ingen mening att se dem igen.Dom såg jag -02 (tror jag) på Stockholm stadion.
Förband åt Iron Maiden på Brave New World-turnén...
Svinbra har jag för mig.
Haha! Det var så lite såTack, skulle jag säga. Vilken gåva!
Smarch!Du får se till så att hon bara har klockor som tar 16, max 18 mm band, gissar att du inte har så många klockor med de storlekarna
Ja, då låt de till och med mig att uppträdaSkylten tappade sin glans när sensus tog över.
Gosse gosse gosse.Hur var Iron Maiden då? Hade biljetter men sålde. Tänkte att i och med att jag redan sett dem med Blaze Bayley var det svårtoppat och ingen mening att se dem igen.
Jag såg dem i din forna hemstad 1996. På Skylten tror jag. Grymt bra!
Fränt! Jag kommer inte ihåg vilka som var förband på Skylten. Men vi undviker det där ”det var bättre förr va”Jag med! Jag med! 96 i Sölvesborg på ett litet Ungdomens Hus. Meshuggah var förband. 150pers, ganska godkänt röj
Klonk-klonki-klonk.Gosse gosse gosse.
Man går för Steve Harris bas. Det vet du väl? Tore Skogman kunde varit sångare utan att det skulle göra någon skillnad.
...det är toppen i år.Klonk-klonki-klonk.
Älskar både ost och surströmming!
Har dock svårt för de som ska ha så mycket tillbehör, är antagligen för att dom inte klarar smaken men inte säger det!
Potatis, och lite tunnbröd!
Yesss!
Ja vi går inte in på detFränt! Jag kommer inte ihåg vilka som var förband på Skylten. Men vi undviker det där ”det var bättre förr va”
Var det inte ’Janne och hjärt och lungmaskinerna’ ?Ja vi går inte in på det
Hejar du på West Ham?Gosse gosse gosse.
Man går för Steve Harris bas. Det vet du väl? Tore Skogman kunde varit sångare utan att det skulle göra någon skillnad.
Är väl så illa tvungen antar jag...Hejar du på West Ham?
RokyEn till goding med Entombed..
Det har jag missatVar det inte ’Janne och hjärt och lungmaskinerna’ ?
Spana in detta
https://www.reservoir-watch.com/en/
Franskt företag spm verkar ha gått all in på jumping hour
Gillar folk meshuggah?Jag med! Jag med! 96 i Sölvesborg på ett litet Ungdomens Hus. Meshuggah var förband. 150pers, ganska godkänt röj
Surströmming som är så gott
...men micro.Det är ju synd kalla +50K för "affordable"
Jag gör det inte. Även om jag uppskattar dem i teorin, deras strävan och anslaget. Men deras musik i sig tilltalar inte mig.Gillar folk meshuggah?
Den är ju så snygg! Den bärs stort ändå tycker jag vilket är ett litet minus. Vi får gå ner på byn med våra San Martin så blir det VIP-entré på Strömpis?!Nice, du fick den tillslut alltså! Grattis broder
Dom här lapparna har vi fått på jobbet
skrämmande att man ska behöva ha med sig en egen lapp till sjukhuset
Jag har elutbildning. Jobba aldrig med spänning på. Bryt först. Mät sedan att du brutit rätt...
Jag har vänner som missade det sistnämnda och blivit brända så armmusklerna är förstörda för resten av livet - och det på 400V.
230V räcker gott för att stoppa hjärtat väldigt snabbt och effektivt.
Jag gör t o m med, bryt, mät, jobba med EN hand (= Strömmen går genom två fingrar, jobba med två händer så sitter hjärtat mitt emellan....)
Ingen aning vad folk gillar men jag har inte lyssnat många minuter på domGillar folk meshuggah?
De gör bra stout också. Willetized är grym!Du ba mår! Hur kan jag ha missat att lagunitas gör stout?!
Så elegant den zodiacen var!
Det kommer från serien ’Full frys’ med Stefan & Krister som gick på teve år 1997Det har jag missat