Jo, mer i lön = fler klockor.Fast lön är inte allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, mer i lön = fler klockor.Fast lön är inte allt
Sant! Och med ännu mera pengar kan man få sig en bionic arm för att kunna bära fler av sina klockor samtidigtJo, mer i lön = fler klockor.
Exakt!Sant! Och med ännu mera pengar kan man få sig en bionic arm för att kunna bära fler av sina klockor samtidigt
Framtiden är ljus!
Jag hoppas verkligen det!Framtiden är ljus!
Bygg ett eget, ett Böda-inhouseVilket verk ska jag välja till mitt hemmabygge?
Vilket brukar ni använda?
Jag har nog frågat detta förut, men ni som äger eller har ägt Ginault OceanRover.
(@TobiasD bland andra)
Är det den avgjort bästa av Submariner klonerna ?
Ja, gör som @Nilas föreslår. Det finns massor av sand. Om Doktor Manhattan klarade det, så fixar du det. Eller så satt det i hans kläder. Du får testa dig fram för att undersöka om så var fallet.Vilket verk ska jag välja till mitt hemmabygge?
Ta inte hans fru bara!Den här estniske säljaren ’Lem-bit Metsik’ är han att lita på ?
Jag hade en kund som hette Gökhan Kutsal på ett tidigare jobb. Kanske är vanligt namn.Hmm. Låter ju som Gökhan?! Är ju inte ens nära.
Busted! Det är ju lite av hans specialitet.Köpte du en Bulova?
Första gången gjorde jag det. Tänkte, med erfarenhet av flera sorters liniment, att även om det står att man bara ska dra en gång så brukar det ju bli bättre om man tar lite mer. Det brann. Åh, vad det brann i huden. Fick kyla ner med blöta handdukar i ett par timmar.Det är gött men drog några gånger för mkt denna gång blev röd som en tomat haha
Det här verkar intressant!Vilket verk ska jag välja till mitt hemmabygge?
Det var snyggt! Vilken sida beställde du från?Tristessbeställde precis ett nytt silverarmband från Baltikum. Blev ett med bärnsten den här gången.
Dom görs på order, så jag bad om att få bärnsten i en färg som är så nära bilden som möjligt.
Lurigt med bärnsten då det kan ha i princip vilken färg som helst...
Blir bra med lite färg bredvid Tanky.
Den blå var riktigt schysst! Kul detaljer och snygg urtavla.Nytt från kickstarter.. inget "vi tar bort alla mellanhänder"-fuffens
Vad tycker ni? https://www.kickstarter.com/project...save-a-turtle?ref=discovery_newest&term=watch
Då får det bli en inhouse tourbillon isåfall, annars får det vara.Bygg ett eget, ett Böda-inhouse
Ett armbandstimglas med kompassgyro...Ja, gör som @Nilas föreslår. Det finns massor av sand. Om Doktor Manhattan klarade det, så fixar du det. Eller så satt det i hans kläder. Du får testa dig fram för att undersöka om så var fallet.
Har kollat lite på det där, men det är mest verktygen jag är sugen på.Det här verkar intressant!
https://diywatch.club/
Etsy.comDet var snyggt! Vilken sida beställde du från?
Du vet vad Bruno tycker...Den blå var riktigt schysst! Kul detaljer och snygg urtavla.
Vet inte om ngn frågat innan vad är det för band?
Svängde över till denna kombon i hopp om att bandet lyfter humöret lite under den gråa filt min semester befinner sig just nu...
Vilken stänkare! Snyggaste klockan!Dubbelpostar från Squale-tråden för den är så jävla bra och förtjänar det
Ojoj, stilig.Börjar dagen med Monchard Trenchhunter på armen!
Ser ut som ett Zodiac gummi.Vet inte om ngn frågat innan vad är det för band?
För några år sedan var det någon som spelade en kille vid namn Robin ett spratt.
Ja satan va man dansar,trodde det skulle gå hål på huden iom det blev så rött hahaFörsta gången gjorde jag det. Tänkte, med erfarenhet av flera sorters liniment, att även om det står att man bara ska dra en gång så brukar det ju bli bättre om man tar lite mer. Det brann. Åh, vad det brann i huden. Fick kyla ner med blöta handdukar i ett par timmar.
Du bara roar digJa satan va man dansar,trodde det skulle gå hål på huden iom det blev så rött haha
Ja jäklar! Såg Iron Maiden på Kåren i Göteborg 1995. Blaze Bayley höll i mikrofonen inför en publik på säkert 700 pers. Fick Nicko McBrains autograf på Burger King på avenyn.Hur var Iron Maiden då? Hade biljetter men sålde. Tänkte att i och med att jag redan sett dem med Blaze Bayley var det svårtoppat och ingen mening att se dem igen.