FOQ
Guld
Adam alsing bjöd in alla med det namnet till något tv-program. skapligt antiklimax när det uttalades typ "göcken".
Hmm. Låter ju som Gökhan?! Är ju inte ens nära.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Adam alsing bjöd in alla med det namnet till något tv-program. skapligt antiklimax när det uttalades typ "göcken".
Kul! Jag har en kollega från Bulgarien. Är det du? ^^ (Initialer RT). Tänker ibland på att alla här kan vara någon man känner men inte pratat klockor med.
Ja, han heter Ludmil Balevski, username hronotime.
När man passerar Kvinnaböske behöver man inte vara så språkligt bevandrad.För övrigt finns det ett samhälle utanför Varberg som heter Sik. Ganska roligt att köra förbi där om man kan turkiska då det är samma stavning och ord för kuk på turkiska.
Det är gött men drog några gånger för mkt denna gång blev röd som en tomat hahaDet e sååå skönt med linnex......ett tips..not hoppa in i duschen när det e på så kommer du leva
Jag har inte träffat på nån Morbier än, bodde på hotel i Umeå i samband med Nolia, såg några engelsmän som fick en chock av ”local cheese” Västerbottenost...Ville så gärna tro att jag skulle digga det. Äter trippa, njurar, lever och hela baletten, men det här var för mycket för mig.
Trycker i mig kopiösa mängder ost också, men skulle ge rådet att inte äta en rumstempat Morbier!
Det lät som att @Sebastard var inne på att sälja sin moonwatch men det blev lite knas med taggen. Är det fler som upplever att taggarna ibland inte fungerar? Man kan uppdatera inlägget hur många gånger som helst utan att det går men postar man ett nytt inlägg direkt efter så brukar det fungera.
Den va otrolig sexig, utseendemässigt på samma nivå som panna själv!Hoppas ingen blir ledsen om man postar en klocka!
På med lädret, gillar klockan utöver att den är ute och flyger lite på handleden!
Mvh Slobban med kattungen (ni som vet ni vet)
Så gefla snygg!Hoppas ingen blir ledsen om man postar en klocka!
På med lädret, gillar klockan utöver att den är ute och flyger lite på handleden!
Mvh Slobban med kattungen (ni som vet ni vet)
En bit norr om 3,5k med tull etc tror jag de går på. Nån som har fakta får gärna rätta mig, jag köpte min här på forumet.Den va otrolig sexig, utseendemässigt på samma nivå som panna själv!
Vadå kostar en sådan och är det en limiterad utgåva?
Den är så jäkla bra!Just pluggat färdigt för idag tillsammans med alpinisten. Alpinisten har skött sig exemplariskt, tappat två sekunder på två dygn. Ni får ursäkta det ytterst osexiga datumbytet.
Jag ställer mig i kön ifall ni går skilda vägar.En bit norr om 3,5k med tull etc tror jag de går på? tror jag! Nån som har fakta får gärna rätta mig, jag köpte min här på forumet.
Nejdå, HEA finns endast i stål. Det jag pluggar är betong. Jag skulle beräkna en 700 millimeter balks nedböjning i olika stadier samt med och utan armering.Den är så jäkla bra!
Vad är det för balk? HEA?
Konstruktionsteknik eller hållfasthetslära? Jag körde en sommarkurs nu i sommar ist. för sommarjobb för jag hatar tydligen pengar.. Men det var rätt skönt med facit i hand. (Pluggar maskiningenjör/industriell ekonomi när det inte är sommar)Just pluggat färdigt för idag tillsammans med alpinisten. Alpinisten har skött sig exemplariskt, tappat två sekunder på två dygn. Ni får ursäkta det ytterst osexiga datumbytet.
Detta är en kurs i betong på masternivå. Börjar nu till höst sista årets studier till civilingenjör inom hus och anläggningsteknik. Har du mycket kvar?Konstruktionsteknik eller hållfasthetslära? Jag körde en sommarkurs nu i sommar ist. för sommarjobb för jag hatar tydligen pengar.. Men det var rätt skönt med facit i hand. (Pluggar maskiningenjör/industriell ekonomi när det inte är sommar)
Nä, jag hoppade av byggnadsingenjörsprogrammet efter ett år för att istället ta en fil.mag. inom ett helt annat område.Nejdå, HEA finns endast i stål. Det jag pluggar är betong. Jag skulle beräkna en 700 millimeter balks nedböjning i olika stadier samt med och utan armering.
Jobbar du i byggbranschen?
Stämmer bra.En bit norr om 3,5k med tull etc tror jag de går på. Nån som har fakta får gärna rätta mig, jag köpte min här på forumet.
Jahaa, för man fråga inom vadå?Nä, jag hoppade av byggnadsingenjörsprogrammet efter ett år för att istället ta en fil.mag. inom ett helt annat område.
Aha! Kul! Låter ganska komplext. Men det ska det ju vara. Vad pluggar du?
Socionom med senare tillägg psykoterapi.Jahaa, för man fråga inom vadå?
Det borde väl vara väldigt gott om arbetsmöjligheter för en civilingenjör.Pluggar hus och anläggningsteknik. Får se hur det blir med jobb efter examen pga coronaskiten.
Intressant!!Socionom med senare tillägg psykoterapi.
Nja, många som blivit permitterade. Antar de har förut..Det borde väl vara väldigt gott om arbetsmöjligheter för en civilingenjör.
Haha! Det vet jag inte. Men jag trivs med det jag gör. Fast jag vetifan om jag skulle välja samma bana om jag fick göra om mina val.Intressant!!
Tråkigt! Ja, det här ställer ju till det en del. Och samtidigt vill man ju få in en fot på arbetsmarknaden kvickt efter utbildningen. Tur att det är ett år kvar!Nja, många som blivit permitterade. Antar de har förut..
Hade jag spolat om tiden så hade jag kört på bygg på yrkeshögskolan, endast 1.5-2 år studier. Meningslöst att studera mer än så i Sverige. Efter ett par års erfaranhet får man ändå i princip lika mycket i lön.Haha! Det vet jag inte. Men jag trivs med det jag gör. Fast jag vetifom jag skulle välja samma bana om jag fick göra om mina val.
I Jämtland kan man få skrattanfall!För övrigt finns det ett samhälle utanför Varberg som heter Sik. Ganska roligt att köra förbi där om man kan turkiska då det är samma stavning och ord för kuk på turkiska.
Fast lön är inte alltHade jag spolat om tiden så hade jag kört på bygg på yrkeshögskolan, endast 1.5-2 år studier. Meningslöst att studera mer än så i Sverige. Efter ett par års erfaranhet får man ändå i princip lika mycket i lön.