• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@Equilibrium - ett alternativ till Steinhart LeMans ? Bulova BF Goodrich ;)
2500785497.jpg

https://online.auktionsverket.se/2008/785497-1375-bulova-fickur/

Mårten basisten är en bekant, och morsan drog till med nån grej att jag lyssnar på dom så skulle få en T-shirt med allas autograf nästa gång vi ses.. tänkte jaha jo men dom är väl kanske bra, kollar upp dom och kan verkligen inte säga att de va nåt för mig:D

Det är inte för alla, men många världen över gillar dem stort. Ett av de mer berömda svenska banden nånsin i sin genre, och ett band som lockar folk från andra genrer också. Deras rytmik är otrooooolig. Om du har trist nån gång kan du ge dig utpå Youtube och leta efter reaktioner och covers på deras låt Bleed... även jazztrummisar sitter och tappar hakan där. :)

Hej alla :)
@Von geabben har börjat åka bräda nu med.
Han har en Pennyboard eller va dom heter.
Men tänkte köpa en ny i present nu när han fyller 8år.
Är det på skatepro som gäller?
Har själv inte åkt på 30 år :)
CEB28E23-77CF-4465-9BB9-E152223D3887.jpeg
Va kul! Min äldsta är också åtta och kör på en sån här, helt ok prylar (han gillar att stickerbomba allt så win win, du vet ;) )
https://www.top12.se/skateboards/skateboard-komplett/nobrand-junior-7375-komplett-skateboard

Hittade en mustasch... Något ska man ju ha den till tänker jag.:cigar:

Opeth är härliga.
Av någon anledning uppskattar jag deras minst hårda alster bäst.o_O
Opeth är fantastiskt duktiga på kontraster. Hårt-mjukt, varmt-kallt.
Åkerfeldts BFF tilltalar mig mer. Ännu mer solo. Och Porcupine Tree är nog den mest välljudande konsert jag varit på.
Slutet på låten är majestätiskt.

Tillbaka
Topp