Ja! Alla måste gilla!Gillar folk meshuggah?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja! Alla måste gilla!Gillar folk meshuggah?
Ja, verkar vara riktigt bra verktyg!Då får det bli en inhouse tourbillon isåfall, annars får det vara.
Ett armbandstimglas med kompassgyro...
Har kollat lite på det där, men det är mest verktygen jag är sugen på.
Etsy.com
https://www.etsy.com/se-en/listing/645018647/mens-amber-bracelet-sterling-silver?ref=yr_purchases
Jag tycker det ser bra ut nu jagKorspostar bara för att jag blev nöjd med bilden.
Funderar på att klä resten av bundet (det som inte täcks av canvas) med en bit camouflagetyg...
Har ett par trasiga brallor som jag kan offra.
Ska testa lite iallafall.
Tack så mycket.Jag tycker det ser bra ut nu jag
Undrar om det går att göra ett armband i grodskinn...
Ja jösses man ska ha sköjDu bara roar dig
Värsta veckan du har haft ju
Hur kom du på idén att ha en mustasch med ?Tack så mycket.
Det är den här biten som jag tycker ser lite tråkig ut...
Kanske där mustaschen ska sitta?
Mustaschen i fråga.
Riktigt bra !Helt orelaterat klockor tar jag mig friheten att posta lite tisdagsmusik. En nätpolare tyckte att Mileys "Wrecking Ball" borde vara hårdrock ... så han gjorde den till det:
Rocka och njut.
Mårten basisten är en bekant, och morsan drog till med nån grej att jag lyssnar på dom så skulle få en T-shirt med allas autograf nästa gång vi ses.. tänkte jaha jo men dom är väl kanske bra, kollar upp dom och kan verkligen inte säga att de va nåt för migJa! Alla måste gilla!
Jag har alltid gillat progressiv musik och jag har alltid gillat hård musikMårten basisten är en bekant, och morsan drog till med nån grej att jag lyssnar på dom så skulle få en T-shirt med allas autograf nästa gång vi ses.. tänkte jaha jo men dom är väl kanske bra, kollar upp dom och kan verkligen inte säga att de va nåt för mig
Dream Theatre, Focus, Sensational Alex Harvey band ?Jag har alltid gillat progressiv musik och jag har alltid gillat hård musik
Vet inte om ngn frågat innan vad är det för band?
Ser ut som ett Zodiac gummi.
Mårten basisten är en bekant, och morsan drog till med nån grej att jag lyssnar på dom så skulle få en T-shirt med allas autograf nästa gång vi ses.. tänkte jaha jo men dom är väl kanske bra, kollar upp dom och kan verkligen inte säga att de va nåt för mig
Jag är för mjäkig för hårdheten i Meshuggah, hur mycket progressivitet jag än må gillaJag har alltid gillat progressiv musik och jag har alltid gillat hård musik
Jag lyssnade jättemycket på Dream Theater i gymnasiet. Inte så mycket längre.Dream Theatre, Focus, Sensational Alex Harvey band ?
Inte så lätt att hitta nytt med andra ord?Japp, zodiac gummi, köpt det av mej
de sista plattorna med Death är ju mäktiga ocksåJag lyssnade jättemycket på Dream Theater i gymnasiet. Inte så mycket längre.
Opeth har en speciell plats i skivhyllan för min del.
Hittade en mustasch... Något ska man ju ha den till tänker jag.Hur kom du på idén att ha en mustasch med ?
Det kan iof vara två vattendroppar som grovhånglar
Opeth är härliga.Jag lyssnade jättemycket på Dream Theater i gymnasiet. Inte så mycket längre.
Opeth har en speciell plats i skivhyllan för min del.
Opeth är fantastiskt duktiga på kontraster. Hårt-mjukt, varmt-kallt.Hittade en mustasch... Något ska man ju ha den till tänker jag.
Opeth är härliga.
Av någon anledning uppskattar jag deras minst hårda alster bäst.
Va kul! Min äldsta är också åtta och kör på en sån här, helt ok prylar (han gillar att stickerbomba allt så win win, du vet )Hej alla
@Von geabben har börjat åka bräda nu med.
Han har en Pennyboard eller va dom heter.
Men tänkte köpa en ny i present nu när han fyller 8år.
Är det på skatepro som gäller?
Har själv inte åkt på 30 år
Hittade en mustasch... Något ska man ju ha den till tänker jag.
Opeth är härliga.
Av någon anledning uppskattar jag deras minst hårda alster bäst.
Åkerfeldts BFF tilltalar mig mer. Ännu mer solo. Och Porcupine Tree är nog den mest välljudande konsert jag varit på.Opeth är fantastiskt duktiga på kontraster. Hårt-mjukt, varmt-kallt.
Får prova den, tyckte dock att stout hyllan var lite liten på närmsta bolaget..De gör bra stout också. Willetized är grym!
Satt med honom o gick igenom lite brädor,han sa pekade på en med knappt något motiv o sa den är bra då kan man sätta egna stickers o hela hjälmen är full medVa kul! Min äldsta är också åtta och kör på en sån här, helt ok prylar (han gillar att stickerbomba allt så win win, du vet )
https://www.top12.se/skateboards/skateboard-komplett/nobrand-junior-7375-komplett-skateboard