Slängde på ett zodiac gummi på min Damasko idag! Kändes passande till dagens aktivitet, grottsnorkling Sjukt skönt band och kvaliteten känns riktigt braFast jag hade hellre haft utan hålSer ut som ett Zodiac gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slängde på ett zodiac gummi på min Damasko idag! Kändes passande till dagens aktivitet, grottsnorkling Sjukt skönt band och kvaliteten känns riktigt braFast jag hade hellre haft utan hålSer ut som ett Zodiac gummi.
Löjlig som man är så tyckte man det var riktigt roligt då man var på roadtrip och åkte genom flen och passerade kyrkan med skylt ”Flenskyrka” eller om det till och med var Flenskyrkan
Tur att dina föräldrar aldrig tog dig till Flens Ostfabrik.
Jag drev ett t-shirtföretag som hette smalldick.se för snart 20 år sedan.Jag satt på domänen flensost.se ett par år, säger väl en del om min humor...
Jag hade faktiskt en sida upp på domänen med sloganen ”Smaken sitter i kanten”Jag drev ett t-shirtföretag som hette smalldick.se för snart 20 år sedan.
Fick Linda Rosing att låta sig plåtas i en smalldick-tshirt med trycket "feminister är inskränkta humanister" över pattarna.
Så barnslig var/är jag.
Nu är jag alldeles från vettet
För en del, men inte för alla.En fråga. Låt oss säga en klocka är limiterad till 1500 stycken. Är inte då nummer 1/1500 mer värd än tex 1263/1500?
Okej, då hänger jag med.För en del, men inte för alla.
Tackar.Grym combo! Grattis till det fina köpet!
Är det den som är nummer 1/1000?Nu är jag alldeles från vettet
Allright! Grattis till klockan! Snygg!Nu är jag alldeles från vettet
Jag skulle inte vilja ha 0001/1500. Hellre 1500/1500...En fråga. Låt oss säga en klocka är limiterad till 1500 stycken. Är inte då nummer 1/1500 mer värd än tex 1263/1500?
Stort grattis, den ser ännu bättre ut i verkligheten. Jag väntar på att sluta jobbet så att jag kan hämta min och med lite tur dimper det ner två paket till.Vi kör en liten Paketöppning
Haha, är väl lite olika. Vet att man kan själv välja nummer hos Ball, på deras hemsida.Jag skulle inte vilja ha 0001/1500. Hellre 1500/1500...
StämmerÄr det den som är nummer 1/1000?
Fick du betala något extra för nummer ett?Stämmer
Jag vill inte ha den första pannkakan heller.Haha, är väl lite olika. Vet att man kan själv välja nummer hos Ball, på deras hemsida.
Ja Zodiacs gummi är det mycket hög kvalité på.Slängde på ett zodiac gummi på min Damasko idag! Kändes passande till dagens aktivitet, grottsnorkling Sjukt skönt band och kvaliteten känns riktigt braFast jag hade hellre haft utan hål
Så är det väl, första är ju en prototyp.Jag vill inte ha den första pannkakan heller.
Lever i den högst troliga villfarelsen att den sista är bättre än den första...
Jag vet att det stämmer med pannkakor iallafall...
Ahh, jag som trodde du skulle berätta en nyhetNu är jag alldeles från vettet
Lite så jag tänker. Säkert fel, men jag kommer inte ifrån det...Så är det väl, första är ju en prototyp.
Fast den sista pannkakan vill man inte ha, den har oftast för mycket smet (eller för lite).Jag vill inte ha den första pannkakan heller.
Lever i den högst troliga villfarelsen att den sista är bättre än den första...
Jag vet att det stämmer med pannkakor iallafall...
Den lådan har jag till diverse bandstift, gumminband och småprylar. Funkar kalas.Jag har kaos i min bandlåda - bara sex klockor i samlingen, varav en med integrerad länk. Men ändå fyra olika bandbredder . Samt band från bortbytt klocka med ytterligare en udda storlek...
Behöver styras upp, någon som använder någon typ av sortimentslåda eller dylikt? Tänkte testa:
https://www.clasohlson.com/se/Förvaringslåda/p/40-7522
Men tips tas tacksamt emot!
Du får helt enkelt börja från vänster och prova alla band. Bilder tackUsch, där kom bandångesten som ett brev på posten, hade ju alldeles för många kandidater .Vem trodde rosa skulle vara så lättmatchat