Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara jag som stör mig på när spännet inte kommer i mitten
Dock lite snyggt iof när man ser det på sidan.
![]()
![]()
![]()
Nu kom det ett armband, tog bara 4 månader.Det var illa det meshet som ser så jäkla robust ut, du får gärna återkomma när du fått svar från spinnaker så man får se hur dom hanterar sånt här![]()
Den är för jäkla bra! Grönt och brons är en riktigt trevlig kombo!Ägt några 6105 genom åren men återköp av dem, ja det tåget har tyvärr gått just nu iaf då de kostar 4x mer än dåMen denna SM är ju väldigt trevlig med, brons dessutom!
![]()
Tack @Hjelm för affären, glad jag köpte den tillslut, grym!![]()
Stort grattis till en bra pjäsÄgt några 6105 genom åren men återköp av dem, ja det tåget har tyvärr gått just nu iaf då de kostar 4x mer än dåMen denna SM är ju väldigt trevlig med, brons dessutom!
![]()
Tack @Hjelm för affären, glad jag köpte den tillslut, grym!![]()
Sabba inte det här nu DHL, helgen kan vara räddad!![]()
![]()
Jag bad om att få ändra till DHL men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.Undra om det är för jag inte bett om dhl kontra FedEx, hade iof varit bra för slutar såväl tidigt som sambon är hemma (FedEx är ju segt då de aldrig kan lämna till serviceställe i närheten av oklar anledning....)
Den är för jäkla bra! Grönt och brons är en riktigt trevlig kombo!
Undra om det är för jag inte bett om dhl kontra FedEx, hade iof varit bra för slutar såväl tidigt som sambon är hemma (FedEx är ju segt då de aldrig kan lämna till serviceställe i närheten av oklar anledning....)
Jag bad om att få ändra till Fedex men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.
Däremot verkar de skicka ut en färg i taget så det kan hända att du har valt fel.![]()
Jag bad om att få ändra till Fedex men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.
Däremot verkar de skicka ut en färg i taget så det kan hända att du har valt fel.![]()
Haha jaJag blir galen!
Haha, menade så klart att jag bad att att få ändra till DHL.
Ja, riktigt störigt att man inte kan få allt skickat genom DHL som fungerar så otroligt mycket bättre i Sverige och förmodligen hela Europa. Vi får hoppas att du också får SMS snart då!alltså jag vill hellre ha dhl så bra det. Valt teal som övriga som fått en notis...
Jag mailade Elshan om det, han skrev till mig att alla transporter till Europa går via DHL så det stämmer.Jag bad om att få ändra till DHL men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.
Klarar det ickeÄr det bara jag som stör mig på när spännet inte kommer i mitten
![]()
![]()
![]()
Sånt frambringar ofrånkomligen svårmodÄr det bara jag som stör mig på när spännet inte kommer i mitten
![]()
![]()
![]()
Blev Maranez (oväntat) även idaggillar verkligen tavlan, påminner lite om "vintage" doxa. Nu följer en bildkavalkad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VerkligenGult är allt annat än fult! En riktigt glädjespridare på handleden![]()
Får bli lokala syjuntanKlarar det icke![]()
![]()
Äh, du har väl en saxFår bli lokala syjuntan
Det är bra. Akta Oceantimern.Traskan får hänga med när det är dags för trädgårdsarbete. Har murad, lagt sten, kapat järn och div annat med den på armen och fortfarande knappt en repa.
Ytbehandling är grymt bra
![]()
Med all respekt för din prissättning så tror jag ingen är villig att betala trista avgifter en andra gång så att säga.Idag kom tullfakturan för Traskan jag fick hem i fredags. Fullvärdesmoms + tull + FedEx dyra administrationsavgift. Usch.
Fick höja priset lite i min annons. Kanske behåller den ändå. Den ÄR ju faktiskt bra.
![]()
Nästan så man behöver haklappSlut i glaset. Gummit är i alla fall någorlunda affordable så vi kör på det
.
![]()
Riktigt trevlig diggar verkligen retro casios! Min hälsarNån här på forumet har skickat en 50-års Present till mig!
Är inte detta en affordable då vet inte jag!
Har suktat efter en sån här ett tag!![]()
![]()
Ajdå.. det var verkligen i längsta lag visst det är väl lite knepiga omständigheter nu men 4 månader?Nu kom det ett armband, tog bara 4 månader.![]()