• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fjärde försöket.
Det börjar ta sig.:happyhappy:
IMG_20200805_143629__01.jpg
IMG_20200805_144138.jpg
IMG_20200805_144056.jpg

Ägt några 6105 genom åren men återköp av dem, ja det tåget har tyvärr gått just nu iaf då de kostar 4x mer än då :meh: Men denna SM är ju väldigt trevlig med, brons dessutom!

DB6A1753-998D-45BD-AB93-2A133F031095.jpeg

Tack @Hjelm för affären, glad jag köpte den tillslut, grym! :)
Stort grattis till en bra pjäs :).
San Martin levererar som vanligt, bra grejer rakt igenom i deras katalog.

Undra om det är för jag inte bett om dhl kontra FedEx, hade iof varit bra för slutar såväl tidigt som sambon är hemma (FedEx är ju segt då de aldrig kan lämna till serviceställe i närheten av oklar anledning :banghead:....)
Jag bad om att få ändra till DHL men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.

Däremot verkar de skicka ut en färg i taget så det kan hända att du har valt fel. :D

Undra om det är för jag inte bett om dhl kontra FedEx, hade iof varit bra för slutar såväl tidigt som sambon är hemma (FedEx är ju segt då de aldrig kan lämna till serviceställe i närheten av oklar anledning :banghead:....)

Jag bad om att få ändra till Fedex men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.

Däremot verkar de skicka ut en färg i taget så det kan hända att du har valt fel. :D

CBA5D168-C329-4BA7-984E-85C1D8922321.jpeg

Jag bad om att få ändra till Fedex men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.

alltså jag vill hellre ha dhl så bra det. Valt teal som övriga som fått en notis...

Edit: är iof fortfarande inte speciellt taggad på den så kanske bra få se de andras först och sen bli det :rolleyes:

Haha, menade så klart att jag bad att att få ändra till DHL. :facepalm: Trevligt att man ändrat på det, Fedex är säkert bra i USA samtidigt som DHL är kassa där.
alltså jag vill hellre ha dhl så bra det. Valt teal som övriga som fått en notis...
Ja, riktigt störigt att man inte kan få allt skickat genom DHL som fungerar så otroligt mycket bättre i Sverige och förmodligen hela Europa. Vi får hoppas att du också får SMS snart då! :happyhappy:

Jag bad om att få ändra till DHL men har inte heller hört något. Någon påstod i Facebookgruppen att alla EU-försändelser går med DHL men vet inte om det stämmer.

Jag mailade Elshan om det, han skrev till mig att alla transporter till Europa går via DHL så det stämmer.
Edit: typ femma på bollen

Idag kom tullfakturan för Traskan jag fick hem i fredags. Fullvärdesmoms + tull + FedEx dyra administrationsavgift. Usch.

Fick höja priset lite i min annons. Kanske behåller den ändå. Den ÄR ju faktiskt bra. :)

1FC6ABAF-B43B-464D-99F0-DC3E6F65042A.jpeg
Med all respekt för din prissättning så tror jag ingen är villig att betala trista avgifter en andra gång så att säga.
Baksidan med mikroklockor som skeppas från andra världsdelar, tyvärr :(
Och ja...den ÄR bra :)

Tillbaka
Topp