Nej, den kroppen har man jobbat många år på! Receptet är småbarn, öl och lathet!Det är bara avundsjuka på att själv inte kunna bära upp en sådan dräkt lika snyggt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, den kroppen har man jobbat många år på! Receptet är småbarn, öl och lathet!Det är bara avundsjuka på att själv inte kunna bära upp en sådan dräkt lika snyggt
det var ju både fin å perfekt,fast man får väl slå sönder sparbössan för att ha råd,men kanske svår å få tag påLug till lug 47 mm
För varje dag som går börjar jag allt mer inse att den perfekta klockan finns ej...Alltid ska det va nåt..
TITTA!! En Bobo klocka
Snarare 380 för bobo
Nästan!
Precis min tanke!TITTA!! En Bobo klocka
Nu ska du inte vara sån!Snarare 380 för bobo
Nästan!
Precis min tanke!
Nu ska du inte vara sån!
45mm bara.
Redan klar med din klocka?
Hade varit bra nöjd om min blev så bra!Redan klar med din klocka?
Om du köper den behöver du inte göra någon själv, ser riktigt cool utHade varit bra nöjd om min blev så bra!
Japp stämmerSnyggt, Borealis?
Den är jävligt tung alltsåPiotr Ch.
Handgjord med Seiko NH35.
8500 pengar.
Ska fråga hur lång luggen är innan jag slår till...
Det ena behöver inte utesluta det andra.Om du köper den behöver du inte göra någon själv, ser riktigt cool ut
En av dom tyngsta jag hittat hittills!Den är jävligt tung alltså
Vilken perfekt kombo!SORRY, NOT SORRY!
Fick hem en liten vinst från BCF-auktionen från passarounden idag! Två paket kom det, ett med D1 Milano Commando från @FreakyLeo tillsammans med ett helt underbart natoband! Tack kompis!
Det andra var från självaste Andrea Maggi som tydligen bor i Runkarp nu för tiden. Jag trodde att det var till Schweiz de skulle flytta?
Nämen oj, vilken fin låda och vilken snäll present jag fick till!
.
.
.
.
.
Blev ju kanon! Nu ska jag ut och bada i poolen, ska tydligen bli ruskigt varmt idag! Ha det fint tråden!
PS. Om era ögon blöder efter detta så kan ni tacka @HSK för det och sen har vi kanske lärt oss en läxa? @MaBr har noll spärrar när det gäller det mesta.
DS.
Fjärilshundar, annat smått går under benämningen symaskiner, tuggar så förbannat och har nålstorlek på tänderna!Några foton från morgonens promenad.
Var ute i nästan 3h inklusive frukost...
Så fort Brunsmygaren får syn på en annan hund som kommer skälla på honom så lägger han sig ner.
Dom två fjärilshundarna i fjärran skällde som förutspått ut oss när dom passerade.
Om hunden kommer vara en sköning lägger han sig inte ner. Han vet när det är någon skit på gång...
Duktig kille.
Helt sant, tunna och lätta ska det nog vara!
Känns som att detta funkar bättre med lite tunnare klockor?
Stor, ok.Superb är ruskigt rymliga! Jag har den nya Superb’en, i Laurin & Klement utförandet, aldrig varit så nöjd med en bil tidigare . Bra baksäte, bra packutrymmen, ni får plats!
Mycket bra.
Orange gummi. Testat förut men nja vet inte. Bra eller vanhelgande?
Den ser provsmakad ut.Fick en glass av en gäst.
Länk känns kallt och hårt, hade nog rekommenderat MN-strap!Vilken perfekt kombo!
Shorts är ju förlegat!
Men vad rekommenderar du, länk, NATO eller Zulu?
Tänkte att det skulle bli lite mer liv i bilden då.Den ser provsmakad ut.