• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har stått i en bomlift och rensat rännor på 4st hyreshus i två dagar. Misstänker att fastighetsskötaren Hans är lite trött på att tömma soptunnorna med hundbajs i :hilarious:
IMG_20200806_123549.jpg

Och eftersom jag missade #plagiattisdag så får den vara med lite ikväll :D
IMG_20200806_170038.jpg
Förstår honom. När jag ser vem den jäkeln är som låter sina hundar bajsa framför min uppfart så kommer jag bajsa på hen :rage:
 
Förstår honom. När jag ser vem den jäkeln är som låter sina hundar bajsa framför min uppfart så kommer jag bajsa på hen :rage:
Jag har alltid varit noga med att inte låta Brunhunden skita eller pissa på folks egendom när vi bodde i stan.
Vid tillfälle blev vi beskyllda för att jag ALLTID lät Bruno pissa på entrétrappan till pantbanken i huset bredvid. Det hade ALDRIG skett.

Eller, det hade aldrig skett före den dagen. Därefter uppmanade jag Bruno att pissa på hans trappa. Om Bruno inte var sugen gjorde jag det själv.

Om jag har gjort fel så bröstar jag det om någon haffar mig. Men om någon skäller ut mig för något jag inte gjort anser jag mig ha frikort att göra det som felaktigt lades mig till last tills jag kommit upp i en nivå som motsvarar ovettet.;)
 
Jag har alltid varit noga med att inte låta Brunhunden skita eller pissa på folks egendom när vi bodde i stan.
Vid tillfälle blev vi beskyllda för att jag ALLTID lät Bruno pissa på entrétrappan till pantbanken i huset bredvid. Det hade ALDRIG skett.

Eller, det hade aldrig skett före den dagen. Därefter uppmanade jag Bruno att pissa på hans trappa. Om Bruno inte var sugen gjorde jag det själv.

Om jag har gjort fel så bröstar jag det om någon haffar mig. Men om någon skäller ut mig för något jag inte gjort anser jag mig ha frikort att göra det som felaktigt lades mig till last tills jag kommit upp i en nivå som motsvarar ovettet.;)
Jag känner väldigt väl till det tankesättet :rolleyes:
 
Senast ändrad:
:hilarious::hilarious::hilarious:
Ja men dessa hade i alla fall plockat upp det och lagt det i en soptunna :p
Gräsänkling ikväll, då lyssnas det på musik :happyhappy:
Edit: Finns risk att grannarna hör min ljuva stämma när man sjunger med :D

Det är ju bättre iallafall... så länge man inte är fastighetsskötare då :)

Det där var bra grejer.

Varvar ner med min nya kompis. Livrädd för att han ska få flera inom kort. Det syns knappt men det är en Enoksen.
IMG_20200806_194549-01.jpeg

Du får ut och fota lite, @MaBr kanske får konkurrens som trådens toppfotograf nu :angel:
 
Jag har alltid varit noga med att inte låta Brunhunden skita eller pissa på folks egendom när vi bodde i stan.
Vid tillfälle blev vi beskyllda för att jag ALLTID lät Bruno pissa på entrétrappan till pantbanken i huset bredvid. Det hade ALDRIG skett.

Eller, det hade aldrig skett före den dagen. Därefter uppmanade jag Bruno att pissa på hans trappa. Om Bruno inte var sugen gjorde jag det själv.

Om jag har gjort fel så bröstar jag det om någon haffar mig. Men om någon skäller ut mig för något jag inte gjort anser jag mig ha frikort att göra det som felaktigt lades mig till last tills jag kommit upp i en nivå som motsvarar ovettet.;)
Näh sköter man sig skall man ju inte lida för att annat folk inte gör det. Det är därför jag väntar....
 
Grattis på födelsedagen och till klockan! Är det samma urverk som innan eller har även det bytts ut? Den är ju riktigt snygg!
Tack! 4R36 är det. Så jag tror det är samma som i de tidigare modellerna.

Grattis på födelsedagen! :)
Har med kollat på de där och någon gång blir det säkert en i ens ägo :p Ser jäkligt rejäla ut :)
Tack! Ja de är grymma. Ska man ha en turtle och nöja sig med bara en i nuläget så blir det den här. Om man inte vill lägga 40k på en specialare då ;)
Tack!
Stort grattis! :) Grym present till dig själv. :cigar:
Tack! Ja jag är nöjd. Blir ännu bättre när det gröna ISOfrane-liknande gummit kommer :) Länken är inget att skryta om.
Stort grattis! :)
/QUOTE]
Tack!
 
Tack! 4R36 är det. Så jag tror det är samma som i de tidigare modellerna.


Tack! Ja de är grymma. Ska man ha en turtle och nöja sig med bara en i nuläget så blir det den här. Om man inte vill lägga 40k på en specialare då ;)

Tack!

Tack! Ja jag är nöjd. Blir ännu bättre när det gröna ISOfrane-liknande gummit kommer :) Länken är inget att skryta om.
Fylls det år? Grattis :D
 
Tack! 4R36 är det. Så jag tror det är samma som i de tidigare modellerna.


Tack! Ja de är grymma. Ska man ha en turtle och nöja sig med bara en i nuläget så blir det den här. Om man inte vill lägga 40k på en specialare då ;)

Tack!

Tack! Ja jag är nöjd. Blir ännu bättre när det gröna ISOfrane-liknande gummit kommer :) Länken är inget att skryta om.
Sitter på ett grönt borealis i 22mm :p man kanske skulle :D
 
Den var riktigt bra, speciellt om man gillar cyklop som jag gör :D Behövs inte så mycket mer än en bra klocka för att göra en bra födelsedag, kommer passa bra i lumpen sen också ;)
Jag gillar cyklop ibland men inte så mycket på denna. Lite för stor för min smak. Men den ska vara lätt att ta bort så det ska jag försöka mig på imorgon :)
Inget är bättre än en klocka på födelsedagen ;)
 
Jäklar vad roliga kombos dom hade, aldrig sett innan hur känns kvaliteten?
Jag har inte skitmycket att jämföra med men den känns solid som en sten. Tung och rejäl.

Kundservicen jag fick var helt makalöst bra. Jag fick numret till CEO'n och kunde fråga personligen vad han tyckte om kombinationen orange och grå urtavla (som är den enda helt mekaniska). Fick dessutom en handskriven lapp i paketet. Det är f-n inte att leka med.
 
Jag har inte skitmycket att jämföra med men den känns solid som en sten. Tung och rejäl.

Kundservicen jag fick var helt makalöst bra. Jag fick numret till CEO'n och kunde fråga personligen vad han tyckte om kombinationen orange och grå urtavla (som är den enda helt mekaniska). Fick dessutom en handskriven lapp i paketet. Det är f-n inte att leka med.
Schysst! Får kolla upp dem lite, gillade din kombo!
 
Tillbaka
Topp