Skiten skall inte brytas ned! Skiten skall bevaras! LÅT STÅ!Min nya favorit är dom som plockar upp efter sin hund och sen slänger påsen på marken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skiten skall inte brytas ned! Skiten skall bevaras! LÅT STÅ!Min nya favorit är dom som plockar upp efter sin hund och sen slänger påsen på marken...
Förstår honom. När jag ser vem den jäkeln är som låter sina hundar bajsa framför min uppfart så kommer jag bajsa på henHar stått i en bomlift och rensat rännor på 4st hyreshus i två dagar. Misstänker att fastighetsskötaren Hans är lite trött på att tömma soptunnorna med hundbajs i
Och eftersom jag missade #plagiattisdag så får den vara med lite ikväll
Förstår honom. När jag ser vem den jäkeln är som låter sina hundar bajsa framför min uppfart så kommer jag bajsa på hen
Förstår honom. När jag ser vem den jäkeln är som låter sina hundar bajsa framför min uppfart så kommer jag bajsa på hen
Jag har alltid varit noga med att inte låta Brunhunden skita eller pissa på folks egendom när vi bodde i stan.Förstår honom. När jag ser vem den jäkeln är som låter sina hundar bajsa framför min uppfart så kommer jag bajsa på hen
ThanksMycket bra.
Fick hem en sån igår. Hygglig pjäs tycker jag. Vad tycker du om din?Har stått i en bomlift och rensat rännor på 4st hyreshus i två dagar. Misstänker att fastighetsskötaren Hans är lite trött på att tömma soptunnorna med hundbajs i
Och eftersom jag missade #plagiattisdag så får den vara med lite ikväll
Jag känner väldigt väl till det tankesättetJag har alltid varit noga med att inte låta Brunhunden skita eller pissa på folks egendom när vi bodde i stan.
Vid tillfälle blev vi beskyllda för att jag ALLTID lät Bruno pissa på entrétrappan till pantbanken i huset bredvid. Det hade ALDRIG skett.
Eller, det hade aldrig skett före den dagen. Därefter uppmanade jag Bruno att pissa på hans trappa. Om Bruno inte var sugen gjorde jag det själv.
Om jag har gjort fel så bröstar jag det om någon haffar mig. Men om någon skäller ut mig för något jag inte gjort anser jag mig ha frikort att göra det som felaktigt lades mig till last tills jag kommit upp i en nivå som motsvarar ovettet.
Ja men dessa hade i alla fall plockat upp det och lagt det i en soptunna
Gräsänkling ikväll, då lyssnas det på musik
Edit: Finns risk att grannarna hör min ljuva stämma när man sjunger med
Varvar ner med min nya kompis. Livrädd för att han ska få flera inom kort. Det syns knappt men det är en Enoksen.
Näh sköter man sig skall man ju inte lida för att annat folk inte gör det. Det är därför jag väntar....Jag har alltid varit noga med att inte låta Brunhunden skita eller pissa på folks egendom när vi bodde i stan.
Vid tillfälle blev vi beskyllda för att jag ALLTID lät Bruno pissa på entrétrappan till pantbanken i huset bredvid. Det hade ALDRIG skett.
Eller, det hade aldrig skett före den dagen. Därefter uppmanade jag Bruno att pissa på hans trappa. Om Bruno inte var sugen gjorde jag det själv.
Om jag har gjort fel så bröstar jag det om någon haffar mig. Men om någon skäller ut mig för något jag inte gjort anser jag mig ha frikort att göra det som felaktigt lades mig till last tills jag kommit upp i en nivå som motsvarar ovettet.
Tack! 4R36 är det. Så jag tror det är samma som i de tidigare modellerna.Grattis på födelsedagen och till klockan! Är det samma urverk som innan eller har även det bytts ut? Den är ju riktigt snygg!
Tack! Ja de är grymma. Ska man ha en turtle och nöja sig med bara en i nuläget så blir det den här. Om man inte vill lägga 40k på en specialare dåGrattis på födelsedagen!
Har med kollat på de där och någon gång blir det säkert en i ens ägo Ser jäkligt rejäla ut
Tack!Gratulerar X2!
Tack! Ja jag är nöjd. Blir ännu bättre när det gröna ISOfrane-liknande gummit kommer Länken är inget att skryta om.Stort grattis! Grym present till dig själv.
Stort grattis!
/QUOTE]
Tack!
Fylls det år? GrattisTack! 4R36 är det. Så jag tror det är samma som i de tidigare modellerna.
Tack! Ja de är grymma. Ska man ha en turtle och nöja sig med bara en i nuläget så blir det den här. Om man inte vill lägga 40k på en specialare då
Tack!
Tack! Ja jag är nöjd. Blir ännu bättre när det gröna ISOfrane-liknande gummit kommer Länken är inget att skryta om.
Denna har lite QC problem, datum linjerar inte så brs och kronan har lite mer att önska. Den är lite halv knepig att ställa datum med och känns allmänt skrovlig Annars är det riktigt bra finish och lumen är riktigt trevligFick hem en sån igår. Hygglig pjäs tycker jag. Vad tycker du om din?
Jajamän! Och klockan kom precis idag, riktigt bra timingFylls det år? Grattis
Den var riktigt bra, speciellt om man gillar cyklop som jag gör Behövs inte så mycket mer än en bra klocka för att göra en bra födelsedag, kommer passa bra i lumpen sen ocksåJajamän! Och klockan kom precis idag, riktigt bra timing
Tack!
Sitter på ett grönt borealis i 22mm man kanske skulleTack! 4R36 är det. Så jag tror det är samma som i de tidigare modellerna.
Tack! Ja de är grymma. Ska man ha en turtle och nöja sig med bara en i nuläget så blir det den här. Om man inte vill lägga 40k på en specialare då
Tack!
Tack! Ja jag är nöjd. Blir ännu bättre när det gröna ISOfrane-liknande gummit kommer Länken är inget att skryta om.
Jag gillar cyklop ibland men inte så mycket på denna. Lite för stor för min smak. Men den ska vara lätt att ta bort så det ska jag försöka mig på imorgonDen var riktigt bra, speciellt om man gillar cyklop som jag gör Behövs inte så mycket mer än en bra klocka för att göra en bra födelsedag, kommer passa bra i lumpen sen också
Är det en Steeeeeeve jag ser?Och eftersom jag missade #plagiattisdag så får den vara med lite ikväll
Köööp!Sitter på ett grönt borealis i 22mm man kanske skulle
Är det en Steeeeeeve jag ser?
Jäklar vad roliga kombos dom hade, aldrig sett innan hur känns kvaliteten?Varvar ner med min nya kompis. Livrädd för att han ska få flera inom kort. Det syns knappt men det är en Enoksen.
Läcker den där!Varvar ner med min nya kompis. Livrädd för att han ska få flera inom kort. Det syns knappt men det är en Enoksen.
Grattis x 2!Jajamän! Och klockan kom precis idag, riktigt bra timing
Tack!
Jag har inte skitmycket att jämföra med men den känns solid som en sten. Tung och rejäl.Jäklar vad roliga kombos dom hade, aldrig sett innan hur känns kvaliteten?
Hur kan inte denna bli såld?! KÖÖÖÖÖÖP!Puffar min annons! Finns såklart en lite mikrotrådsrabatt
https://klocksnack.se/threads/borealis-adraga.136167/
Schysst! Får kolla upp dem lite, gillade din kombo!Jag har inte skitmycket att jämföra med men den känns solid som en sten. Tung och rejäl.
Kundservicen jag fick var helt makalöst bra. Jag fick numret till CEO'n och kunde fråga personligen vad han tyckte om kombinationen orange och grå urtavla (som är den enda helt mekaniska). Fick dessutom en handskriven lapp i paketet. Det är f-n inte att leka med.