Då är ju Alltracken ett bra alternativ med sina tre säten bak.Köp inte en vanlig bil med 4+1 sittplatser om ni är 5 personer. Det blir bara trångt och bråk....
Jag skulle satsa på någon form av minibuss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är ju Alltracken ett bra alternativ med sina tre säten bak.Köp inte en vanlig bil med 4+1 sittplatser om ni är 5 personer. Det blir bara trångt och bråk....
Jag skulle satsa på någon form av minibuss.
Ja, VI är de sjuka....
Lug till lug 47 mmVad är det för storlek lug till lug längden?
Grymt ju!
Orange gummi. Testat förut men nja vet inte. Bra eller vanhelgande?
Maranezen är awesome!! Villhöver!
Har provat detta gula noname gummi på min gula Scurfa.Jo, men jag har hört att dom är typ omöjliga att få tag på
20 mm luggar på denna också...
Väl mycket, vad yrar du om??Har provat detta gula noname gummi på min gula Scurfa.
https://www.ebay.com/itm/383170656251
Nästan väl mycket gult på min, men skulle nog sitta som en smäck på din!
Vet ju att du förespråkar more is more.Väl mycket, vad yrar du om??
Köp min dåMaranezen är awesome!! Villhöver!
Oja! Tack för tipset, ska ta titt på denna klocka!
Ja det ser helt perfekt ut! Spara den nån månad (eller 2) så kan jag köpa
Har provat detta gula noname gummi på min gula Scurfa.
https://www.ebay.com/itm/383170656251
Nästan väl mycket gult på min, men skulle nog sitta som en smäck på din!
Orange gummi. Testat förut men nja vet inte. Bra eller vanhelgande?
Nä, men ordspråket säger ju också att den som förstår kvinnor även kan svetsa i träVet ju att du förespråkar more is more.
Jag försöker bli lika tuff jag också!
Frun tyckte det såg ut som en klocka man får med en Kalle Anka prenumeration...
Förstår inte vad hon menar.
Blev ju grymt på shark mesh!Glömde citera dig @KandreasF
Men Ja det är ju ofta så
Ingen som är sugen på en Squale 2002 då?
Fick hem ett helt nytt Shark Mesh idag som kan följa med som bonus
Ja det blev riktigt snyggt man behöver ju knappast skämmas för den om ingen köper denBlev ju grymt på shark mesh!
Jag är dessvärre mållösTack Mattias, nu får @sirengatto något annat att älta om ett par dagar
Inte precis! Ska banne mig fixa ett mesh till min 2002a också.Ja det blev riktigt snyggt man behöver ju knappast skämmas för den om ingen köper den
RoyalStraps har en schyst modell du inte behöver klippa, bra kvalitet också!Inte precis! Ska banne mig fixa ett mesh till min 2002a också.
Det var alltså detta som skulle till för att du inte skulle ha något att säga?Jag är dessvärre mållös
Alltid ska det va nåt..Oja! Tack för tipset, ska ta titt på denna klocka!
Edit: Den är på 47 mm.
Jag har ett sånt till min Squale Matic och jag håller med om att de är bra. Sjukt smidigt med länkbitarna!RoyalStraps har en schyst modell du inte behöver klippa, bra kvalitet också!
Det är bara avundsjuka på att själv inte kunna bära upp en sådan dräkt lika snyggtDet var alltså detta som skulle till för att du inte skulle ha något att säga?