Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett visst "glapp" i min U50 ocksåTror frågan tagits upp tidigare.
Men när jag trycker med pekfingret i kanterna på bezel så liksom fjädrar den liknade ett glapp om ni förstår.
Är det en annan konstruktion än vad jag är van vid eller issue?
Haha, då får du hålla tummarna att ingen skickar några såna i ett klockpaket!Det där ser ju kanoon ut (klädseln eller kanske bristen på detsamma). Tur det inte vara vida speedos, då hade jag fått mardrömmar om urisen igen. Som en mini-me till urisen.
Prislappen är ivartfall inte helt världsfrånvänd såsom deras egna reseväckarur.Trodde inte vi skulle få se en ”Hodinkee edition” i den svenska ( europeiska ? ) shoppen men se på f*n.
Föll för hypen och beställde en. Velat ha en sistem51 i samlingen men inte sett någon jag direkt gillat. Denna är helt ok tycker jag nog.
Gött och tack för svarJag har haft en 104. Det är normalt! Sinn har en konstruktion där de skruvar fast bezeln från sidan och den kan inte lossna. Och lite glapp ska det vara.
Just urisen var ju täckt på bilden
Då var det dags att testa tålamodet igen..
Så ljust vill jag också ha det 21:30!Då var det dags att testa tålamodet igen..
Gratulerar till både bemärkelsedag och fint ur!!Turtle - en sån klocka alla måste testa någon gång. Iallafall boett-typen. Har köpt Turtle innan men gillade inte länken alls så den såldes. Nu hittade jag den här rackaren som är som en turtle på steroider, men keramisk vridning och safirglas. Väntar på ett grönt isofrane av borealis till den här.
Cyklopen ska också bort med hjälp av lite värme
Kul att klockan också kom på min födelsedag, alltså idag Bra timing där!
De har ju snott designen rakt av från Steinhart!Då var det dags att testa tålamodet igen..
Med taglinen: ”Listen lousy criminals, you might fool the cops, but you can't outrun Lewis.”Lewis’,
Apelviken watches den va gul
Instämmer denna va den enda som va lite kul.Kul att han satsar på Varbergs tema, men klockan som heter Rantzau är bara en ombrandad Seagull 1964. Övriga klockor var ju inte sådär superheta...
Mina största invändningar är det märkliga tempuset på hemsidan.Instämmer denna va den enda som va lite kul.
Jomenvisst, det ser ut som så !
Han samlar inte på klockor och vill heller inte sprida intresset längre, klockorna är sålda.Mina största invändningar är det märkliga tempuset på hemsidan.
”Daniel som grundade företaget var själv en klocksamlare som ville sprida sitt stora intresse för exklusiva ur.”
”Apelviken watches klockor är ofta en hommage till ur som Daniel hade i sin egen samling.”
Han är bortom klocksamlandets ynkliga domäner. Fint på något sätt. Good riddens, Daniel!Han samlar inte på klockor och vill heller inte sprida intresset längre, klockorna är sålda.
Ofattbart hård och snygg klockaNexus + Razorlänk =
Passar på att göra reklam för min annons
10% med Micro i ämnesraden
https://klocksnack.se/threads/lådrensning-sm-hulk-sm-bronzo-heimdallr-skx-casioak-steel-kit.136077/
Och nu till själva bilderna
Jag tolkar set som att Daniel är framliden. Vila i frid.Mina största invändningar är det märkliga tempuset på hemsidan.
”Daniel som grundade företaget var själv en klocksamlare som ville sprida sitt stora intresse för exklusiva ur.”
”Apelviken watches klockor är ofta en hommage till ur som Daniel hade i sin egen samling.”
Ett kilo chili?Imorgon ska det torkas chili! Blev 200st den här rundan.
Jag tolkar det också så. Men tror inte att så är fallet.Jag tolkar set som att Daniel är framliden. Vila i frid.
Det krävs för att posta bilder som är heeeelt locoImorgon ska det torkas chili! Blev 200st den här rundan.
Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.Jag tolkar det också så. Men tror inte att så är fallet.
Njae, vet faktiskt inte hur mycket det blev men låter mycket.Ett kilo chili?
Äh, fattar inte vad du pratar om.Det krävs för att posta bilder som är heeeelt loco
Hmm du är alltså mycket för kluriga citatDjur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.
10 pointer till den som plockar referensen.