Alla behöver (minst) en ond ”tvilling”, helst med bockskägg, det har Mr Spock lärt mig.Äh, fattar inte vad du pratar om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla behöver (minst) en ond ”tvilling”, helst med bockskägg, det har Mr Spock lärt mig.Äh, fattar inte vad du pratar om.
Synd att jag inte kan, älskar hundar annars!Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.
10 pointer till den som plockar referensen.
Levereras vid 10v ålder. Avmaskade och chippade.Synd att jag inte kan, älskar hundar annars!
Det kan man säga.Hmm du är alltså mycket för kluriga citat
Jag har en:Det kan man säga.
Från samma källa.
Bara därför får vi gå upp kl 4 imorgon bitti. Blir det bra?
-ja
Jaså, det tycker du blir bra? Då går vi upp klockan tre istället.
Hehe, det låter rimligt.Alla behöver (minst) en ond ”tvilling”, helst med bockskägg, det har Mr Spock lärt mig.
Såklart!Och svaret var...
Trodde ni skulle ta den. En av Kjell Bergqvists bästa rolltolkningar.
Svaret här är: Fast and furious ’Tokyo drift’Jag har en:
~50% av någonting är bättre än 100% av ingenting.
Det kommer ju 42mm Swordfish i titan snart och 40mm Swordfish i brons (med länk i brons)Nu får han lugna sig kontot är snart tomt
Prislappen är ivartfall inte helt världsfrånvänd såsom deras egna reseväckarur.
Den bästa sommaren?Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.
Jag har beslutat att leva mitt liv som om hodinki inte fanns. Vet inte vad det är, men jag avskyr det företaget.Prislappen är ivartfall inte helt världsfrånvänd såsom deras egna reseväckarur.
Helt korrekt.Den bästa sommaren?
Somrigt å chictSORRY, NOT SORRY!
Fick hem en liten vinst från BCF-auktionen från passarounden idag! Två paket kom det, ett med D1 Milano Commando från @FreakyLeo tillsammans med ett helt underbart natoband! Tack kompis!
Det andra var från självaste Andrea Maggi som tydligen bor i Runkarp nu för tiden. Jag trodde att det var till Schweiz de skulle flytta?
Nämen oj, vilken fin låda och vilken snäll present jag fick till!
.
.
.
.
.
Blev ju kanon! Nu ska jag ut och bada i poolen, ska tydligen bli ruskigt varmt idag! Ha det fint tråden!
PS. Om era ögon blöder efter detta så kan ni tacka @HSK för det och sen har vi kanske lärt oss en läxa? @MaBr har noll spärrar när det gäller det mesta.
DS.
Hann inte läsa din reveal, blev för exalterad..Helt korrekt.
Jag tror dig!Hann inte läsa din reveal, blev för exalterad..
Friska fläktar i ljumskarna, nästan lite sensuelltSomrigt å chict
Betyget blir... hela FEM straponsHatten av för våran strapkonstnär @SpaceAce! Stort tack kompis, jag kunde inte varit mer nöjd. Perfekt!
Signerat såklart!
Imorgon ska det torkas chili! Blev 200st den här rundan.
Betyget blir... hela FEM strapons
(av fem möjliga)
Edit: Detta säger jag enbart eftersom jag är avundsjuk och vill ha ett armband gjort av ett bilbälte.
Välkommen till bästa tråden! Stanna här så ska du se att din nuvarande handledskompis snart är utbytt mot affordables och mikros, det är sen gammalt.Då var det dags att testa tålamodet igen..
Lite märklig annonstext också. En oanvänd klocka med saknade delar? Och en överdrivet överdriven text om precisionistens precision.
Jag kände igen det direkt! Som begravningsentreprenör var han ju tvungen att använda ett förmildrande språk. Bra film! Brasse Brännström som stadens välbärgade och osympatiske knös (och knöl!).Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.
Seriöst, dig vill jag ha som granne! (vet att jag sagt det förut)Ni är sjuka människor allihopa. Mitt mest gillade inlägg i den här tråden kan INTE vara en bild på mig i en mankini! Det ska vara noll likes på den! Aja, jag tycker om er ändå och nu vet jag vad ni har för fetischer i alla fall!
Man undrar hur mycket skit den settDet är ju en strap-on watch....