• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.

10 pointer till den som plockar referensen.;)
Synd att jag inte kan, älskar hundar annars!
1C8BA51A-D33C-4BE6-8ACF-66F33C1628BE.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
SORRY, NOT SORRY!

Fick hem en liten vinst från BCF-auktionen från passarounden idag! Två paket kom det, ett med D1 Milano Commando från @FreakyLeo tillsammans med ett helt underbart natoband! Tack kompis! :cool:
PSX_20200806_100414.jpg


Det andra var från självaste Andrea Maggi som tydligen bor i Runkarp nu för tiden. Jag trodde att det var till Schweiz de skulle flytta? :confused:
PSX_20200806_100503__01.jpg


Nämen oj, vilken fin låda och vilken snäll present jag fick till! :woot:
PSX_20200806_100305.jpg

.
.
.
.
.
Blev ju kanon! :happyhappy: Nu ska jag ut och bada i poolen, ska tydligen bli ruskigt varmt idag! Ha det fint tråden!
PSX_20200806_095709.jpg


PS. Om era ögon blöder efter detta så kan ni tacka @HSK för det och sen har vi kanske lärt oss en läxa? @MaBr har noll spärrar när det gäller det mesta. :pirate:
DS.
Somrigt å chict :cool:
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
@Equilibrium är det en kompis till din pärla?
45892BBC-5943-4505-9333-142863B3DB93.jpeg
Lite märklig annonstext också. En oanvänd klocka med saknade delar? Och en överdrivet överdriven text om precisionistens precision.
Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.

10 pointer till den som plockar referensen.;)
Jag kände igen det direkt! Som begravningsentreprenör var han ju tvungen att använda ett förmildrande språk. Bra film! Brasse Brännström som stadens välbärgade och osympatiske knös (och knöl!).
 

Husse

Patek
Ni är sjuka människor allihopa. Mitt mest gillade inlägg i den här tråden kan INTE vara en bild på mig i en mankini! :eek: Det ska vara noll likes på den! Aja, jag tycker om er ändå och nu vet jag vad ni har för fetischer i alla fall! :cool:
Seriöst, dig vill jag ha som granne! :heart:(vet att jag sagt det förut)
Måste vara en av KS bästa dagar hittills, definitivt trådens bästa!
Kul att du upptäckt HUR bizarr humor vi andra har!
Goa hälsningar från en som sitter vid köksbordet och försöker häva en hemsk insulinkänning, natti! :)
 
Topp