Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittar du någon som tillverkar bandet så kan jag säkert lösa äkta, nytt bilbälte av högsta klass.Betyget blir... hela FEM strapons
(av fem möjliga)
Edit: Detta säger jag enbart eftersom jag är avundsjuk och vill ha ett armband gjort av ett bilbälte.
Tror att det skulle funka bättre med ett gammalt bälte. Typ från 60-talet.Hittar du någon som tillverkar bandet så kan jag säkert lösa äkta, nytt bilbälte av högsta klass.
Det var många som glänste i den filmen.Jag kände igen det direkt! Som begravningsentreprenör var han ju tvungen att använda ett förmildrande språk. Bra film! Brasse Brännström som stadens välbärgade och osympatiske knös (och knöl!).
Håller med. Paketet fastnade i Hong Kong. Så de skickade ett till sen från London när deras stora leverans kom dit. Så jag fick två armband nästan samtidigt.Ajdå.. det var verkligen i längsta lag visst det är väl lite knepiga omständigheter nu men 4 månader?
Jag visste att du skulle gilla det!Somrigt å chict
Tack så mycket för de fina orden! Man gör så gott man kan för att bidra till den goda stämningen. Jag är nog inte någon kul granne men jag gillar att testa gränser.Seriöst, dig vill jag ha som granne! (vet att jag sagt det förut)
Måste vara en av KS bästa dagar hittills, definitivt trådens bästa!
Kul att du upptäckt HUR bizarr humor vi andra har!
Goa hälsningar från en som sitter vid köksbordet och försöker häva en hemsk insulinkänning, natti!
Aji Pineapple så inte långt ifrån! Riktigt goda är de.Aji Lemon Drops? Grym chilli!
Tack min vän! Bara att du hör av dig om du tröttnar på den gröna trådenHatten av för våran strapkonstnär @SpaceAce! Stort tack kompis, jag kunde inte varit mer nöjd. Perfekt!
Signerat såklart!
God morgon! Vilken bild!God morgon
Betyget blir... hela FEM strapons
(av fem möjliga)
Edit: Detta säger jag enbart eftersom jag är avundsjuk och vill ha ett armband gjort av ett bilbälte.
Hittar du någon som tillverkar bandet så kan jag säkert lösa äkta, nytt bilbälte av högsta klass.
Band av bilbälte låter som ett kul projekt men "den otaggbare" har nog rätt i att det nog bör göras av ett äldre bälte.Tror att det skulle funka bättre med ett gammalt bälte. Typ från 60-talet.
Tror att dom nya är för nyloniga och fintrådiga för att det ska bli bra...
Veteranbilar har väl skitkassa lås så det är väl i princip bara att slita upp dörren och ta det man vill ha?Tack min vän! Bara att du hör av dig om du tröttnar på den gröna tråden
God morgon! Vilken bild!
Band av bilbälte låter som ett kul projekt men "den otaggbare" har nog rätt i att det nog bör göras av ett äldre bälte.
@thewordfox kanske har känningar i veteranbilsbranschen också?
Grymt cool kombo.Nexus + Razorlänk =
Passar på att göra reklam för min annons
10% med Micro i ämnesraden
https://klocksnack.se/threads/lådrensning-sm-hulk-sm-bronzo-heimdallr-skx-casioak-steel-kit.136077/
Och nu till själva bilderna
Jag svänger förbi en polares bilskrot i eftermiddag och ser om jag hittar något gammalt mög.Veteranbilar har väl skitkassa lås så det är väl i princip bara att slita upp dörren och ta det man vill ha?
Men nej. Har förmodligen en rulle nytt, modernt bilbälte hemma men det är nog som ni säger svårt att göra något av det. En miljard fina nylontrådar som bara väntar på att fransa sig. Men om @SpaceAce vill prova att göra ett band av det så är det bara att höra av sig
Tack min vän! Bara att du hör av dig om du tröttnar på den gröna tråden
Väldigt nöjd med mitt i dom färgerna.Grönt kan man väl inte tröttna på?!
Nästa gång satsar vi på något kanvas som drar åt grönt med kanske orange tråd? Får suga lite på den karamellen... åtminstone till den 25e.
Fy Tjorven vad läckert det blev du!Nytt bygge färdigställt! Och ja det är baserat på SKX013 denna gången också...
Denna har bubblat i huvudet av och till i åratal även om jag initialt tänkte bygga på SKX007.
Du har givetvis rätt. Grönt är en grym färg. Jag har precis fått hem några nya coola färger så bara att hojta till.Grönt kan man väl inte tröttna på?!
Nästa gång satsar vi på något kanvas som drar åt grönt med kanske orange tråd? Får suga lite på den karamellen... åtminstone till den 25e.
Ah, du tänker så! Gäller bara att ha en morakniv i fickan så att man kan skära av en lämplig bit.Veteranbilar har väl skitkassa lås så det är väl i princip bara att slita upp dörren och ta det man vill ha?
Men nej. Har förmodligen en rulle nytt, modernt bilbälte hemma men det är nog som ni säger svårt att göra något av det. En miljard fina nylontrådar som bara väntar på att fransa sig. Men om @SpaceAce vill prova att göra ett band av det så är det bara att höra av sig
Nice! Håll oss uppdaterade!Jag svänger förbi en polares bilskrot i eftermiddag och ser om jag hittar något gammalt mög.
Mina kära vänner. Som ni säkert redan har förstått och sett på flertalet av mina tidigare bilder så är jag ju lite lätt färgblind.
Men, är inte följande kombo rätt ok ändå?
Eller är det faktiskt så att i min sjukdomsbild så ingår det även små eller rentav stora inslag av inbillning?
Testa gränser, jao!Jag visste att du skulle gilla det!
Tack så mycket för de fina orden! Man gör så gott man kan för att bidra till den goda stämningen. Jag är nog inte någon kul granne men jag gillar att testa gränser.
Den kombon är ju redigt najs. Du och jag tillhör i alla fall samma klubb dåJag håller med dig och tyckte att det blev kanon. Kompisen på handleden blev lite avis Sen om det betyder att jag också blivit färgblind låter jag vara osagt.
Mina kära vänner. Som ni säkert redan har förstått och sett på flertalet av mina tidigare bilder så är jag ju lite lätt färgblind.
Men, är inte följande kombo rätt ok ändå?
Eller är det faktiskt så att i min sjukdomsbild så ingår det även små eller rentav stora inslag av inbillning?
Väldigt nöjd med mitt i dom färgerna.
Fy Tjorven vad läckert det blev du!
Ser tokpremium ut. Snyggt!
Du har givetvis rätt. Grönt är en grym färg. Jag har precis fått hem några nya coola färger så bara att hojta till.
Och vi snackar ju affordable här...
Jag tycker de flesta av dina kombinationer är top notch!
Ps. Jag måste skaffa en sådan där hajbrynja snart. Tror det kan bli riktigt bra på någon av mina SKXer...
Ja det där är så bra! Väldigt inspirerande.
Tack snälla du!
Spännande! Vi kanske ska ta diskussionen vidare till PM direkt ändå, det tar ju ändå en stund att spika design och så ska du ju göra det oxå. Hör av mig.
Aji Pineapple så inte långt ifrån! Riktigt goda är de.
Tack för dom snälla orden
Och ja, jag tycker verkligen att du ska köpa och testa. Min rekommendation är att välja polished i så fall. Funkar till allt.