Snyggt jobbat. Trevligt med hi-topglaset ocksåNytt bygge färdigställt! Och ja det är baserat på SKX013 denna gången också...
Denna har bubblat i huvudet av och till i åratal även om jag initialt tänkte bygga på SKX007.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt jobbat. Trevligt med hi-topglaset ocksåNytt bygge färdigställt! Och ja det är baserat på SKX013 denna gången också...
Denna har bubblat i huvudet av och till i åratal även om jag initialt tänkte bygga på SKX007.
Snyggt jobbat. Trevligt med hi-topglaset också
Vi är glada för spamLumibrite är nice alltså
Sorry för spam...
Du har 51 poster just nu.Fråga: Finns det sätt att se hur många posts jag gjort? Vill inte spamma, men skulle så gärna vilja sälja av några klockor för att finansiera nytt köp, och ingen aning hur nära jag är 50 inlägg
Gå till forumets huvudsida, dvs klocksnack.se och titta i övre högra hörnet.Fråga: Finns det sätt att se hur många posts jag gjort? Vill inte spamma, men skulle så gärna vilja sälja av några klockor för att finansiera nytt köp, och ingen aning hur nära jag är 50 inlägg
Gå till forumets huvudsida, dvs klocksnack.se och titta i övre högra hörnet.
Annars står det alltid i anslutning till dina inlägg.
Eller på din profilsida.
Vi är glada för spam
Grattis till 50 inläggFråga: Finns det sätt att se hur många posts jag gjort? Vill inte spamma, men skulle så gärna vilja sälja av några klockor för att finansiera nytt köp, och ingen aning hur nära jag är 50 inlägg
"Ett inlägg om da'n håller doktorn på stan."Grattis till 50 inlägg
Haha, det är ju inte alla som har en lyxig entré till sin toa! Förstår att grannarna måsta ha undrat.Testa gränser, jao!
Fick ett par grannar att ruska på huvudet här hemma.
Har stått i källaren och gjort ett stort hål samt tagit bort dörren på en sprillans ny hundbur á 500 spänn.
”Vad gör du? Är du inte klok?”
När jag förklarar att den ska stå i garaget på husbilen som ”förrum” till katternas toa, skakar dom bara på huvudet!
Inte bara klocknörd!
Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.
10 pointer till den som plockar referensen.
Se till att klä väggarna med röd plysch för en exklusiv känsla av lyxTesta gränser, jao!
Fick ett par grannar att ruska på huvudet här hemma.
Har stått i källaren och gjort ett stort hål samt tagit bort dörren på en sprillans ny hundbur á 500 spänn.
”Vad gör du? Är du inte klok?”
När jag förklarar att den ska stå i garaget på husbilen som ”förrum” till katternas toa, skakar dom bara på huvudet!
Inte bara klocknörd!
Bandstiftverktyg är nästan ett måste Sen om man skall korta länkar är det ju oftast skruvar eller pushpins.Utmärkt, tack!
Vem f-n behöver Google när KS finns? Det är ju uppenbart.
En underbar film!Djur dör. Blommor vissnar. Människor dör inte. Dom avlider eller är framlidna.
10 pointer till den som plockar referensen.
Bloodhound Gang - The Bad Touch
’I’d appreciate your input’
Vem plockar referensen ?
Oh yesBloodhound Gang!
La till låttiteln också. Var tvungen att fundera några sekunder extra.
Så tänkte jag också. Jag tänkte felJag som tänkte att det blir lite väl bling för mig. Nåja ibland måste man kliva utanför komfortzonen... får lura lite till på det.
Tänkte lägga upp denna till byteslördag då det skulle va kul att prova nåt nytt, kan lägga pengar uppåt, casio mdv303 en ordentlig pjäs som jag har satt på ett jubilee från tidochting så ändlänkarna har fått ordentlig massage med dremel för att passa orginallänken finns kvar nånstans men det finns mycket hairlaines på den samma med klockan finns en del bruksspår då den använts som beater
Ifall det var seriöst så tack haha, tänkte först ba sandpappra men gav upp efter 1h och drog fram dremeln då det var en massa gods skulle bort men det gick inte att få helt hundra men helt klart godkäntSnyggt jobbat med ändlänkarna, ser ju helt perfa ut.
Jag hade aldrig reagerat på att det var hemslipat...Ifall det var seriöst så tack haha, tänkte först ba sandpappra men gav upp efter 1h och drog fram dremeln då det var en massa gods skulle bort men det gick inte att få helt hundra men helt klart godkänt
Sugen på å byta mot en automataee sub-homage?Snyggt jobbat med ändlänkarna, ser ju helt perfa ut.
Tack!Jag hade aldrig reagerat på att det var hemslipat...
Passformen på ändlänkar tenderar ju att vara bedrövlig även från fabrik...
Ser bra ut tycker jag också!