• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dubbelpostar från Doxa-tråden. :snaphappy:
PSX_20200807_202252.jpg
Riktigt fin och en helt självständig dykare :)
 
Korspostar från Doxa-tråden. För att jag så gärna vill leda in alla som inte vet bättre på den mörka Doxa-vägen, eller nått... sen ÄR ju Doxa lite ”micro”. Anyway.
Sharkhuntern jagar soltimmar i pool, lite overkill klocka för ändamålet kanske, men men. :D

679805E6-06CB-44A3-9611-90C1125E9EFA.jpeg
Härlig klocka och en fantastisk bild! :eek:

Plockat fram denna som fått noll minuters uppmärksamhet i sommar. Den är ju hur bra som helst!:)
Hand upp alla som har/har haft en SKX007/009.
8781FE61-BAD9-4504-AF01-E68701C53167.jpeg
Min 009. Keeper! :cigar:
SKX_27A_mini.jpg



Har lite svårt att inte glo på denna.... :rolleyes:

20200807_195349.jpg


:p
Riktigt snygg. Bra jobbat! :woot:

Postumt isåfall. Den gode Nalle lämnade oss 2011.:sorry:

På tal om blicken i marken.
Det sket sig med säkerhetsbälte hos den jag tänkt mig. Han var dessutom extra sur idag och jag var dum nog att fråga om han hade lust att hjälpa mig att svarva lite brons framgent. Det hade han inte.o_O

Så dubbelminus idag. Men senast jag läste matte blev det plus. Så det blev säkert bättre såhär på något vis. Oklart hur. Läste aldrig vidare...
Hm, låter som att det blev "strandade förhandlingar" :confused: Har du några andra trådar att dra i (både svarvning och säkerhetsbälte)?
Det kanske är någon annan i tråden som kan få fram en bit gammalt bälte? ;):D

Tack för alla fina Ölandsbilder! Keep ém coming! :snaphappy::)
 
Den blev bra! :) Klart du ska vara nöjd! :happyhappy:

Tack så mycket! :heart: När man haft något i huvet länge är det extra tillfredsställande när resultatet blir som man tänkt. :happyhappy:

Du har ju oxå haft ett bra gäng moddar såg jag. :wideyed:

Kan inte sluta titta på den här, så jäkla nöjd! Snart får den dessutom en kompis. :rolleyes:
PSX_20200807_200032.jpg

Spännande! :nailbiting:

Kul att se så mycket vattenaktiviter! Haft några härliga dagar i Halland, synd att man "måste" åka hem.
(Observera...bärs i glas, snobbig stad kräver snobbiga åtgärder :cigar: )
D36V6DL.jpg

Jig9bFY.jpg

vfDSoaS.jpg

Så jeffla cool! Sagt det förut men jag säger det igen: blev supernice med svart insert. Tavlan poppar verkligen! :hungry:
 
Det lämnar många frågor obesvarade...
* Vart befinner sig indiern idag ?
* Pryder snorbromsen ännu hans gängliga nuna ?
* Vem ärvde den porriga pälsen ?
* Vad hände med den gula jackan ?
* Inhandlades fler gula plagg/isåntfall vad ?
Och så vidare... ad infintinum.
Utan att ha kollat upp något så minns jag det som att han nekades adoption. Indiern borde således ha åkt tillbaka hem – utan den gula presenten från ålderstigne fadersgestalt/älskare.

I Indien anses det omanligt att inte ha mustasch, så den är nog kvar!

Pälsen kan ha ärvts av Nalles Köping-Matsliknandd kompanjon och underhuggare: Jugge. Den gula jackan blev nog tyvärr uppeldad av Nalle, i sorgen av att ha förlorat sin ”son”. Efter detta misstänker jag att Nalle inte stod ut med att över huvud taget se några gula plagg.
 
Tack så mycket! :heart: När man haft något i huvet länge är det extra tillfredsställande när resultatet blir som man tänkt. :happyhappy:

Du har ju oxå haft ett bra gäng moddar såg jag. :wideyed:



Spännande! :nailbiting:



Så jeffla cool! Sagt det förut men jag säger det igen: blev supernice med svart insert. Tavlan poppar verkligen! :hungry:
Ja det har blivit några stycken, har haft ett par SRP Turtle moddar med. Men har aldrig byggt något själv :bag:
 
Tillbaka
Topp