JaaaTack kompis!
Bättre?
Så läckert, doxa och öl liksom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JaaaTack kompis!
Bättre?
Se till att klä väggarna med röd plysch för en exklusiv känsla av lyx
Gärna med inslag av broderier med guldtråd.
Jupp, den borde någon hugga, väldigt läckerEtt skamlöst inlägg. Förlåt.
Galet billigt nu. Så billigt att den platsar här.
KÖP NU!
(Med ”mikro” i ämnesraden får man dessutom lite bonus-goodies)
Så här lycklig?Blir lika lycklig varje gång Twin Peaks på något sätt dyker upp i tråden
Fina tatueringar! Vad betyder den översta?Testar ny alkoholfritt öl idag, riktigt trevlig måste jag säga. Har också passat på att skaffa lite nya tatueringar!
Hade en kollega som lät tatuera in sina små barns teckningar, läs "kludd", på hela armarna.. Såg ungefär ut sådär..Testar ny alkoholfritt öl idag, riktigt trevlig måste jag säga. Har också passat på att skaffa lite nya tatueringar!
Prova den på olika band! Meshet är otroligt snyggt och passar klockan men det väger väldigt mycket och är så styvt att passformen kan bli lidande. Kör lite sköna läder och gumminDet är något som skaver med Squalen, kör OWG med den i helgen, får se om det går över eller är permanent...
Den har i alla fall fått ett salt bad i dag, så den borde vara glad
Fantastisk kombination kan jag lova.Jaaa
Så läckert, doxa och öl liksom!
Tack så mycket! Eftersom det är dottern som ritat så kan jag tänka mig att det betyder Oskar ödla eller godis. Är inte helt säker.Fina tatueringar! Vad betyder den översta?
Coolt med en hel sleeve med bara en massa barnteckningar. Jag kanske skulle satsa på det..?Hade en kollega som lät tatuera in sina små barns teckningar, läs "kludd", på hela armarna.. Såg ungefär ut sådär..
Ja det ska jag, väntar in ett par gummin från @MaBr men de hann inte fram innan helgen. Läder vill jag helst inte ha, eftersom planen är att skulle vara min badkompisProva den på olika band! Meshet är otroligt snyggt och passar klockan men det väger väldigt mycket och är så styvt att passformen kan bli lidande. Kör lite sköna läder och gummin
Den blev bra! Klart du ska vara nöjd!Har lite svårt att inte glo på denna....
Eller som den nya trenden att tatuera in kusligt autentiska åderbråckFantastisk kombination kan jag lova.
Tack så mycket! Eftersom det är dottern som ritat så kan jag tänka mig att det betyder Oskar ödla eller godis. Är inte helt säker.
Coolt med en hel sleeve med bara en massa barnteckningar. Jag kanske skulle satsa på det..?
Hade varit kul att testa storleken på 1521. Tycker den är jäkligt clean i den färgenDet är något som skaver med Squalen, kör OWG med den i helgen, får se om det går över eller är permanent...
Den har i alla fall fått ett salt bad i dag, så den borde vara glad
Va, har du inte fått dem än?Ja det ska jag, väntar in ett par gummin från @MaBr men de hann inte fram innan helgen. Läder vill jag helst inte ha, eftersom planen är att skulle vara min badkompis
Låter sjukt obehagligt. Hur blir det sen när den riktiga kommer på ålderns höst?Eller som den nya trenden att tatuera in kusligt autentiska åderbråck
Ja, jag vet inte vad problemet är . Den är ju grym när jag tittar på den. Men den åker ändå inte på under dagen. Kanske är för att veckan är första jobbveckan efter semestern instängd i hemmakontor. Färgglatt gummi hade nog piggat upp..Hade varit kul att testa storleken på 1521. Tycker den är jäkligt clean i den färgen
Nix, stack dock innan posten kom idag, så kanske väntar på mig hemma.Va, har du inte fått dem än?
Nej. Eller ja...en av de snyggaste jag sett faktiskt, men inget för mig
Tack! Aquadive finns vad jag vet inte att köpa via återförsäljare, om någon annan vet får ni gärna rätta mig...
Via hemsidan kan du se alla modeller, och som med alla andra klockor dyker de upp på eBay också. Just denna är lite knöligare att få tag på.
Sålde den en gång till en herre här på forumet, men saknade den så förbannat så när jag fick chansen att köpa tillbaka den för någon vecka sedan tvekade jag inte en sekund. Fullkomligt älskar den. Verket är från Vaucher Parmigiani, fint dekorerat och går alldeles förträffligt bra tidsmässigt.
Tycker du ska testa en Aquadive om du har chansen, du kommer inte att bli besviken!
Hoppas det för annars har det tagit en jäkla tid!Nix, stack dock innan posten kom idag, så kanske väntar på mig hemma.
Jarå det kommer säkert. Smala brevlådor i huset, så kanske inte gick in, och ibland är de slöa med avier.Hoppas det för annars har det tagit en jäkla tid!
Då blir det dubbel glädjeLåter sjukt obehagligt. Hur blir det sen när den riktiga kommer på ålderns höst?
Det lämnar många frågor obesvarade...Postumt isåfall. Den gode Nalle lämnade oss 2011.
På tal om blicken i marken.
Det sket sig med säkerhetsbälte hos den jag tänkt mig. Han var dessutom extra sur idag och jag var dum nog att fråga om han hade lust att hjälpa mig att svarva lite brons framgent. Det hade han inte.
Så dubbelminus idag. Men senast jag läste matte blev det plus. Så det blev säkert bättre såhär på något vis. Oklart hur. Läste aldrig vidare...
Och där spricker det tyvärr för mig Jaja, finns massor med klockor som jag vill prova såJa, jag vet inte vad problemet är . Den är ju grym när jag tittar på den. Men den åker ändå inte på under dagen. Kanske är för att veckan är första jobbveckan efter semestern instängd i hemmakontor. Färgglatt gummi hade nog piggat upp..
Angående storleken blev jag tvungen att kontrollmäta, tyckte den känns mindre än sina 42mm
Den där är inte fy skamIkväll blir det hårt och mjukt.