• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Efterlysning!
Märkte att när jag var på date Med @Acos idag att man saknar något att transportera klockor i. Finns det någon med en liknande affordable klockpouch till salu så skicka ett pm. Tack på förhand!:)
9C1C91B3-5164-4193-A06D-508D9588C920.jpeg
4080077D-1D1A-486E-8E3E-EB672714C46E.jpeg
En sån där fin i läder hade inte varit fel.
Jag sydde min egen i tyg för ett tag sedan. Ärligt talat var det mest en ursäkt för att få umgås med hon som hade symaskinen men det blev rätt okej ändå. Jag fick tyg och annat så den var affordable med:)
IMG_20200808_231958.jpg
 
Skulle inte du skaffa en av ytterst få lägenheter‽
För stort och dyrt för en ensam knegare med hund.:sorry:
Kan inte motivera att lägga så mycket pengar på boende då det eventuella behovet av alternativ bostad är sprunget ur en eventuellt kommande arbetslöshet...:(

Har ingen lust att dra på mig kostnader i onödan om inflödet stryps i november och inte ens droppar förrän i mars igen.o_O
 
För stort och dyrt för en ensam knegare med hund.:sorry:
Kan inte motivera att lägga så mycket pengar på boende då det eventuella behovet av alternativ bostad är sprunget ur en eventuell kommande arbetslöshet...:(

Har ingen lust att dra på mig kostnader i onödan om inflödet stryps i november och inte ens droppar förrän i mars igen.o_O
Nä, det låter verkligen vettigt. Svårt att ha en långsiktig plan då. Men kanske också lite skönt ;)
 
En sån där fin i läder hade inte varit fel.
Jag sydde min egen i tyg för ett tag sedan. Ärligt talat var det mest en ursäkt för att få umgås med hon som hade symaskinen men det blev rätt okej ändå. Jag fick tyg och annat så den var affordable med:)
IMG_20200808_231958.jpg
Haha, det låter som min tankegång i högstadiet också....
Valde syslöjd för att få mer tid med det andra könet..:angel:
Snygg förvaring, och hur gick det med hon med symaskinen?:happyhappy:
 
Åh, det är den bästa stunden, när man på morgonen ska packa ihop för en dag på stranden, frukost ska utfodras, badkläder hittas och den minste skall kläs på.
Var är filten?
Var är mina badbyxor?
Var är lillen??
Skilsmässan hänger i luften...
Snart kan vi åka. Var är bilnycklarna??
:D:p:hilarious::woot:

Sedan det viktigaste, vilken klocka ska jag ha?
Det får bli denna idag igen :)

IMG_20200809_090107_1.jpg


Ha en go söndag alla :)
 
Åh, det är den bästa stunden, när man på morgonen ska packa ihop för en dag på stranden, frukost ska utfodras, badkläder hittas och den minste skall kläs på.
Var är filten?
Var är mina badbyxor?
Var är lillen??
Skilsmässan hänger i luften...
Snart kan vi åka. Var är bilnycklarna??
:D:p:hilarious::woot:

Sedan det viktigaste, vilken klocka ska jag ha?
Det får bli denna idag igen :)

IMG_20200809_090107_1.jpg


Ha en go söndag alla :)
Usch. Och sen tycker jag själv inte ens om att åka till badplatsen, ligga på stranden eller bada utomhus.
 
Tillbaka
Topp