Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade gärna haft en Wahlbeck på väggen. Om jag hade väggar...Har massa Wahlbeck "konst" hemma, känner en som som känner en osv osv. Tycker ändå det är skruvat kul på ett ickekonstnärssätt som är konstigt = bra
(så jag förlåter honom hehe).
Ah! Häng opp att i förtältet!Jag hade gärna haft en Wahlbeck på väggen. Om jag hade väggar...![]()
Skulle inte du skaffa en av ytterst få lägenheter‽Jag hade gärna haft en Wahlbeck på väggen. Om jag hade väggar...![]()
Du är galen, orangea sekunden var ju grädden på mosetGlöm det!
Såg bilder på titansvärdfisken som ska komma och där har frost INTE helfärgad sekundvisare![]()
En sån där fin i läder hade inte varit fel.Efterlysning!
Märkte att när jag var på date Med @Acos idag att man saknar något att transportera klockor i. Finns det någon med en liknande affordable klockpouch till salu så skicka ett pm. Tack på förhand!![]()
![]()
![]()
En sån där fin i läder hade inte varit fel.
Jag sydde min egen i tyg för ett tag sedan. Ärligt talat var det mest en ursäkt för att få umgås med hon som hade symaskinen men det blev rätt okej ändå. Jag fick tyg och annat så den var affordable med![]()
Klarade du gesällprovet? Det vill säga, har ni fortsatt att umgås?En sån där fin i läder hade inte varit fel.
Jag sydde min egen i tyg för ett tag sedan. Ärligt talat var det mest en ursäkt för att få umgås med hon som hade symaskinen men det blev rätt okej ändå. Jag fick tyg och annat så den var affordable med
![]()
För stort och dyrt för en ensam knegare med hund.Skulle inte du skaffa en av ytterst få lägenheter‽
Nä, det låter verkligen vettigt. Svårt att ha en långsiktig plan då. Men kanske också lite sköntFör stort och dyrt för en ensam knegare med hund.
Kan inte motivera att lägga så mycket pengar på boende då det eventuella behovet av alternativ bostad är sprunget ur en eventuell kommande arbetslöshet...
Har ingen lust att dra på mig kostnader i onödan om inflödet stryps i november och inte ens droppar förrän i mars igen.![]()
Jo då vi hängde ihop ett tagKlarade du gesällprovet? Det vill säga, har ni fortsatt att umgås?
Försöker läsa mellan raderna här men misslyckas gång på gångJag visste att jag missade nåt när jag köpte en egen symaskin alltså...![]()
Försöker läsa mellan raderna här men misslyckas gång på gång
![]()
Under augusti sägs det... luktar som att det blir en 40mm flipp lång väg kan jag tyckaDu är galen, orangea sekunden var ju grädden på mosetAja, ordnar sig nog ändå. När kommer titan?
Haha, det låter som min tankegång i högstadiet också....En sån där fin i läder hade inte varit fel.
Jag sydde min egen i tyg för ett tag sedan. Ärligt talat var det mest en ursäkt för att få umgås med hon som hade symaskinen men det blev rätt okej ändå. Jag fick tyg och annat så den var affordable med
![]()
Ja när jag var ung var vi vid stallet för det var enda chansen att träffa tjejerHaha, det låter som min tankegång i högstadiet också....
Valde syslöjd för att få mer tid med det andra könet..
Snygg förvaring, och hur gick det med hon med symaskinen?![]()
GodmorgonSov bort hela eftermiddagen och kvällen fram tills nu typ![]()
Nattis![]()
Godnatt tråden, vi ses imorgon![]()
Det kanske går att modda!Nattis
Jag tycker att de borde ha flyttat världskartan något åt nordost så att stjärnan hade markerat Island![]()
Ja, Island är inte ens medNattis
Jag tycker att de borde ha flyttat världskartan något åt nordost så att stjärnan hade markerat Island![]()
God natt!![]()
Godnatt tråden, vi ses imorgon![]()
Usch. Och sen tycker jag själv inte ens om att åka till badplatsen, ligga på stranden eller bada utomhus.Åh, det är den bästa stunden, när man på morgonen ska packa ihop för en dag på stranden, frukost ska utfodras, badkläder hittas och den minste skall kläs på.
Var är filten?
Var är mina badbyxor?
Var är lillen??
Skilsmässan hänger i luften...
Snart kan vi åka. Var är bilnycklarna??
Sedan det viktigaste, vilken klocka ska jag ha?
Det får bli denna idag igen
![]()
Ha en go söndag alla![]()