Meowdegger
Basic
Den här kontroversiella klockan har varit min sommarbeater. Invicta Pro Diver 9094OB. Måste säga att jag är supernöjd för $78. Kan knappt hitta något att klaga på alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Falkenberg va?Håller på att smälta bort medan dottern vill åka kickbike...![]()
Alltså inte snabba gummin nuTänkte köpa gult och turkost <- turk ost om man särskriver aldrig tänkt på
Jaja gummi alltså isofraneliknande.
Hur är dom från Cousins och är dom snabba?
@Silverglantz va det du som köpt?
![]()
Stämmer fint![]()
Falkenberg va?
Kolla med @moggec om leveranstiden, jag har köpt annat därifrån för länge sedan men kan inte minnas att det tog överdriven lång tid.Tänkte köpa gult och turkost <- turk ost om man särskriver aldrig tänkt på
![]()
Och tack,bara skära av en bit o fila kanternaKolla med @moggec om leveranstiden, jag har köpt annat därifrån för länge sedan men kan inte minnas att det tog överdriven lång tid.
Koka bandet så kommer det sitta som en smäck sen!
Lite i längsta laget kan jag tycka dock.
Nej va där några gånger i somras.Stämmer fintNu är vi dock på skrea igen. Åkte lite efter ett. Svärföräldrarna har en badhytt här.
Är ni på kickis å härja?![]()
Har handlat därifrån massor av gånger. Ibland går det på en vecka och ibland det dubbla.Tänkte köpa gult och turkost <- turk ost om man särskriver aldrig tänkt på
![]()
Ok göttHar handlat därifrån massor av gånger. Ibland går det på en vecka och ibland det dubbla.
Bara att hålla tummen och hoppas på tur.
Blå utan datum och med länk! MumsSolsting!
Up for grabs! Scurfa diver one med den eftertraktade länken med dykförlängning. Extremt gött de soliga dagarna.
Byte mot Boctok 420059 med pengar upp från dig eller mot en bashad squale 1521 beater med pengar upp från mig. Släpper den annars för samma pris jag fick den för.![]()
Det är just det där datumet som ställer till det för mig.Blå utan datum och med länk! Mums![]()
Svincool!Nytt från Undone som slår nytt rekord i svåravlästa visare! Jäkligt rolig modell dock.
https://www.undone.com/en/collaboration/spacexplorer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har förstått det, jag älskart dock!Det är just det där datumet som ställer till det för mig.![]()
Om man ska tro vridringen verkar det som att du kommit undan i 21 minuter när fotot togs. Bra jobbat isf!Skönt att få komma hem och ta det lite lugnt tänkte jag, det tänkte tydligen inte min bättre hälft utan hon har tydligen planerat in städdag.. så med tungt huvud tänkte jag kolla hur länge man kan hålla sig undan i tvättstugan
![]()