• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon tråden! Kul med bilderna på nya Zelos, den är ju superfin! Själv kör jag superaffordable söndagen till ära :cigar:
4DD43CE9-E39C-4175-A0EA-E96457C8D877.jpeg
 
Åh, det är den bästa stunden, när man på morgonen ska packa ihop för en dag på stranden, frukost ska utfodras, badkläder hittas och den minste skall kläs på.
Var är filten?
Var är mina badbyxor?
Var är lillen??
Skilsmässan hänger i luften...
Snart kan vi åka. Var är bilnycklarna??
:D:p:hilarious::woot:

Sedan det viktigaste, vilken klocka ska jag ha?
Det får bli denna idag igen :)

IMG_20200809_090107_1.jpg


Ha en go söndag alla :)
Det är pga just detta som vi hellre stannar hemma :D
Glöm inte maten, för det är ta mig fan det enda som görs när man är på stranden. Antingen badas det eller äts det :p
Ha en underbar och avslappnande dag på stranden :D
 
Jag är lite rädd för mindre klockor, har precis köpt min första klocka som är 36mm. Får se vad jag tycker när den dyker upp.
Det är en vanesak och det går snabbt att vänja sig vid mindre storlekar. Kör den en hel vecka utan att ha något annat på armen så ska du se att du sannolikt kommer att gilla det. Själv har jag börjat vänja mig vid 29mm. :D
PSX_20200618_124304.jpg
 
Det är en vanesak och det går snabbt att vänja sig vid mindre storlekar. Kör den en hel vecka utan att ha något annat på armen så ska du se att du sannolikt kommer att gilla det. Själv har jag börjat vänja mig vid 29mm. :D
PSX_20200618_124304.jpg
Det är nog så. Har två guldklockor efter min morfar som är 34mm, dom är endast provade på armen och sedan ner i lådan igen.
 
Usch. Och sen tycker jag själv inte ens om att åka till badplatsen, ligga på stranden eller bada utomhus.
Nä, håller med, jag ville bara hemma och bada i 30-gradigt vatten men jag vann inte :p
Det är pga just detta som vi hellre stannar hemma :D
Glöm inte maten, för det är ta mig fan det enda som görs när man är på stranden. Antingen badas det eller äts det :p
Ha en underbar och avslappnande dag på stranden :D
Tack. Vi skippade maten för din har en kiosk där vi nu är. Pannkakor och annat skit som i alla fall barnen gillar :)
 
"Snacke-Pelle" by Dragan för att fånga upp gårdagskvällens heta potatis. Vem denna Snacke-Pelle är kan man fundera på :eek:
Z66OWgs.jpg
Jag anammade en av Wahlbecks signaturnummer när jag höll ölprovningar och skällde ibland ut dom som var där för att det inte kom fler...

Fattar inte varför folk kom tillbaka vecka efter vecka. Men det gjorde dom.:rolleyes:

Wahlbeck är väl inte direkt billig?
Känner du någon som han är skyldig pengar?o_O
En kan man kanske köpa på skoj, men du antydde att du har fler
 
Jag anammade en av Wahlbecks signaturnummer när jag höll ölprovningar och skällde ibland ut dom som var där för att det inte kom fler...

Fattar inte varför folk kom tillbaka vecka efter vecka. Men det gjorde dom.:rolleyes:

Wahlbeck är väl inte direkt billig?
Känner du någon som han är skyldig pengar?o_O
En kan man kanske köpa på skoj, men du antydde att du har fler
Alla ska se haha, kanske aningens svår snubbe att förstå sig på om man själv inte är hmmm...spejsat lagd?
Ingen aning om prisbild faktiskt men tror inte det några enorma summor vi snackar om :)
 
Tillbaka
Topp