Har du hört talas om skådespelaren Erik "Jerka" Johanssons (Bonusfamiljen) partytrick med en Co-Co?En bit choklad, en kopp kaffe med pooldopp på en måndag, det får man kalla permitteringslyx tror jag allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du hört talas om skådespelaren Erik "Jerka" Johanssons (Bonusfamiljen) partytrick med en Co-Co?En bit choklad, en kopp kaffe med pooldopp på en måndag, det får man kalla permitteringslyx tror jag allt
Nej men du får gärna visaHar du hört talas om skådespelaren Erik "Jerka" Johanssons (Bonusfamiljen) partytrick med en Co-Co?
Har du hört talas om skådespelaren Erik "Jerka" Johanssons (Bonusfamiljen) partytrick med en Co-Co?
Det är inte så spektakulärt som det låter.Nej men du får gärna visa
Stämmer bra. Där jag hörde det. ^^Det låter bekant. Jag vill minnas att Filip och Fredrik pratade om det i sin podd
Hittar inget på nätet så jag får väl leva i ovisshet då antar jagDet är inte så spektakulärt som det låter.
Stämmer bra. Där jag hörde det. ^^
Finns inte video/bild, bara en anekdot från Filip & Fredrik i något av de senaste avsnitten av podden. Minns tyvärr inte exakt vilket så det blir många att lyssna igenom för att hitta det om ingen skrivit någonstans vilket det är. Någonstans vid avsnitt 523-527Hittar inget på nätet så jag får väl leva i ovisshet då antar jag
Sen kan du gå på överkurs och gjuta mormyskorÄntligen dags för gjutning
He he, sånt är kul!Finns inte video/bild, bara en anekdot från Filip & Fredrik i något av de senaste avsnitten av podden. Minns tyvärr inte exakt vilket så det blir många att lyssna igenom för att hitta det om ingen skrivit någonstans vilket det är. Någonstans vid avsnitt 523-527
Det är dock inte så mycket att höra. Jerka gör en grej av att han har ett partytrick med en Co-Co. Fredrik lämnar sällskapet för att gå till 7-11 och köpa en Co-Co. När han kommer tillbaka samlas sällskapet i spänd förväntan kring Jerka medan denne omsorgsfullt öppnar Co-Con, lägger bort förpackningen och den ena biten, medan han för den andra till munnen. Han börjar sedan frenetiskt småtugga på den likt en hamster eller råtta, han gnager bort chokladlagret och kvar är kokosen innanför. Det är hela tricket och alla blir grymt besvikna. Vem har inte gjort liknande saker, liksom? Ätit kanterna på en godisbit, ätit runt en Ballerina så smeten är kvar och liknande manövrar.
Mitt på dagen! :O
Knatar till jobbet
Inte helt frälst vid pimpling(ännu) men funderar på börja gjuta jiggskallar då jag verkligen lärt mig dettaSen kan du gå på överkurs och gjuta mormyskor
Pimpling är ett levande iskallt helvete, jag pimplar hellre whisky.Inte helt frälst vid pimpling(ännu) men funderar på börja gjuta jiggskallar då jag verkligen lärt mig detta
Oh, den är kall denKör Lygnern hemma idag!!
Som fasen men idag gör det ingetOh, den är kall den
Vad är fal(l)s(kt)?Vafalls!?!
Morn morn.
Idag testar jag mitt hemslöjdade. #5 och Sharkmaster funkar ganska bra tycker jag.
Mini-GTG?Vafalls!?!
Björn Boboett?Vafalls!?!
Jag var lite sugen, men för tillfället tillåter inte bankkontot att jag inhandlar fler klockorÄr det inga fler än undertecknad och otaggbare Bobo som tänker skaffa sig ’Jumping hour’ klockor ?