• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Det råkar inte vara så att någon har en sådan här i gömmorna som dom vill sälja/byta? :)
laventure-watches.jpg
SNYGG! :D
 

M26

Rolex
2-Faktor
Det råkar inte vara så att någon har en sådan här i gömmorna som dom vill sälja/byta? :)
laventure-watches.jpg
Det där är Laventures första pjäs Marine som dom släppte via Kickstarter, de kommer fan aldrig upp till försäljning någonstans :( Däremot så finns fortfarande enstaka Sous-Marine kvar hos Laventure. Tänk dock på att priserna är ca 10000kr dyrare och dessutom blir det tull & moms på det

https://www.laventure.swiss/en/the-watches/sous-marine-collection/laventure-sous-marine-steel-black
caoutchouc.jpg


De hade precis sitt tredje släpp Transatlantique GMT för någon vecka sedan och sålde slut allt inom loppet av ett par timmar
laventure-watches (1).jpg
laventure-watches.jpg
 

Spenniz

Omega
Så in I h-vette
Det där är Laventures första pjäs Marine som dom släppte via Kickstarter, de kommer fan aldrig upp till försäljning någonstans :( Däremot så finns fortfarande enstaka Sous-Marine kvar hos Laventure. Tänk dock på att priserna är ca 10000kr dyrare och dessutom blir det tull & moms på det

https://www.laventure.swiss/en/the-watches/sous-marine-collection/laventure-sous-marine-steel-black
caoutchouc.jpg


De hade precis sitt tredje släpp Transatlantique GMT för någon vecka sedan och sålde slut allt inom loppet av ett par timmar
laventure-watches (1).jpg
laventure-watches.jpg
Det där är Laventures första pjäs Marine som dom släppte via Kickstarter, de kommer fan aldrig upp till försäljning någonstans :( Däremot så finns fortfarande enstaka Sous-Marine kvar hos Laventure. Tänk dock på att priserna är ca 10000kr dyrare och dessutom blir det tull & moms på det

https://www.laventure.swiss/en/the-watches/sous-marine-collection/laventure-sous-marine-steel-black
caoutchouc.jpg


De hade precis sitt tredje släpp Transatlantique GMT för någon vecka sedan och sålde slut allt inom loppet av ett par timmar
laventure-watches (1).jpg
laventure-watches.jpg
Har sett att några av deras andra modeller finns till försäljning fortfarande. Men personligen tycker jag inte att dom är ens i närheten lika snygga. Men den första modellen är jag nog lite kär i.
 

M26

Rolex
2-Faktor
Så in I h-vette


Har sett att några av deras andra modeller finns till försäljning fortfarande. Men personligen tycker jag inte att dom är ens i närheten lika snygga. Men den första modellen är jag nog lite kär i.
Jag håller med, jag var med på KS kampanjen men hoppade av då jag i slutändan tyckte att det var lite dyrt med 1600CHF utan länk för ett upstart brand och ångrar mig rejält idag. Hur snygg hade inte denna kombinationen varit :hungry:
laventure-watches.jpg
laventure-watches.jpg
 
Senast ändrad:

Spenniz

Omega
Jag håller med, jag var med på KS kampanjen men hoppade av då jag i slutändan tyckte att det var lite dyrt med 1600CHF utan länk för ett upstart brand och ångrar mig rejält idag. Hur snygg hade inte denna kombinationen varit :hungry:
laventure-watches.jpg
laventure-watches.jpg
Ajdå, men jag håller med dig. Det är dyrt för en KS-klocka. Men det skulle inte förvåna mig om den är ännu dyrare nu om den skulle säljas beggad. Verkar poppis
 
Topp