SNYGG!Det råkar inte vara så att någon har en sådan här i gömmorna som dom vill sälja/byta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SNYGG!Det råkar inte vara så att någon har en sådan här i gömmorna som dom vill sälja/byta?
Det där är Laventures första pjäs Marine som dom släppte via Kickstarter, de kommer fan aldrig upp till försäljning någonstans Däremot så finns fortfarande enstaka Sous-Marine kvar hos Laventure. Tänk dock på att priserna är ca 10000kr dyrare och dessutom blir det tull & moms på detDet råkar inte vara så att någon har en sådan här i gömmorna som dom vill sälja/byta?
Så in I h-vette
Det där är Laventures första pjäs Marine som dom släppte via Kickstarter, de kommer fan aldrig upp till försäljning någonstans Däremot så finns fortfarande enstaka Sous-Marine kvar hos Laventure. Tänk dock på att priserna är ca 10000kr dyrare och dessutom blir det tull & moms på det
https://www.laventure.swiss/en/the-watches/sous-marine-collection/laventure-sous-marine-steel-black
De hade precis sitt tredje släpp Transatlantique GMT för någon vecka sedan och sålde slut allt inom loppet av ett par timmar
Har sett att några av deras andra modeller finns till försäljning fortfarande. Men personligen tycker jag inte att dom är ens i närheten lika snygga. Men den första modellen är jag nog lite kär i.Det där är Laventures första pjäs Marine som dom släppte via Kickstarter, de kommer fan aldrig upp till försäljning någonstans Däremot så finns fortfarande enstaka Sous-Marine kvar hos Laventure. Tänk dock på att priserna är ca 10000kr dyrare och dessutom blir det tull & moms på det
https://www.laventure.swiss/en/the-watches/sous-marine-collection/laventure-sous-marine-steel-black
De hade precis sitt tredje släpp Transatlantique GMT för någon vecka sedan och sålde slut allt inom loppet av ett par timmar
Jag håller med, jag var med på KS kampanjen men hoppade av då jag i slutändan tyckte att det var lite dyrt med 1600CHF utan länk för ett upstart brand och ångrar mig rejält idag. Hur snygg hade inte denna kombinationen varitSå in I h-vette
Har sett att några av deras andra modeller finns till försäljning fortfarande. Men personligen tycker jag inte att dom är ens i närheten lika snygga. Men den första modellen är jag nog lite kär i.
Finns en kinesisk variant som liknar denna via AliExpress men jag kan inte svära vid kvalitén.Det råkar inte vara så att någon har en sådan här i gömmorna som dom vill sälja/byta?
Jag säger detsamma. Har du också grejer på ingång kanske?Kan det inte bli tisdag snart?
Jag har ett svart, pm om det är intressant!Ingen som har ett 22 mm tropic liggandes?
Tack för det!Jag har ett svart, pm om det är intressant!
Jobbigt med impulsköpJag säger detsamma. Har du också grejer på ingång kanske?
Äh du dillar. Kolla babblarnas sång-avsnitt på SVT-play. Funk deluxe.Då vart man tydligen barnvakt, tur man får se bamse och inte babblarna
Vågar inte visa han nåt med babblarna då det gick på repeat förutÄh du dillar. Kolla babblarnas sång-avsnitt på SVT-play. Funk deluxe.
Smart drag.Vågar inte visa han nåt med babblarna då det gick på repeat förut
Uppackad, bytte till band, fotad sen ned i lådan. Inget för mig tyvärr estetiskt... Om någon är sugen eller har något roligt i bytesväg PM:a (2.7k i sälj, RS sailcloth inkluderat)
Har gått och sjungit på babblarna omedvetet i flera dagar nu. Trodde det var över för mig men hade besök av några med mindre barn, sen var det kört..Vågar inte visa han nåt med babblarna då det gick på repeat förut
Skickar en stöttekram! Du klarar det.. lite teletubisvibbarHar gått och sjungit på babblarna omedvetet i flera dagar nu. Trodde det var över för mig men hade besök av några med mindre barn, sen var det kört..
Haha, snyggt!
På sida 2824 måste vi ha en bild på ett 2824
Haha, snyggt!
Vad sjukt fort det gått sen 2000 för övrigt
Gissar på tre veckor lite drygt till 3000, vid 10 000 så kanske frågan kan omprövas gällande ett subforum .Haha, snyggt!
Vad sjukt fort det gått sen 2000 för övrigt
Ajdå, men jag håller med dig. Det är dyrt för en KS-klocka. Men det skulle inte förvåna mig om den är ännu dyrare nu om den skulle säljas beggad. Verkar poppisJag håller med, jag var med på KS kampanjen men hoppade av då jag i slutändan tyckte att det var lite dyrt med 1600CHF utan länk för ett upstart brand och ångrar mig rejält idag. Hur snygg hade inte denna kombinationen varit
.... tror gränsen går vid 100k numerGissar på tre veckor lite drygt till 3000, vid 10 000 så kanske frågan kan omprövas gällande ett subforum .