• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

766686A4-73E4-4507-BADC-2B4B9697CD52.jpeg

Nämen... är det inte Mudmastern som krupit upp på kaffekoppen :woot: !!!

Ja, tack! Det var ju en fröjd att beskåda när visaren likt en mekanisk kronograf hoppade tillbaka till början av sin retrograderade bana snabbare än jag hann uppfatta! :)
Det är speciellt minst sagt !
Mest gillar jag Mira Merveille De L ’Espace :)
7EE66C09-EC0A-4DCE-85A5-0939132158E1.jpeg

Den blå/svarta är kung ! Men jag vet inte med företaget, det är något som inte stämmer helt.
https://www.mirawatch.ch/
@Remofflan (och andra) vad tror du/ni ?

Senast ändrad:
Nepp! Menar bara att man borde kunna få en lite mer slimmad boett med bara 5atm. :)
Ja, men då är jag med! Slimmade boetter gillar vi.

Jag skojade ju också, som jag hoppas du var med på. Jag ser själv gärna att klockorna har misnt 10-20 atm ... "ifall att", och jag är inte främmande för 1000m+ i WR, bara för att det är tufft att veta att klockan klarar det. :)

Ja, men då är jag med! Slimmade boetter gillar vi.

Jag skojade ju också, som jag hoppas du var med på. Jag ser själv gärna att klockorna har misnt 10-20 atm ... "ifall att", och jag är inte främmande för 1000m+ i WR, bara för att det är tufft att veta att klockan klarar det. :)
Jag klarar mig bra med 5atm för det mesta men det ser ju ut som en kaxig klocka så 10atm borde de väl kunnat lösa utan några problem. Commando är ju betydligt mycket tunnare (iofs kvarts) men den klarar 10atm. :) Klart att man "behöver" mycket WR, vem klarar sig med mindre än en Sinn UX och 500atm? :cigar:

Tillbaka
Topp