Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha kul juDet verkar som om Doxa skickade allt samtidigt så alla fick det på samma gång..![]()
Börjar tvivla på om det verkligen är fler än du som har sett denKlassisk scen, som någon lagt upp på YT i sin helhet. Sedd nästan 40 000 gånger
![]()
Ja jäklar vad slappt livet skulle va![]()
Man skulle vara en katt![]()
Haha! Det är på riktigt en kultfilm. Jag lovar!Börjar tvivla på om det verkligen är fler än du som har sett den![]()
Dagens affordable haiku-dikt!![]()
![]()
Rakt är svårt.
Mor är rar.
Far är full.
Witnail & I för bövelen!!!Klassisk scen, som någon lagt upp på YT i sin helhet. Sedd nästan 40 000 gånger
![]()
Välkommen in i fördärvetTjena allihopa! Ny medlem pga en säljannons igår av just en swordfish 40mm. Den har väckt en enorm villhöver-känsla!
Velade fram och tillbaka på en "desert grey" som dök upp tidigare idag pga att jag var helt såld på teal men efter att den blev såld så ångrade jag mig som f*n att jag inte slog till på den då jag plötsligt tycker att den färgen också är riktigt läcker
Hoppas att det är några till som känner för att passa vidare en svärdfisk
Läste jag något om att det skulle komma en i 42mm också eller har jag sett i syne eller var det en annan Zelos-modell?
(Mycket bra forum att nörda ner sig i och skapa köpbegär)
Finns det någon scen som faller under paraplyet ’allmän kunskap’ ?Haha! Det är på riktigt en kultfilm. Jag lovar!
(Men nog fan börjar man undra)
Yeay!Witnail & I för bövelen!!!
Tokig film!Yeay!
We’ve gone on holiday by mistake.
![]()
Jajamen!Kollar ingen matchen Barca-Bayern?
Hoppas och tror på 4-4 sen 5-4 till Barca.Jajamen!
Bayern München verkar grymma idag!
![]()
Skillnaden är att de använder glukossirap från majs istället för socker. Därför allt smakar så sliskigt där. Det är sötare och billigare än socker. I Sverige sötas läsken med sockerbetor från Skåne. Mmm!Nu ska vi testa Amerikansk Dr Pepper
![]()
![]()
Ralph Steadman visste jag inte att artisten som skapat posterna faktiskt hette.
Uppskattar ärligheten. Rätt ska vara rätt. Ett ärlighet-varar-längst-tröstpris kommer på posten. Och veckans pris går vidare till nästa veckas pott.Ralph Steadman visste jag inte att artisten som skapat posterna faktiskt hette.
Det var så länge sedan jag såg filmen, säkert 20 år sedan så jag gjorde faktiskt reverse engineering på detta
Om det anses som fusk så får priset istället gå över till nästa fredagjag antar att det numera alltid kommer tävling på fredagar?
![]()
Fair enough!Uppskattar ärligheten. Rätt ska vara rätt. Ett ärlighet-varar-längst-tröstpris kommer på posten. Och veckans pris går vidare till nästa veckas pott.
Visst sålde du en av dom och har alltså bara en kvar?Nu är allt löst med den extra Swordfish jag fick av misstag. Var lite struligt ordna frakt pga FedEx behövde användas (och det finns ej lokalt) så blev att jag köpte den för pre order pris minus det Zelos ändå hade fått betala i frakt tillbaka till Singapore. Kändes helt enkelt smidigareMen nu när alla sålt sina är jag faktiskt taggad på min så ska ge den en chans ändå
![]()
Hur vet man det? :OMark Z är för övrigt på alerten...
En del ansikten från tråden dyker upp som vänförslag på FB![]()
Från sina dagar inom framkallningsindustrin har @KlockTotte försett mig med en nöjesikons privata bilder. Hoppas att det kommer glädja dig lika mycket som det har gjort mig.Fair enough!
Och ett tack för vinst ändå liksom
Jag kommer att vinna något varje fredag förväntar jag mig nu![]()
Du är en mycket sjuk människaFrån sina dagar inom framkallningsindustrin har @KlockTotte försett mig med en nöjesikons privata bilder. Hoppas att det kommer glädja dig lika mycket som det har gjort mig.
Märkte det. Definitivt lite sliskigt. Nej riktigt socker är bättre!Skillnaden är att de använder glukossirap från majs istället för socker. Därför allt smakar så sliskigt där. Det är sötare och billigare än socker. I Sverige sötas läsken med sockerbetor från Skåne. Mmm!
Internets alla filter brukar annars dölja det ganska braDu är en mycket sjuk människa![]()