Härlig meningsbyggnad jag har...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig meningsbyggnad jag har...
Ingen vacker syn när allt krackelerar
Nu ska vi testa Amerikansk Dr Pepper
![]()
![]()
Borde ge beröm för klockan som självklart är fin men vart har du hittat byxorna?, är det superstar?lite relevans ikväll från mig, många fulposter från mig i afton, mer än vanligt tror jag allt
Nu en bild i alla fall
![]()
https://www.adidas.se/firebird-trac...vAB2QgN0f9HLMBieEgQaAr2iEALw_wcB&gclsrc=aw.dsBorde ge beröm för klockan som självklart är fin men vart har du hittat byxorna?, är det superstar?
Korrekt. Sålde den första jag fick direkt, men sen kom en felaktigt hem till mig som jag inte beställt. Var lite bökigt med frakt tillbaka så fick köpa den lite rabatterat pris som nog var smidigare för båda parter. Hojtar till men tänkte ändå prova den lite nu ändåVisst sålde du en av dom och har alltså bara en kvar?
Säg till när den fått en väldigt liten chans så lättar jag bördan (och lädret) för dig![]()
Tackar, ja just tavlan tycker jag var något utöver det vanliga men med bezeln och länken förändrade den helt och hållet karaktär. Riktigt härligt spel i solljusetVilken fullträff!Har funderat ibland på en 420boett med slät bezel då det blir väldigt proportionellt och bra (vilket ju inte är fallet på alla dykare). Och den där tavlan var ju något alldeles extra och schyssta visare också. Kul!
![]()
Tack brat! En lätt moddad Amphibian SE 420B34Grym. Vad är det för ref på den där?![]()
Tack kompis!Very niceee!![]()
Som man kan förvänta sig av en Vostok haha, men det är en del av charmen.Sjukt niceÄr det något drag i lumen?
Jag och Dan Henry går och lägger oss.
![]()
![]()
![]()
Är den automat... manuell eller quartz ?Riktigt fina bilder! Kul klocka att titta på med alla detaljer.![]()
Är den automat... manuell eller quartz ?
(Ifall du vet)
Tycker inte att lumen såg så dålig utTackar, ja just tavlan tycker jag var något utöver det vanliga men med bezeln och länken förändrade den helt och hållet karaktär. Riktigt härligt spel i solljuset
Tack brat! En lätt moddad Amphibian SE 420B34
Tack kompis!
Som man kan förvänta sig av en Vostok haha, men det är en del av charmen.
![]()
Tror inte att jag någonsin fått så många likes som för min bärnstens Vexplorer, inte ens mina G-Squales
![]()
![]()
![]()
Det var dock denna pjäs som fick tjänstgöra när det nalkades bad ikväll
![]()
Snygga bilder på snygga människor?!Hur vet man det? :O
Smakade säkert bra ändå..Snygga bilder på snygga människor?!
—-
Skål @Chumba & grattis till nya dinkan!
(Ja, jag hade ont om is)
—-
Jag har burit Helm hela dagen, blir träningsvärk i biceps imorrn![]()
![]()
![]()
Jag tog med fem klockor när jag var iväg till Öland i fyra dagarPrioriteringar.
Imorgon är sista dagen innan jag och några kompisar kör 15-16h upp till fjällen för en veckas fjällfiske/vandring. Skriver upp vad jag ska göra imorgon.
Punkt nummer 6 är jäkligt viktig!
![]()
Från sina dagar inom framkallningsindustrin har @KlockTotte försett mig med en nöjesikons privata bilder. Hoppas att det kommer glädja dig lika mycket som det har gjort mig.
Nu vart man ikapp igenDu är en mycket sjuk människa![]()
Anskrämlig!Passar på att smyga in lite Doxa nu när alla sover
![]()
![]()
![]()
Haha!Jag tog med fem klockor när jag var iväg till Öland i fyra dagar
En vecka = tio klockor!![]()
Godnatt, champ!Nu vart man ikapp igenhelt svettig!
Ni är inte kloka någonstans era dårar
Och med denna djupa analys så säger jag godnatt!![]()
Turtlen är ju en given reskamrat till StekenjokkHaha!
Får ta med alla jag har då i princip![]()
Rysligt läcker! Grattis! Vilken sabla tur att jag också har gult på gång.Passar på att smyga in lite Doxa nu när alla sover
![]()
![]()
![]()