Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Icke.Showgirls då??
Jaha, då är det iallafall inte Elefantbajs2000.Engelskspråkig film.
Många kända skådespelare
Snarare kultfilm än storfilm.
Letterboxd anger att yngre, virilare och hunkigare jag har gett den 5/5. Vem är jag att ifrågasätta det?
Fabio Van Darks magnum opus.Jaha, då är det iallafall inte Elefantbajs2000.
Vilka vader!Fabio Van Darks magnum opus.
Nej, för er har jag inte mycket kvar att dölja.Antingen är du skicklig på att dölja ditt verkliga jag (sannolikt inte med tanke på tidigare inlägg) eller så behöver du en agent. Flocken i den här tråden är sjukt lättledd (mig själv inkluderad)
. Finns möjlighet att väga in!
![]()
Inte ens Nalle kan motstå.Vilka vader!
Jag vill härmed redigera mig själv.Lite sång, lite dans, lite naket.
![]()
Ska ske. Ingen av de mest kända skådisarna har trätt in än dock.Fler bilder nu sjöjungfrukatt![]()
Kära Borat,Är detta klockvärldens motsvarighet till "send nudes"? Ska jag bli orolig när jag får såna här kommentarer på min Instagram? Snälla bullen, hjälp mig!
![]()
Butterfly kniv !Nu blire blod!
![]()
Jag vill spela!Nähä, vad säger ni? Ska vi ta en bonusrunda av den populära leken ”Gissa filmen”, vars rätta namn vissa påstår är ”Ingen annan jävel än @sirengatto har vare sig sett eller hört talas om filmen”‽ Det finns fortfarande många fina priser att vinna.
![]()
Det är ju en rakkniv!Butterfly kniv !
Haha, lovar att jag ska posta dem här om jag får några!Kära Borat,
Nej, du ska inte vara orolig, njut av uppmärksamheten men glöm inte att begära nudes tillbaka.
Det är du som är med i filmen / Bullen red.
Ojoj, märks att jag inte kunnat kolla på vad jag vill sen barn kom in i bilden.Rena rama fakkin giallon! Men är det ändå inte.
![]()
Ser ändå bekant ut. Men svårtNu blire blod!
![]()
Jag gissar att du ändå har haft god tid att se den här filmen. Som för övrigt är jämngammal med mig.Ojoj, märks att jag inte kunnat kolla på vad jag vill sen barn kom in i bilden.
Ångrar inte det, men saknar ändå filmtittandet.
Dressed to kill.Nu blire blod!
![]()
Inte en fakkin aningRena rama fakkin giallon! Men är det ändå inte.
![]()
Jag trodde att jag anpassade lite till dig. Men jag hade nog fel. Förlåt!Jag ger upp, detta här har jag aldrig sett.
Det är fan ordning på dig!Dressed to kill.![]()
Michael Caine är bra.Det är fan ordning på dig!
Asbra film. Helt briljant!
Verkligen! En av hans bästa. Likaledes en av regissören Brian De Palmas absolut bästa.Michael Caine är bra.![]()