• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Bonusrundan har lite andra regler. Så bilder kan komma hejvilt. Har man koll på sin genrefilm så är det här en väldigt bra ledtråd.
05EACCA7-A408-4A13-A442-A34D992ED14A.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Antingen är du skicklig på att dölja ditt verkliga jag (sannolikt inte med tanke på tidigare inlägg :hilarious:) eller så behöver du en agent. Flocken i den här tråden är sjukt lättledd (mig själv inkluderad) :). Finns möjlighet att väga in! :cigar:
Nej, för er har jag inte mycket kvar att dölja. :D Vad ska jag med en agent till? Jag reder mig själv! :p Hur som helst så är det bara kul att kunna inspirera och jag blir minst lika inspirerad av alla här inne. :happyhappy:
 

M26

Rolex
2-Faktor
Hoppas alla haft en underbar dag, idag fick Vexplorern tjänstgöra. Mycket kompetent sommardinka enligt min ödmjuka mening :D
MVIMG_20200815_154554.jpg
MVIMG_20200815_154630.jpg
MVIMG_20200815_193312.jpg


Passar även på att göra lite reklam för min Nexus, sedvanlig rabatt utlovas med "Micro" i ämnesraden ;)
MVIMG_20200811_161127.jpg
 
Senast ändrad:

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Nähä, vad säger ni? Ska vi ta en bonusrunda av den populära leken ”Gissa filmen”, vars rätta namn vissa påstår är ”Ingen annan jävel än @sirengatto har vare sig sett eller hört talas om filmen”‽ Det finns fortfarande många fina priser att vinna.
CB1FDCEB-9758-4296-B8D8-6CF7162C54D5.jpeg
Jag vill spela!

Brasklapp: om jag kollar på något med frun kan jag inte vara konstant uppdaterad i tråden. ;)
 
Topp