Oj för har jag nog inte vart på 15 år![]()
Det är inte alls lika bra nu förtiden, dom har tom fungerande toaletter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj för har jag nog inte vart på 15 år![]()
Pissar man på gurkorna för att göra surgurka?![]()
Skär upp surgurkor och lyssnar på Slayer
Rekommenderas !!!
Nä, du tänker på surkuk.Pissar man på gurkorna för att göra surgurka?
Inte dåPissar man på gurkorna för att göra surgurka?
![]()
Skär upp surgurkor och lyssnar på Slayer
Rekommenderas !!!
Sour kukumberInte då
Just denna sort kommer f:ö från England.
Sur PUNG om jag får beNä, du tänker på surkuk.
Den var min farfars (och innan det även hans mors) Från början av 1900 taletÄr det bara jag eller är den kniven skapligt utsleten?![]()
Vem fan blir inte en surpung efter att ha blivit vingklippt, nedslagen, nedskuren och pressade till bristningsgränsen av lagar och förordningar‽Sur PUNG om jag får be
![]()
Så här ser det ut förresten, sura... pressade och nedskurna i någon slags lag.
Den var min farfars (och innan det även hans mors) Från början av 1900 talet![]()
Alla frågar vad jag skrattar åt inne på toaletten.Sour kukumber
Sjukt fet. Påminner inte tavlan om En modell från det där mikromärket med två snubbar i namnet...? Stevral eller nåt såntVälkommen in i värmen (och fördärvet)! Plockade upp min första Helm i veckan efter att ha suktat ett tag, klockan var ingen besvikelse precis![]()
![]()
@Equilibrium uppmärksammade mig på att det också är något som flickan brukar säga.Så skönt utan minutvisare.
![]()
Jag är rätt förtjust i mina minutvisare. =)Så skönt utan minutvisare.
![]()
Hur är klockan? Är det några problem med att avläsa tiden med ljusa metallvisare mot urtavla i vit/silver?Så skönt utan minutvisare.
![]()
VA??? Låter ju helt sjukt ju? Flera också?? Tokigt...
Det är inte alls lika bra nu förtiden, dom har tom fungerande toaletter![]()
Jaaa, roligt juNähä, vad säger ni? Ska vi ta en bonusrunda av den populära leken ”Gissa filmen”, vars rätta namn vissa påstår är ”Ingen annan jävel än @sirengatto har vare sig sett eller hört talas om filmen”‽ Det finns fortfarande många fina priser att vinna.
![]()
Tuta och körNähä, vad säger ni? Ska vi ta en bonusrunda av den populära leken ”Gissa filmen”, vars rätta namn vissa påstår är ”Ingen annan jävel än @sirengatto har vare sig sett eller hört talas om filmen”‽ Det finns fortfarande många fina priser att vinna.
![]()
Hahaha!Skickade lite frågor till Borealis på Instagram. Ehm, tack för svar?
![]()
Pissar man på gurkorna för att göra surgurka?
Nä, du tänker på surkuk.
Sour kukumber
Men va faaaen går ni på?Alla frågar vad jag skrattar åt inne på toaletten.
Ganska va?Är det bara jag eller är den kniven skapligt utsleten?![]()
Porky's?Engelskspråkig film.
Många kända skådespelare
Snarare kultfilm än storfilm.
Letterboxd anger att yngre, virilare och hunkigare jag har gett den 5/5. Vem är jag att ifrågasätta det?
Haha! Nä. Kan inte nån göra en grej av att alltid gissa på Porky's?Porky's?
Showgirls då??Lite sång, lite dans, lite naket.
![]()