• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jockinho

Patek
2-Faktor
Spännet på Swordfish är ju riktigt fint! Skulle varit lume i loggan bara det hade varit något :cigar:

35B67A9F-B203-456A-9D3A-3DE48CC5FC28.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Inte allt, men alldeles för mycket. :D Jag är lite för snabb på att nörda ner mig... :bag:

Han har glömt det mesta, bara Doxa som gäller nu :hilarious:
Meh, hade ju Squale igår! :cool: Har fortfarande 12 Squale och bara två Doxa och det lär ta ett tag innan det ändrar sig. :p

Ja det är tydligt att det är ny sponsor nu - undrar vad @MaBr får för kickback för alla köp från KS-medlemmar... ;)
Man känner att man hela tiden är ett steg efter...
Jag önskar att jag fick det, då hade jag varit rik nu för ni är så lättlurade! In med några bilder och BAM! :pirate: Jag kanske borde sluta som IT-nörd och bli influencer istället. ;) Du kan få lite inside information på vad jag tänker snöa in på härnäst för lite cash under bordet. :pompus:
 

mao

Cartier
Jag önskar att jag fick det, då hade jag varit rik nu för ni är så lättlurade! In med några bilder och BAM! :pirate: Jag kanske borde sluta som IT-nörd och bli influencer istället. ;) Du kan få lite inside information på vad jag tänker snöa in på härnäst för lite cash under bordet. :pompus:
Antingen är du skicklig på att dölja ditt verkliga jag (sannolikt inte med tanke på tidigare inlägg :hilarious:) eller så behöver du en agent. Flocken i den här tråden är sjukt lättledd (mig själv inkluderad) :). Finns möjlighet att casha in! :cigar:
 
Senast ändrad:
Hej, ganska ny på forumet och inte postat i denna tråd innan! Fick hem två nya klockor lagom till semestern tog slut som jag ville dela med mig av ingen erfarenhet av varken helm eller yema sedan tidigare men är otroligt nöjd med båda klockorna!
15974899510341559439665158033365.jpg
FB_IMG_1597489842911.jpg
Välkommen in i värmen (och fördärvet)! Plockade upp min första Helm i veckan efter att ha suktat ett tag, klockan var ingen besvikelse precis :cigar:
FFE7A65F-E562-4F1D-B27B-A414229018C2.jpeg
 

Ture-ah

Omega
Välkommen in i värmen (och fördärvet)! Plockade upp min första Helm i veckan efter att ha suktat ett tag, klockan var ingen besvikelse precis :cigar:
FFE7A65F-E562-4F1D-B27B-A414229018C2.jpeg

Tack! Ne verkligen inte, faktiskt riktigt nöjd! Var lite orolig att den skulle va allt för stor och klumpig för min handled (kanske gränsfall på tyngden med länken på för min smak) men tycker den sitter riktigt bra storleksmässig med natot man får med!
 
Topp