Hörde jag gul jacka?Gula jackor då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörde jag gul jacka?Gula jackor då?
Ja, gör det, och - köp min Traska också. Bra pris nu! https://klocksnack.se/threads/traska-summiteer-charcoal-black-en-liten-måndagsprisbump-17-8.136029/Sorry eventuell trådkapning men... kom igen era microdårar!
https://klocksnack.se/threads/prisbump-micro-i-brons-undone-simple-union.136259/
Om någon skulle vilja ha en Parnis Paneraihomage jag köpt för att testa om min handled var kronskyddskompatibel fixar jag förstås ett paketpris.
Kompenserar trådkapningen med en fin bild
En annan vet ju hur en Nalle skall smörjas.Mmm, smicker
Ja! Swordfish i 40 mm. Många förköpte, vissa kanske förköpte sig.Jag måste bara fråga. Börjar bli gammal och glömsk och allt sånt där. Dessutom var det väl ingenting som intresserade mig riktigt just då, vilket naturligtvis föranledde att jag markerade inläggen med det där utropstecknen. Hur som helst. Åter till själva frågan …
Var det Zelos SF40 det var en sån förbokningshype kring för några veckor sedan?
Älskar't!Ja! Swordfish i 40 mm. Många förköpte, vissa kanske förköpte sig.
KOLLA!Hörde jag gul jacka?
Kapa på! Det är så vi vill ha det!Sorry eventuell trådkapning men... kom igen era microdårar!
https://klocksnack.se/threads/prisbump-micro-i-brons-undone-simple-union.136259/
Om någon skulle vilja ha en Parnis Paneraihomage jag köpt för att testa om min handled var kronskyddskompatibel fixar jag förstås ett paketpris.
Kompenserar trådkapningen med en fin bild
Precis plaskat med min MaticYou know where you are? You’re in the jungle, baby ... time to dra till plurret!
Nu snackar vi!KOLLA!
Ett affordable klockmärke (nåja...) tillverkar och säljer följande!
Finns på Etsy till 680kr!
Jag är benägen till att hålla med digMesh är fan i mig grymt
Bafföatt!Nu snackar vi!
Gruppköp?
Jag är benägen till att hålla med dig
Äsch, två på bollen 1600usd, 38,5mm diameter, 9,7mm tjock, 15atm WRNyhet från Monta - Noble
Nice! Glöm inte trycka på full storlek innan du trycker på svaraRätt så nöjd med kvaliteten med tanke på priset, enda missen är väl att sunbursttavlan hellre vill bli lila än blå i vissa ljus
Utropstecknet va‽Nice! Glöm inte trycka på full storlek innan du trycker på svara
Tack igen, vännen, mår bra såvitt jag vet (ingen är väl säker idag antar jag). Varit lite snack i denna och CW tråden minns jag och nu blev det ju 15% på alla c6?...Ett break är aldrig fel men skönt att du mår fint Vilken micro-klocka är det?
Har jag missat någon
Äntligen lugn och ro
Skål på dig gubben! Kör du "on the rocks" idag? Snygg klocka också..
De är bra annorlunda det är de.
Tack igen, vännen, mår bra såvitt jag vet (ingen är väl säker idag antar jag). Varit lite snack i denna och CW tråden minns jag och nu blev det ju 15% på alla c6?...
Jag har inte lyckats lista ut så mycket om det minst sagt konstiga ’sekundfönstret’. Måhända har otaggbare Bobo något vettigt att tillföraHur många flygplan är klockan när bussen kommer?
TILLÄGG: Party On, för böveln!
Antar att du är duktig på hästar också, läser allt, satsar rätt?!Har du inte alla C6? GMT redan?
Satsar 9 av 10 kronor på att det är en Worldtimer.
Sista kronan på att du överraskar med en Anthropocene (som du kan sälja till mig om du tröttnar)
Allra minst lär han ha en hypotes.Jag har inte lyckats lista ut så mycket om det minst sagt konstiga ’sekundfönstret’. Måhända har otaggbare Bobo något vettigt att tillföra