Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig tavla!Inte jacka. Men ändå. Man måste förtjäna sin jacka.
Nu kan du komma och testa 2002a @[Bobo]
![]()
Antar att du är duktig på hästar också, läser allt, satsar rätt?!![]()
Händer mycket på insta idag
![]()
Jag har inte lyckats lista ut så mycket om det minst sagt konstiga ’sekundfönstret’. Måhända har otaggbare Bobo något vettigt att tillföra![]()
Varje flygplan tar 20 sek på sig att passera hålet. Så tre plan per minut.Allra minst lär han ha en hypotes.
Riktigt shysst med en års klocka speciellt med samma månad ocksåDagens affordable, Citizen Promaster från samma år och månad som jag är född. Det ni ser i bakgrunden är en hemmagjord rulle med majonnäs, tomat, majs och kebabkött i.
![]()
Tänkte föreslå en lunch i veckan. Måste till Biltema, så jag kommer vara i stan någon dag. Skulle passa perfekt att prova en 2002:a!Inte jacka. Men ändå. Man måste förtjäna sin jacka.
![]()
Var det danska eller skånska det där?Riktigt shysst med en års klocka speciellt med samma månad också
Hade något minne om att den var på skånska men nu så där 12 år senare är jag osäkerVar det danska eller skånska det där?![]()
Biltemakörv!Tänkte föreslå en lunch i veckan. Måste till Biltema, så jag kommer vara i stan någon dag. Skulle passa perfekt att prova en 2002:a!
Den är riktigt snygg. Grattis!![]()
Yes sir.Skål på dig gubben! Kör du "on the rocks" idag? Snygg klocka också..![]()
Barbapappa är kungYes sir.
Kör barbapappa med kidsen nu, misstänker att många av er växt upp med detta?! Första filmatiseringen är från 1974.
![]()
Trevligt! Vilken dag som helst förutom imorgon funkar. Fick Biltema-katalogen i brevlådan. Kan skänka den till dig om du villhöver.Tänkte föreslå en lunch i veckan. Måste till Biltema, så jag kommer vara i stan någon dag. Skulle passa perfekt att prova en 2002:a!
Den är riktigt snygg. Grattis!![]()
Näpp, ingenting, inga bilder, inga specs... dröjer nog ett tag. Får hoppas att de strösslar ut lite teasers under tidenInga bilder eller hintar om vad det är för något?
Ahhh Barbapappa, vilken klassiker. Det har man plöjt en del på 70 taletYes sir.
Kör barbapappa med kidsen nu, misstänker att många av er växt upp med detta?! Första filmatiseringen är från 1974.
![]()
Haha!Hade något minne om att den var på skånska men nu så där 12 år senare är jag osäker![]()
Här har du en till röd stjärna.Mysiga macrobilderAlltid trevligt med en röd stjärna
![]()
Vilket utropstecken?Utropstecknet va‽
Jaså det blev du som knep den till slutInte jacka. Men ändå. Man måste förtjäna sin jacka.
![]()
-74?! Då började man ju på gymnasiet, ingen Barbapappa där inte. Och kommer inte ihåg att det var nån höjdare med barnen på -90 talet heller...Yes sir.
![]()
Är du Kerry King ?Vilket utropstecken?
![]()
Jaså det blev du som knep den till slutMkt märkliga ting som skedde runt den tycker jag. Men det tar vi något annan gång
Efter hemmagjord kebab till mat får man vila ut buken lite![]()
![]()
Jag läste Ken Ring.Är du Kerry King ?
Den sämre kopian.Jag läste Ken Ring.
Fick lov att googla vem det var, det märks att man inte bott hemma sedan 1997.Jag läste Ken Ring.
Japp, startade Slayer '81 när jag föddesÄr du Kerry King ?
På en större datorskärm finns ett utropstecken mot gul bakgrund med tillhörande tryckbar knapp. Stor hajp 16/8-20.Vilket utropstecken?
![]()
Jaså det blev du som knep den till slutMkt märkliga ting som skedde runt den tycker jag. Men det tar vi något annan gång
Efter hemmagjord kebab till mat får man vila ut buken lite![]()
![]()