AmbitiöstJapp, startade Slayer '81 när jag föddes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AmbitiöstJapp, startade Slayer '81 när jag föddes![]()
Same same but.. nevermind..Jag läste Ken Ring.
Jag läste King Kong.Jag läste Ken Ring.
Du har inte missat någotFick lov att googla vem det var, det märks att man inte bott hemma sedan 1997.
Jag spöade Donkey Kong.Jag läste King Kong.
Nej, rap är inte min melodiDu har inte missat något
Har vi fått någon bild på Traska Voyager än??
Det är väl inte nåns melodi‽Nej, rap är inte min melodi![]()
Ska lägga det på minnet! Köper man en teqqa så räcker den i 10 år@Björn Boett Du som verkar uppskatta goda drickor.. Har du testat den fantastiska kombon av tequila gold, apelsinklyfta och kanel istället för salt och citron? Om inte, do it!
Vem gjorde inte det, 80 talets handkonsol-deluxe ju. Orange och allt.Ä
Jag spöade Donkey Kong.
Stort grattis till en fin pjäsVet inte om denna klassas som mikro längre men jag hoppas det annars får ni säga åt mig på skarpen.
Sååå först lite paketöppning och sen läsa igenom allt som hänt här idag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag läste Ken Ring.
Jag läste King Kong.
Grattis till den!Vet inte om denna klassas som mikro längre men jag hoppas det annars får ni säga åt mig på skarpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis till en fin pjäs.
Grattis till den!![]()
Det är då man vet att man bara ska beställa dricka som har kapsyl..Ska lägga det på minnet! Köper man en teqqa så räcker den i 10 år
En anekdot rörande tequila var när jag var i Spanien och snubben i baren tittade frågande på oss när vi ville ha salt och citron, så gick han in i kulisserna bakom baren och kom ut med en hel citron som han la upp på baren, nåt salt hade han intejäkla sylta..
![]()
När gamle Kong hade rullat sin sista tunna avstannade hela mediets progression.Vem gjorde inte det, 80 talets handkonsol-deluxe ju. Orange och allt.
Nog bäst, nu läste jag speculum för gubbar.Nej, nu får ni gå till Specsavers gubbar![]()
Nej, rap är inte min melodi![]()
Haha bästa jag läst ikväll, inväntar någon triggad person..Det är väl inte nåns melodi‽
Vet inte om denna klassas som mikro längre men jag hoppas det annars får ni säga åt mig på skarpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis, den är dunder fin. Skulle vilja klämma på en sån någon gång.Vet inte om denna klassas som mikro längre men jag hoppas det annars får ni säga åt mig på skarpen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh fy tusan vilken vidrig bild jag kom att tänka påNog bäst, nu läste jag speculum för gubbar.
Vem gjorde inte det, 80 talets handkonsol-deluxe ju. Orange och allt.
Tack så mycket! Det tycker jag absolut att du borde göra om du får tillfälle, länken är underbar och klockan också såklartStort grattis, den är dunder fin. Skulle vilja klämma på en sån någon gång.![]()