Rädda? Det verkar jobbigt. Jag nöjer mig med att hedra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rädda? Det verkar jobbigt. Jag nöjer mig med att hedra
Denna är tjock, men tror den passar bra för din klocka. Tjockt läder ser mycket bättre ut tycker jag. edit sorry 4.58 omtalas bandet.Härlig kvällssol! Måste hitta något passande band till denna, som inte är för tjockt. Snart är hösten här och då vill jag ha något bra canvas eller läder
Förresten, var det du som hade den innan Birchgrove då?Då är vi klocksvågrar nu moggelito!
Ja, jag håller med. Du är klok och vis. Och Schneider är alltid välljudande.Ett sätt att hedra/hylla det är ju att se till att det finns kvar, eller att åtminstone försöka !
Jag postar mycket hårdrock och alla möjliga varianter av metal. Men Kraftwerk är och förblir mina största idolerJa, jag håller med. Du är klok och vis. Och Schneider är alltid välljudande.
Nej, jag får lov att korrigera. Vi är klockbruschor, inte klocksvågrar. Min lever och frodas inuti en bokhylla nu för tiden! Ska rota fram den!Förresten, var det du som hade den innan Birchgrove då?
Tack så mycket!
Hahaha! Klockrent ju!
Bra tips! Köpte ett par väldigt fina handsydda, men det va runt +1 cm vid spännet så det kändes sjukt klumpigtDenna är tjock, men tror den passar bra för din klocka. Tjockt läder ser mycket bättre ut tycker jag. edit sorry 4.58 omtalas bandet.
Det kommer bli ensamt...@Von kan starta en om rosa urtavlor i alla fall!
Det är sunt med bredd.Jag postar mycket hårdrock och alla möjliga varianter av metal. Men Kraftwerk är och förblir mina största idoler
Jaså, den åkte nu! Vad har du kvar nu då? Jäkligt cool Citizen för övrigt, mer affordable än så blir det knappt.Haha, bra att du gillade den
Då var DJ:n äntligen på väg ut. Älskade den verkligen när jag fick den men tillslut så tyckte jag dels att den delen av forumet var mindre roligt och sen tyckte jag att det kändes olustigt att gå runt med en månadslön på handleden
Samtidigt som man kan få glädje av en vintage digitalare som man hittade på second hand för 40 kr så känns det bra att kliva tillbaka den affordable sidan av klocksamlandet
Nejdå, @Urkvinnan kan också joina rosa-urtavla-tråden med sin Victorinox! Den är sjukt cool för övrigt. Starta en nu!Det kommer bli ensamt...
Plus ett här, go go @Von !Nejdå, @Urkvinnan kan också joina rosa-urtavla-tråden med sin Victorinox! Den är sjukt cool för övrigt. Starta en nu!
Tack men nej tack. Tror inte konservativa forumet är redo...men en vacker dag kanskeNejdå, @Urkvinnan kan också joina rosa-urtavla-tråden med sin Victorinox! Den är sjukt cool för övrigt. Starta en nu!
Konservsnack.Tack men nej tack. Tror inte konservativa forumet är redo...men en vacker dag kanske
Ah, men då så. För där blev jag allt lite orolig, eftersom han hade haft den i fyra år och att du i så fall fortfarande hade koll på det liksomNej, jag får lov att korrigera. Vi är klockbruschor, inte klocksvågrar. Min lever och frodas inuti en bokhylla nu för tiden! Ska rota fram den!
Här är den, live från Örebro med fel datum och allt!
Jaså, den åkte nu! Vad har du kvar nu då? Jäkligt cool Citizen för övrigt, mer affordable än så blir det knappt.
KorvSnack.Konservsnack.
Inte haft någon lannaklocka men var där senast förra veckan (kör en repris på bilden)Gul jacka?
Lanna är rätt svar, mest känt för sina klockor
https://m.facebook.com/lannaklockor/?locale2=sv_SE Har du haft nåt föresten?
Det är helt rätt lakrits.Då Vonstocken anlände till ett annat än mitt sedvanliga utlämningsställe fann jag mig nödgad att besöka en livsmedelsbutik jag inte brukar ha ärenden i annat än vid inhandlande av kattsand, vilket vanligtvis görs i storparti. Där och då mindes jag en tidigare diskussion. Köpte jag rätt lakrits @[Bobo]? Jag måste tillstå att jag inte är övertygad om dess förnämlighet.
Stort grattis! Grym CW-samling nu.En liten paketöppning så här på kvällen. Bilderna får mest tala för sig själva
Överraskning: skruvad krona, har ingen av mina andra c65 gmt.
50% är det nya 110%. Det är sen gammalt.Det är helt rätt lakrits.
50% nöjda kunder sedan 2020 är min nya slogan.
Jäklar vad cool, riktigt härlig! Stort grattis!En liten paketöppning så här på kvällen. Bilderna får mest tala för sig själva
Överraskning: skruvad krona, har ingen av mina andra c65 gmt.
Hehe, ändå ett par stycken att välja på! Vad är det för modeller du har span på då?Klocklådan är vääldigt tom. Har två gåvoklockor, två loppisklockor samt slutligen Arnien och en Vostok
Men en Squale och en Sinn ligger högt på önskelistan framöver. Roliga klockor och ännu roligare trådar
Paradoxerna och motsägelserna är så många i dom två meningarna. Det är så man blir tårögd.50% är det nya 110%. Det är sen gammalt.