• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Härlig kvällssol! Måste hitta något passande band till denna, som inte är för tjockt. Snart är hösten här och då vill jag ha något bra canvas eller läder:D
509C8747-DAED-4896-B15F-A2904743C43B.jpeg
Denna är tjock, men tror den passar bra för din klocka. Tjockt läder ser mycket bättre ut tycker jag. edit sorry 4.58 omtalas bandet.
 
Senast ändrad:
Hahaha! Klockrent ju! :D

Haha, bra att du gillade den :D

Då var DJ:n äntligen på väg ut. Älskade den verkligen när jag fick den men tillslut så tyckte jag dels att den delen av forumet var mindre roligt och sen tyckte jag att det kändes olustigt att gå runt med en månadslön på handleden o_O

Samtidigt som man kan få glädje av en vintage digitalare som man hittade på second hand för 40 kr så känns det bra att kliva tillbaka den affordable sidan av klocksamlandet :cigar:

IMG_20200818_204457.jpg
 
Haha, bra att du gillade den :D

Då var DJ:n äntligen på väg ut. Älskade den verkligen när jag fick den men tillslut så tyckte jag dels att den delen av forumet var mindre roligt och sen tyckte jag att det kändes olustigt att gå runt med en månadslön på handleden o_O

Samtidigt som man kan få glädje av en vintage digitalare som man hittade på second hand för 40 kr så känns det bra att kliva tillbaka den affordable sidan av klocksamlandet :cigar:

IMG_20200818_204457.jpg
Jaså, den åkte nu! Vad har du kvar nu då? :) Jäkligt cool Citizen för övrigt, mer affordable än så blir det knappt. :cool:
 
Då Vonstocken anlände till ett annat än mitt sedvanliga utlämningsställe fann jag mig nödgad att besöka en livsmedelsbutik jag inte brukar ha ärenden i annat än vid inhandlande av kattsand, vilket vanligtvis görs i storparti. Där och då mindes jag en tidigare diskussion. Köpte jag rätt lakrits @[Bobo]? Jag måste tillstå att jag inte är övertygad om dess förnämlighet.
FE8D5D60-B9D9-46F9-B187-05F44F8A38C9.jpeg
 
Då Vonstocken anlände till ett annat än mitt sedvanliga utlämningsställe fann jag mig nödgad att besöka en livsmedelsbutik jag inte brukar ha ärenden i annat än vid inhandlande av kattsand, vilket vanligtvis görs i storparti. Där och då mindes jag en tidigare diskussion. Köpte jag rätt lakrits @[Bobo]? Jag måste tillstå att jag inte är övertygad om dess förnämlighet.
Det är helt rätt lakrits.
50% nöjda kunder sedan 2020 är min nya slogan.
 
Tillbaka
Topp