Det har du iofs rätt i. Vet dock inte vad killarna på IT-supporten tycker om mina googlingar...
Tänkte posta en meme från Dexter men det kanske är tom för låg verkshöjd för den här tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det har du iofs rätt i. Vet dock inte vad killarna på IT-supporten tycker om mina googlingar...
Kör bara, grym serie juTänkte posta en meme från Dexter men det kanske är tom för låg verkshöjd för den här tråden
Är inte din LV vinröd?
Rädda? Det verkar jobbigt. Jag nöjer mig med att hedra
Har du sett denna Corum ?
Blir allt lite sugen men samtidigt På Nodus Contrail,grymt pris på Venturon.Var släppet idag, fick för mig att det var tors.
Hmm ska man ha sig en Ace Venturo?
Bandstiftet?Tappat minnet,pinnen på låset som man låser bandet med blev noll i huvudet nu
Säger som @Acos, kör!Tänkte posta en meme från Dexter men det kanske är tom för låg verkshöjd för den här tråden
Från Singapore.Blir allt lite sugen men samtidigt På Nodus Contrail,grymt pris på Venturon.
Vart skickar dom ifrån?
Jahaaaa, då är jag med. Vet inte ens om den har något speciellt namn.Pinnen i hålet där
Kommer inte på.
Tunga? Det säger jag i alla fall.Pinnen i hålet där
Kommer inte på.
Fick nyss tunga så det kör vi på hahaJahaaaa, då är jag med. Vet inte ens om den har något speciellt namn.
Låter alldeles utmärkt. Det är inte så ofta man diskuterar den där men nu vet vi!Fick nyss tunga så det kör vi på haha
Vonstock låter nästan lite perverst
Nepp, brun-metallicÄr inte din LV vinröd?
En av få klockor jag kan ångra försäljningen av. Satt riktigt bra på mig.Passar denna på plagiat-tisdag?
Bra Brate!!Nej då, det blir du inte och jag skulle inte vara orolig över att en version säljer slut på första dagen än mindre på en timme. Det har i alla fall aldrig hänt fram tills dags dato
Thank you for your purchase!
Order #XX-XXXX
Thank you M26!
Your order is confirmed
You’ll receive a confirmation email with your order number shortly.
Shipping method
DHL Express
All rights reserved Venturo Watches
Order summary
Mycket välskrivet, kunde inte sagt det bättre själv
@Equilibrium what @moggec said!Tack för den
Det måste vara något relevant och inte tidigare trådstartat om, något som inte går att ta upp i någon annan tråd. Annars blir den flyttad eller i värsta fall borttagen – dirr!Testa Tråden om rosa flytningar tror att du blir ensam
#FOMO!Släpptes 17:00. Snart slutsåld. Skynda skynda!
Fri frakt gällde nog bara 24h tror jag, sedan tillkommer $30.
Är det @Von som moddat den? Snygg oavsett! Bra båttema. Något för @sirengatto. Uttalas italienskt som ett långt ord: [sirrengaaatto]
Säger man inte ”pin and buckle” på engelska om sådana spännen? Då är det ju ”pin” som är den delen. Bygellås heter det på svenska, men bygeln är ju delen som stiftet möter. Något måste det heta!Jahaaaa, då är jag med. Vet inte ens om den har något speciellt namn.
Hahaha! Klockrent ju!
Visst gör detVonstock låter nästan lite perverst
Hoppas ni kommer ha roligt tillsammans. Igen, ni två är fan gjorda för varandra
Dexter !?
Stämmer bra. Ett utsökt utfört jobb som alldeles perfekt matchar förebildens hantverk.Är det @Von som moddat den? Snygg oavsett! Bra båttema. Något för @sirengatto. Uttalas italienskt som ett långt ord: [sirrengaaatto]
Ingen orsak, ville att du skulle ha den juVisst gör det
Jag tycker att det är synd att du sålt den. Men samtidigt är jag lite partisk och blir glad av att ha den. Känns svinbra! Längtar till mössväder. Tusen tack!
I wonder if it remembers me ...Ingen orsak, ville att du skulle ha den ju
Ja, mössväder och spränga hajar i luften med dynamit, HEDRA HAVET
Nu med oyster!