Nej, det är mycket det här forumet inte är moget för...Tack men nej tack. Tror inte konservativa forumet är redo...men en vacker dag kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det är mycket det här forumet inte är moget för...Tack men nej tack. Tror inte konservativa forumet är redo...men en vacker dag kanske
Tack, sitter och leker med världsdatumen ( i själva verket testar jag hur det fungerar men det skulle jag ju aldrig erkänna att jag inte visste ). Sitter som alla c65 kanoon. Har 4 för tillfället, 3 c65 och en c60 mk 2, sålt av två och en till får nog lämna när jag kommer tillbaka till stället där lådor och tillbehör finns.Grattis @kjesul! Mycket fin klocka. Hur många CW har du nu?
Skönt att man inte är ensam om att mysroas av sådantParadoxerna och motsägelserna är så många i dom två meningarna. Det är så man blir tårögd.
Hehe, ändå ett par stycken att välja på! Vad är det för modeller du har span på då?
Visst. Pepsin har lånat sin länk till worldtimern, harr inga bra verktyg här...Stort grattis! Grym CW-samling nu.
Gruppbild?
Det blir lätt så, hehe. Bra val båda två, vi får väl se hur många dagar du klarar dig.Mjo, gjorde en inventering och upptäckte att jag hade fler än vad jag trodde
1521 för Squale och 556i för Sinn, men tror nog att jag chillar lite med inköpen (famous last words!) ett tag
Snyggt, grym fyrling .Visst. Pepsin har lånat sin länk till worldtimern, harr inga bra verktyg här...
Snygg! Kul med världstid. Alltid haft en dragning till ytterringar med städer som representerar tidszonerna.En liten paketöppning så här på kvällen. Bilderna får mest tala för sig själva
Överraskning: skruvad krona, har ingen av mina andra c65 gmt.
Väldigt snygg! Grattis första på forumet..?En liten paketöppning så här på kvällen. Bilderna får mest tala för sig själva
Det fattas en Jumping hourVisst. Pepsin har lånat sin länk till worldtimern, harr inga bra verktyg här...
Han har en bulova på armen råkar jag veta. Dubbel OT!
Såg en grym ”dokumentär” om och med Ralph Steadman nyligen. Återkommer om hans armbandsur.Han har en bulova på armen råkar jag veta. Dubbel OT!
Illuminati confirmed!Han var fin den där!
Edit: lyckades göra en dubbepost på nått vänster! Anarki!
Tror att jag såg samma dokumentär. Om när han kom nykter och nyrakad från England och stötte på Hunter i Kentucky?Såg en grym ”dokumentär” om och med Ralph Steadman nyligen. Återkommer om hans armbandsur.
Det blir lätt så, hehe. Bra val båda två, vi får väl se hur många dagar du klarar dig.
Ja! Och en rätt påtänd Johnny Depp är med mest hela tiden i klippen från ”nutid”.Tror att jag såg samma dokumentär. Om när han kom nykter och nyrakad från England och stötte på Hunter i Kentucky?
Då har vi mycket att prata om imorgon!Ja! Och en rätt påtänd Johnny Depp är med mest hela tiden i klippen från ”nutid”.
Grattis Fin samling du harVisst. Pepsin har lånat sin länk till worldtimern, harr inga bra verktyg här...
Stort grattis! Ser riktigt trevlig ut. Riktigt fin samling du har i gruppbilden i ett senare inlägg. Smidigt att kunna flytta över länken tack vare quick-release.En liten paketöppning så här på kvällen. Bilderna får mest tala för sig själva
Kolla, du börjar redan ändra reglerna. Det är kört för dig.
Kanske en sovjetisk klocka smiter in där emellan, men då den är billigare än en Parnis så räknas det inte
Tack, CW ligger högt på min lista, inte billiga men affordable i förhållande till vad man får.Grattis Fin samling du har
Har du inte alla C6? GMT redan?
Satsar 9 av 10 kronor på att det är en Worldtimer.
Sista kronan på att du överraskar med en Anthropocene (som du kan sälja till mig om du tröttnar)
En liten paketöppning så här på kvällen. Bilderna får mest tala för sig själva
Tack, Ja tänk om safiren funnes som gmt... mumma.Stort grattis! Ser riktigt trevlig ut. Riktigt fin samling du har i gruppbilden i ett senare inlägg. Smidigt att kunna flytta över länken tack vare quick-release.
Nu blev jag sugen på en CW igen... allra helst en C60 Sapphire som jag fortfarande inte kan förstå att ingen här eller i övriga forumet slagit till på än...
Ibland är det enkla det fina . Säker på att du inte håller på med hästar? Fotboll då, tipset? Det glädjer mej att jag kunnat hjälpa en broder in på rätt väg .Tråkigt val. så självklart och förutsägbart
(fast lite avis blir man. Fin klocka, och nu har du flera CW än mig )
(dessutom var det du som fick mig in i CW träsket)