Du hedrar även belgiska kolonisatörer?Vita havet är mitt och Hergés hav.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du hedrar även belgiska kolonisatörer?Vita havet är mitt och Hergés hav.
Jag ser ingen bild.Den är bra snygg den där.
Ska bli kul att se på riktigt också!
Jag misstänkte att det var Sloth, vilket visade sig stämma när jag citerade. För då var han där, stolt vrålande.Jag försökte lägga in en Sloth-gif, men det blev en Totte av någon anledning.
Oh, jag vill också ha en äkta CCCP-klocka. Just den designen talar inte till mig, men måste ju finnas fler.
Där har du klockan som också är ett frikort när Putin kommer.
Jag ser ingen bild.
Den skjortärmen kan inte vara verkligGodmorgon på er, alla sköna galningar!
Inte egentligen. TvärtomDu hedrar även belgiska kolonisatörer?
Alla har väl en lösärm att trä på för foton‽Den skjortärmen kan inte vara verklig
Måste vara en atrapp bara för klockbilder va?
Passar den snygga klockan väldigt bra dock!
Visste att det var något som saknades i mitt liv...Alla har väl en lösärm att trä på för foton‽
Tack! Den var värd att se. Är det en Garbage Pail Kid?
Förstår. Skojade bara.Inte egentligen. Tvärtom
Sjöjungfrukatt Edition Weirdo Deluxe, inga konstigheterVonstock levereras till råga på allt i unik förpackning och förtjusande stickers. Det är uppenbart att @Von känner andra genom sig själv. Och därför prickar rätt i hjärtat hos undertecknad.
Please don’t make fun of me. I just wanted to flirt with you.
Sloth från the Goonies.Tack! Den var värd att se. Är det en Garbage Pail Kid?
+ @RemofflanSloth från the Goonies.
Nog fan öppnade jag det. Men jag har antagligen snorklat sönder slemhinnorna i näsan, för jag kände ingen konstig doftSjöjungfrukatt Edition Weirdo Deluxe, inga konstigheter
Förresten hoppas jag för din egen skull att du inte öppnat påsen med det svarta gummit som luktar Bobos grytunderlägg, tacka @FOQ
I know I haven't been at my best this past decade.
Jaha...Hey you guys!
Hörde jag ryskt i dag eller?
Ey, jag var inte haft något i grytunderlägget!
Haha, bra!Nog fan öppnade jag det. Men jag har antagligen snorklat sönder slemhinnorna i näsan, för jag kände ingen konstig doft
Approved. Tveksamt om vi kan fylla en hel dag dockGlömde ta på brons idag på bronsdagen.
Är därför tvungen att anpassa till det man har på armen och introducera "Vonsdag" där man bär klocka köpt/moddad av @Von
Hey you guys!
Hörde jag ryskt i dag eller?
Glömde ta på brons idag på bronsdagen.
Är därför tvungen att anpassa till det man har på armen och introducera "Vonsdag" där man bär klocka köpt/moddad av @Von
Ryssland? Vonsdag? Von-homage!Approved. Tveksamt om vi kan fylla en hel dag dock
Ska stämma skiten ur domRyssland? Vonsdag? Von-homage!
Approved. Tveksamt om vi kan fylla en hel dag dock
Håller tummarnaLagt ut en annons precis om någon är sugen på lite nytt: https://klocksnack.se/threads/doxa-sub200-och-maranez-samui.136755/
Hahahaha, resten av skjortan är dock skrynklig!Den skjortärmen kan inte vara verklig
Måste vara en atrapp bara för klockbilder va?
Passar den snygga klockan väldigt bra dock!
Håller tummarna
Grymma klockor #confirmed köp köp kära trådvänner!
”Sloth-gif” sedär du kan grekiska ocksåJag försökte lägga in en Sloth-gif, men det blev en Totte av någon anledning.