Tack! Jag gillar den skarptKänns som att det är standard med dålig framförhållning i de flesta företagen.
Riktigt snygg klocka dock!
Ja, det är ju inget unikt för vare sitt mitt jobb eller min bransch. Så här är det alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Jag gillar den skarptKänns som att det är standard med dålig framförhållning i de flesta företagen.
Riktigt snygg klocka dock!
Snygg klocka och snyggt band, grym kombo!Snacka om framförhållning, här är min vinterklocka!
Nästan trött på värmen (bara liiite till tack) men sen vill jag ha en vargavinter.
Snygg klocka och snyggt band, grym kombo!
Var hittar man ett sådant band månne?
Det stämmer bra det. Sjukt coolt band som sitter perfekt på den klockan!
Den modellen är galet snygg. Vad är det för ref?Då det tycks var Rysk Onsdag kör jag två shots på Vostoken, ”Vostok Vednesday”?
Verkligen!Det stämmer bra det. Sjukt coolt band som sitter perfekt på den klockan!
Jag gillar den där Vostoken. Har ett gäng ryssar hemma men den där modellen ser riktigt bra ut. Vad är det för referens?Då det tycks var Rysk Onsdag kör jag två shots på Vostoken, ”Vostok Vednesday”?
Den modellen är galet snygg. Vad är det för ref?
Jag gillar den där Vostoken. Har ett gäng ryssar hemma men den där modellen ser riktigt bra ut. Vad är det för referens?
Förstår inte hur alla hinner med allt.Om en del undrar vad fan jag håller på med, vilket jag själv gör allt som oftast, så börjar jag om med ett nytt konto på Instagram, därför som jag stalkar er med ett konto till för tillfället
Klocka för att hålla topic
Förr-förra veckans quiz!
Ja två Instakonton är ett måste om man inte vill att nära och kära skall spy på en pga alla klockbilder tillslut FöljerOm en del undrar vad fan jag håller på med, vilket jag själv gör allt som oftast, så börjar jag om med ett nytt konto på Instagram, därför som jag stalkar er med ett konto till för tillfället
Klocka för att hålla topic
VabFörstår inte hur alla hinner med allt.
Man kan ju ibland undra om alla här inne inte har något jobb eller i annat fall vad dom gör på jobbet? . Själv försöker jag trappa ner något och besöka det vanliga livet lite mer för tillfället
Får se hur det går med det.
TackJa två Instakonton är ett måste om man inte vill att nära och kära skall spy på en pga alla klockbilder tillslut Följer
Ja två Instakonton är ett måste om man inte vill att nära och kära skall spy på en pga alla klockbilder tillslut Följer
Haha, snyggt! Snacka om att vara dedikerad. Du får nog smörja det där sen.Behövde lite mer slit på lädret så jag körde en omgång till.
Kände att det kunde vara bra med lite regn också
Blött gräs är säkert bra.
Eller nä, inte bra med något blött gräs på oskyddat läder väl, bäst att fixa fort!
Ja den där ska du nog klara vintern med galant. Jäkligt bra bild på kombinationen klocka/armbandSnacka om framförhållning, här är min vinterklocka!
Nästan trött på värmen (bara liiite till tack) men sen vill jag ha en vargavinter.
Äh! Ät lite tacos @moggec och låt flåtet rinna ner på bandet!Haha, snyggt! Snacka om att vara dedikerad. Du får nog smörja det där sen.
Mycket bra idé, då doftar det gott sen också!Äh! Ät lite tacos @moggec och låt flåtet rinna ner på bandet!
Och där kom guldstjärna nr 2!Behövde lite mer slit på lädret så jag körde en omgång till.
Kände att det kunde vara bra med lite regn också
Blött gräs är säkert bra.
Eller nä, inte bra med något blött gräs på oskyddat läder väl, bäst att fixa fort!