• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Perfekt, jag byter med dig. Inlogg/lösen till det mesta ligger under skrivbordet. Ses strax. Lämna badbyxorna så slipper jag ta med egna.
Om du köper @FOQ s maranez så kan du vara chic på stranden och matcha kylväskan!
@Von du är alltid närvarande #handmålatsåklart
C57732D0-F8AC-4797-BD3B-1BCCA3A6BB5C.jpeg
 
Om en del undrar vad fan jag håller på med, vilket jag själv gör allt som oftast, så börjar jag om med ett nytt konto på Instagram, därför som jag stalkar er med ett konto till för tillfället :rolleyes:

Klocka för att hålla topic

IMG_20200815_170945_431.jpg
Förstår inte hur alla hinner med allt.
Man kan ju ibland undra om alla här inne inte har något jobb eller i annat fall vad dom gör på jobbet? :D. Själv försöker jag trappa ner något och besöka det vanliga livet lite mer för tillfället :)
Får se hur det går med det.
 
Om en del undrar vad fan jag håller på med, vilket jag själv gör allt som oftast, så börjar jag om med ett nytt konto på Instagram, därför som jag stalkar er med ett konto till för tillfället :rolleyes:

Klocka för att hålla topic

IMG_20200815_170945_431.jpg
Ja två Instakonton är ett måste om man inte vill att nära och kära skall spy på en pga alla klockbilder tillslut :D Följer ;)
 
Ja två Instakonton är ett måste om man inte vill att nära och kära skall spy på en pga alla klockbilder tillslut :D Följer ;)

Jag gjorde bara om mitt insta till dedikerat klockkonto och tog bort allt "privat" innehåll. :p
Många postar ju ändå samma på insta och fejjan så jag behöver inte alla överallt. Orkar inte ta hand om ett "vanligt" insta oxå... :rolleyes:
 
Tillbaka
Topp