Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det återstår att seHuh, har de ändå lyckats hålla samma färg på det? Titan brukar alltid vara lite mörkare.
Haha japp, då är det samma herre! Då får jag gratulera (och gräma mig lite som inte vågade)
Vilken färg blev det?Nej, de är obehandlade
Yes, hade en köpannons ute och detta var dessvärre i samma veva som något rötägg hade varit nära på att lura några här på forumet så jag fick kalla fötter.Hade du en köpannons ute? Var det samma pris som jag betalade?
Frost, äntligen fick han till alla färgerna på den.Vilken färg blev det?
Yes, hade en köpannons ute och detta var dessvärre i samma veva som något rötägg hade varit nära på att lura några här på forumet så jag fick kalla fötter.
Nej, den var några hundra dyrare då men fortfarande väldigt bra pris! Minns att bilderna jag fick var på ett bondnato som var någon mm för litet bör ju vara samma!
Bra val! Det är den jag hade valt med, om jag hade hoppat på det tågetFrost, äntligen fick han till alla färgerna på den.
Svart insert, svarta visare, röd textrad och röd ”tip” på sekundvisaren.
42mm, titan, snabbsprintar på länken, snabbjustering på låset, gick inte att låta bli helt enkelt
Hade Teal haft samma sekundvisare som på SF40 så hade det blivit riktigt knepigt dockBra val! Det är den jag hade valt med, om jag hade hoppat på det tåget
Haha, attans men stort grattis!
Tack för taggen. Tyvärr har jag fått annat i sikte.
Bah! Jag är sugen på ny klocka. Vill ha något annorlunda. Konstigt. Kitschigt.
En vacker Horizons kanske
Kanske en biffig klocka? En Gruppo Gamma hade ju suttit. Eller en Zelos Hammerhead.
Kanske en skön vintagepjäs? Typ en Buler Astromaster (bästa namnet på en klocka någonsin).
Kanske en udda fågel? En Humism hade varit skoj.
JA! Klart du ska ha en Gruppo Gamma! Jag håller GG & Zelos i toppen av micromärken. Vilken GG är du sugen på?Bah! Jag är sugen på ny klocka. Vill ha något annorlunda. Konstigt. Kitschigt.
Kanske en biffig klocka? En Gruppo Gamma hade ju suttit. Eller en Zelos Hammerhead.
Kanske en skön vintagepjäs? Typ en Buler Astromaster (bästa namnet på en klocka någonsin).
Kanske en udda fågel? En Humism hade varit skoj.
Den där i stål hade suttit som en smäck! Eller en Nexus, t ex. Har ju sneglat rätt rejält på den som @M26 säljer.JA! Klart du ska ha en Gruppo Gamma! Jag håller GG & Zelos i toppen av micromärken. Vilken GG är du sugen på?
Bild för topic
Du kan få låna min GG någon vecka om du vill utvärdera storleken!Den där i stål hade suttit som en smäck! Eller en Nexus, t ex. Har ju sneglat rätt rejält på den som @M26 säljer.
Oj, gärna. Så generöstDu kan få låna min GG någon vecka om du vill utvärdera storleken!
Har varit nära. Men är även sugen på 1962, som har mer Speedy/Daytona-vibbar. Dock inte något val på länk, som 1964 har. Och sen är då så många val! Först 4 olika tavlor, sen 2 eller 3 subdials, och sen datum eller inte. För många val!Ska man ut o glida hoj så krävs väl en racing-chrono?
Försöker inte dölja att jag är ett fan av DanHenry och till er som går i köptankar kring en 1964, bara slå till!
Har satt den på ett perforerat racingläder i cognac, från CNS. Mumma!
Jadu, svårt! Skulle säga det som alla säger; "ta den du själv gillar bäst!" men det hjälper ju föga...Har varit nära. Men är även sugen på 1962, som har mer Speedy/Daytona-vibbar. Dock inte något val på länk, som 1964 har. Och sen är då så många val! Först 4 olika tavlor, sen 2 eller 3 subdials, och sen datum eller inte. För många val!
Och sen när jag såg TGV recensera dem så säger han att 1962 är nyare, något förbättrad på vissa sätt (enligt vad jag förstod). Skillnaden på baksidorna är att 1962 har en racerbil (Formel 1-stuk) med siffran 62 och 1964 har en cool Aston Martin DB5 á la James Bond.
Så hur väljer man?!