Jadu, svårt!
Skulle säga det som alla säger; "ta den du själv gillar bäst!" men det hjälper ju föga...
Detta är min andra DH jag har, köpte först en Panda med datum, men hur mkt jag än älskar Panda så är jag dålig på att bära upp vita klockor...
Så den fick lämna och det fick bli en "evil panda no-date" istället. Tyckte att no-date passade bättre med den epok som dessa efterliknar, även om det är brutalt bekvämt med datum.
DH 1962:an är en direkt homage till Unversal Genéve Compax, aka."Nina Rindt". Många tror att 1964:an är en homage till en drös Autavior etc. men Dan har faktiskt tagit mer eller mindre all inspiration from en gammal Omega Seamaster Chrono från just... 1964.
Det är ju samma urverk i 62:an och 64:an, hur finish osv. skiljer sig sen kan jag inte säga, men 62:an har ju ett lite intressantare case med sina "lyre lugs" osv. Casebacken skiljer också såklart, men det är ju bara en smaksak/detalj. Dom är även 1mm olika i diam.
Personligen tycker jag 64:an är snyggare av de två, men det är ju bara en åsikt och just högst personligt.
Men som sagt, DH gör mkt fina klockor för pengen och det ger oss som inte är täta som synden chansen att testa "vintage" utan att belåna kåken och sälja barnen...