• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

KXII

Cartier
Kära vänner, nu är objektstråden för BCF-auktionen uppe! Vi har fått ihop massa fina grejjor. https://klocksnack.se/threads/mikrotrÅdens-bcf-auktion-2020-obj-tråd.137290/
// KXII & MaBr

cskhxl5mosilprpgad2n (1).png
 
Senast ändrad:
Grattis till ett riktigt coolt nyförvärv, hoppas du känner dig fortsatt nöjd. :)

Min första tanke var Brad Pitt och Once upon a time in Hollywood när jag såg bilden.
Noterade i kommentaren av Lord_tito88 att spaningen var korrekt.
Har varit riktigt lockad av en sån sedan jag såg filmen, blev inte mindre sugen nu ;)
Tack!
Jodå, supernöjd är nog rätta ordet. Älskade den direkt jag packade upp, och växer på mej fortfarande. En keeper helt klart.

Ska ut och bröta lite i skogen nu, så passar på att testa ett nyförvärv.
Tack @Hammersmark!
IMG_20200829_140624.jpg
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Förbaskat trevlig diskussionsgrupp. Jag måste ha en ”redig” bruksklocka, eller ett par kanske som komplement till dom vintage jag har. Här kommer jag hänga en del.....
Du borde verkligen titta på en Citizen Promaster gmt. 42 mm, 200 m wr, skruvad krona, Eco-drive, blå tavla. Ser grym ut på gult sommargummi.

om nu bara någon hade en sådan till salu/byte...
 
God morgon tråden!

Är det någon annan som har spanat på Ming och deras kommande (om ca 6h eller så) dykarsläpp? Kanske inte helt affordable i alla modeller, men micro får det väl ändå räknas som? Eller?

Tycker att Ming generellt har en ganska intressant estetik (länk till instagram för de som inte sett tidigare eller bara gillar easy access: https://instagram.com/mingwatches?igshid=mxk51q2s5rd2) och det är ju alltid spännande med nya släpp :)
De är supernajs - skulle gärna få klämma/känna för att få lite feeling ref. byggkvalitet/P
 
Topp