Blir nog svårt. Jag har redan mailat dem, och ändrat till den i stål.Hoppas du blir nöjd. Glöm nu den andra modellen.
Hinner nog ändra mig igen. Velig som fan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir nog svårt. Jag har redan mailat dem, och ändrat till den i stål.Hoppas du blir nöjd. Glöm nu den andra modellen.
Snygga båda två! Hade varit ännu bättre på länk...Sitter med fingret på köpknappen. tvekar mellan två. Vilken ska jag ta?Lutar åt den i helstål.
Kompletterat med en BoRSnygga båda två! Hade varit ännu bättre på länk...
Svårt att råda i sådana frågor, alla tycker ju olika...Sitter med fingret på köpknappen. tvekar mellan två. Vilken ska jag ta?Lutar åt den i helstål.
Vad roligt, äntligen en verkligt prisvärd regulator !Nytt märke på zackrissonsur.se DuFa
DuFa Regulator är en egen favorit till kostymen
https://zackrissonsur.se/?s=dufa+regulator&post_type=product
Pris 3225.- med koden ALL25
Fler modeller från Tyska DuFa kommer att läggas upp under helgen
Jaha det fanns länk!Kompletterat med en BoR
Den är så satans bra med blå ring, det natot gjorde den ju inte sämre. Borde hittat bilder på din innan man avyttrade sin LE!Tror min herre missförstod kommentaren ty jag lägger noll värdering i ordet "inne".
Mvh en som tjackade Squales redan i Load/Reload eran
Nytt märke på zackrissonsur.se DuFa
DuFa Regulator är en egen favorit till kostymen
https://zackrissonsur.se/?s=dufa+regulator&post_type=product
Pris 3225.- med koden ALL25
Fler modeller från Tyska DuFa kommer att läggas upp under helgen
Hojta till om du under ett svagt ögonblick skulle få för dig att sälja - vilken tavla (om du skulle sälja )Trevlig kväll
Vostok kanske, San Martin kör enbart försäljning själv tror jagGillar att ni har så många märken och modeller att välja mellan. När kommer San Martin och Vostok?
Men många nya märken på gång in nu, kommer lansera 3 till nästa vecka och några till på gång för höstenVostok kanske, San Martin kör enbart försäljning själv tror jag
Hade varit grymt, Meranom är väldigt bra, men det tar en stund att få dem ända från Rysslandet Sea-Gull hade varit en höjdare också om inte San Martin vill vara med o leka..... Tisell kanske? Imponerande att ni hittar så många nya att samarbeta med.Vostok kanske, San Martin kör enbart försäljning själv tror jag
Tavlan på denna är magisk IRL Jag skall ha det i åtanke om det blir aktuelltHojta till om du under ett svagt ögonblick skulle få för dig att sälja - vilken tavla (om du skulle sälja )
EDIT: Hade kompletterat min gula bra i samlingen.
Knasigt rolig klocka , det där.
Lite tidigare idag
Tack för det, jag är väldigt nöjd med denKnasigt rolig klocka , det där.
Jäkligt najs! Moddar du själv?!Affordable hembygge på inte så micromärkebas men ett par av de som levererat delar borde kvala in som micro:
Ha en fortsatt trevlig afton!
Kaxig rackare. Storlek? Den ser stor ut på bild nämligen, vilket inte är dåligt men jag är nyfiken
Lite tidigare idag
Jäkligt najs! Moddar du själv?!
Det står 44 mm på poljot.deKaxig rackare. Storlek? Den ser stor ut på bild nämligen, vilket inte är dåligt men jag är nyfiken
Nice!Det står 44 mm på poljot.de
013 är en jäkligt najs klocka!Tack så mycket! Japp det gör jag. Insnöad på SKX013 och har i dagsläget 4 med den basen...