• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

013 är en jäkligt najs klocka!
Har själv två st. den ena är ”moddad” (läs: sabbad) av mig själv, den andra är mint.

Ja jag har haft ett gäng av den populära storebrorsan men även om SKX007 etc. funkar okej tack vare kort L2L så trivs jag bättre med dessa. :cigar:
Vad har du hittat på för kul modd då? Nice med en orörd oxå såklart, den är ju väldigt bra som den är. :)
 
Ja jag har haft ett gäng av den populära storebrorsan men även om SKX007 etc. funkar okej tack vare kort L2L så trivs jag bättre med dessa. :cigar:
Vad har du hittat på för kul modd då? Nice med en orörd oxå såklart, den är ju väldigt bra som den är. :)
”Modd” är att ta i...
Blekt, sliten bezel, rörmålad pip och ”åldrade” index o visare. Casen är upprepad också. Ville ha en ”härjad vintage-look”. Men då jag inte gjorde det bra ser den bara ut som pesten dragit fram... :hungover:
Innan ngn frågar, nej, det kommer inte postas bilder av den, då blir jag troligen bannad från forumet på livstid. :D
 
”Modd” är att ta i...
Blekt, sliten bezel, rörmålad pip och ”åldrade” index o visare. Casen är upprepad också. Ville ha en ”härjad vintage-look”. Men då jag inte gjorde det bra ser den bara ut som pesten dragit fram... :hungover:
Innan ngn frågar, nej, det kommer inte postas bilder av den, då blir jag troligen bannad från forumet på livstid. :D

Jaja ibland måste man våga testa! :woot:
 
”Modd” är att ta i...
Blekt, sliten bezel, rörmålad pip och ”åldrade” index o visare. Casen är upprepad också. Ville ha en ”härjad vintage-look”. Men då jag inte gjorde det bra ser den bara ut som pesten dragit fram... :hungover:
Innan ngn frågar, nej, det kommer inte postas bilder av den, då blir jag troligen bannad från forumet på livstid. :D
Pic or it didnt happen:cool:
 
”Modd” är att ta i...
Blekt, sliten bezel, rörmålad pip och ”åldrade” index o visare. Casen är upprepad också. Ville ha en ”härjad vintage-look”. Men då jag inte gjorde det bra ser den bara ut som pesten dragit fram... :hungover:
Innan ngn frågar, nej, det kommer inte postas bilder av den, då blir jag troligen bannad från forumet på livstid. :D
Har du läst denna tråd ?
https://klocksnack.se/threads/sjölik-norrbotten-style-slutresultat.95335/
 
Affordable hembygge på inte så micromärkebas men ett par av de som levererat delar borde kvala in som micro:
20200829_091155.jpg

20200829_175248.jpg


Ha en fortsatt trevlig afton! :)
Hög gillafaktor på den från mig! :)
 
Tillbaka
Topp