Den blå är väldigt snygg med. Bra kontrast med den orangea visaren.Den finns med blå urtavla också, och svart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den blå är väldigt snygg med. Bra kontrast med den orangea visaren.Den finns med blå urtavla också, och svart
013 är en jäkligt najs klocka!
Har själv två st. den ena är ”moddad” (läs: sabbad) av mig själv, den andra är mint.
”Modd” är att ta i...Ja jag har haft ett gäng av den populära storebrorsan men även om SKX007 etc. funkar okej tack vare kort L2L så trivs jag bättre med dessa.
Vad har du hittat på för kul modd då? Nice med en orörd oxå såklart, den är ju väldigt bra som den är.
”Modd” är att ta i...
Blekt, sliten bezel, rörmålad pip och ”åldrade” index o visare. Casen är upprepad också. Ville ha en ”härjad vintage-look”. Men då jag inte gjorde det bra ser den bara ut som pesten dragit fram...
Innan ngn frågar, nej, det kommer inte postas bilder av den, då blir jag troligen bannad från forumet på livstid.
Pic or it didnt happen”Modd” är att ta i...
Blekt, sliten bezel, rörmålad pip och ”åldrade” index o visare. Casen är upprepad också. Ville ha en ”härjad vintage-look”. Men då jag inte gjorde det bra ser den bara ut som pesten dragit fram...
Innan ngn frågar, nej, det kommer inte postas bilder av den, då blir jag troligen bannad från forumet på livstid.
Then it didn’t happen.Pic or it didnt happen
Har du läst denna tråd ?”Modd” är att ta i...
Yes! Så ballt!Har du läst denna tråd ?
https://klocksnack.se/threads/sjölik-norrbotten-style-slutresultat.95335/
Ballt... Balthazar...Yes! Så ballt!
Den svarta är ju vansinnigt vacker!Vad roligt, äntligen en verkligt prisvärd regulator !
Bauhaus gör det inte mindre intressant
Hög gillafaktor på den från mig!Affordable hembygge på inte så micromärkebas men ett par av de som levererat delar borde kvala in som micro:
Ha en fortsatt trevlig afton!
Hög gillafaktor på den från mig!
@Ahla77 är väl en moddare av rang? Hör med honom?Kanske fel forumdel (men en del moddare), någon som har en billig skx007 tavla liggandes?
Ja dom är jättefina har blåa tavlan helt otroligt vacker den med.Den funkar fint på ett grått band med.
Sicken tavla alltså.
På strapped.seJa dom är jättefina har blåa tavlan helt otroligt vacker den med.
Var köpte du bandet?
Tycker den är mer intressant än originalet!Stort tack! Tycker själv att den blev väldigt bra, kul att få bekräftelse att det inte bara är inbillning.
Solen och sommarkänslan kom tillbaks så här en söndag morgon.
Blev exalterad (obs, inte det som orsakar skuggan på vattnet) och fick plocka fram gula underverket
Tänkte att ett randigt grönt nato skulle funka men tycker det blev så där... För stora nyanser.
Tycker den är mer intressant än originalet!
Clean tavla, snygga(re) visare och ring/ insert som höjer!
Coolt band ändå! Var kommer det ifrån?
.
MM300 visarna funkar till mycket, geniala i sin enkelhet.
KanonSuttit på nästan hela veckan. Gillar skarpt kombinationen av den 5 siffriga subbens case och den 6 siffriga keramiska inlägg.
Solen och sommarkänslan kom tillbaks så här en söndag morgon.
Blev exalterad (obs, inte det som orsakar skuggan på vattnet) och fick plocka fram gula underverket