Solen och sommarkänslan kom tillbaks så här en söndag morgon.
Blev exalterad (obs, inte det som orsakar skuggan på vattnet) och fick plocka fram gula underverket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Solen och sommarkänslan kom tillbaks så här en söndag morgon.
Blev exalterad (obs, inte det som orsakar skuggan på vattnet) och fick plocka fram gula underverket
Har samma dag skiva på min, vet du vad det är för språk? För kanji är det väl inte?Startat dagen med denna iaf...
Har samma dag skiva på min, vet du vad det är för språk? För kanji är det väl inte?
Gällande tråden om BCF-auktionen, kommer den ”pinnas” @KXII ?
Härlig bild på både klocka och katt!Dagens micro.
T to the A, Traska!
Snyggt vilken köpte du?
Riktigt fin den där!
Ja den är riktigt trevlig. Börjar faktiskt tvivla på om jag verkligen ska sälja den eller inteRiktigt fin den där!
Från Clas Ohlson. Man fick med en väska och några olika linser: UV-filter, vidvinkel, tele.Snyggt vilken köpte du?
https://cdon.se/hemelektronik/macro...v1-med-mobilskal-till-iphone-11-pro-p51609859@Nicke75 Vad är det för objektiv du fotar med? Den ser ut att ge riktigt fina bilder!
Maxi dial utskåpar regular fullständigt, inte ens en match!Kul att du gillar den!
Har kollat texten på mina och jag tror inte den är oskarp, men typsnittet och storleken jämfört med "Monchard" gör att det kanske kan se lite grötigt ut.
Men, med det sagt, så har jag faktiskt gjort en liten ändring inför den nya batchen klockor som vi beställt nu...
Trenchhuntern får faktiskt en "ny" tavla. Hade vi hetat Rolex så hade forumen och bloggarna gått varma nu och folk hade gjort timmeslånga YT-videor om vårt tilltag där man ojjat sig eller höjt oss till skyarna.
Med allt detta sagt så är det en mkt liten ändring, kalla den "Maxi dial" eller vad man vill, men indexar, 12, 3, 6 & 9 samt namntexten och WR-texten ökas med några procent för att fylla ut eller harmonisera tavlan lite mer.
Vi provar iaf. Och vem vet, då kanske de Trenchhunter som tillhör Mk.I blir åtråvärda aktions-objekt som säljs för hutlösa belopp om några år. Eller inte. Kan ju också vara så att vi helt enkelt återgår till original-versionen sen.
Snygga klockor med fina tavlor, ser ut som insert i alu?Kommande Axios Flagship $499
https://axioswatches.com/collections/flagship-40
- Case size: 40 MM
- Case Thickness: 11.2 MM / (13.2 MM with box sapphire crystal)
- Water Resistance: 200 M
- Movement: Japanese Miyota 9015 / Automatic
Inlägget är i safir, tycker också Teal med grå ring är bäst tätt följt av just Gulf den du inte gillarSnygga klockor med fina tavlor, ser ut som insert i alu?
Men det röd/gröna insertet ser konstigt ut, brett och jag gillar inte tonen i färgerna!
Snyggast?
Blå tavla med grått insert!
Kul att du gillar den! Skoj att få en såpass tydlig bekräftelse på Maxin! Jag var själv lite fram-o-tillbaka, men så är det nog när man har en såpass nära relation till klockan, då jag har ritat den från grunden upp så har man stirrat sig blind på den nästan!Maxi dial utskåpar regular fullständigt, inte ens en match!
Riktigt snygg modell, oavsett!
Vad har du i kikaren ?Jag är otroligt sugen på en annan ”Mikroklocka”, denna rabatteras ut till mikrofantaster här inne: https://klocksnack.se/threads/armida-a6-silver.135945/
PM:a vid intresse.
En viss CW...Vad har du i kikaren ?